Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik djoek ze in hun buik dan bukken ze gelijk jij?
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mannquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.
Golf 5 heeft niet zo'n verrotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mann
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Golf 5 heeft niet zo'n verotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.
Ah, joh. Gewoon Aerox knallen met die brickickies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzo
Zakenmannenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Zaken gaan voor het meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Is goed johquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je wil mag je ooit in mn bentley rijden
Sorry Golanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo hatelijk Anisha?
Zal ik doen tochquote:
quote:
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:00 schreef RenRen- het volgende:
Kon je het knopje "Open nieuw deel" niet vinden ofzo?
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks geblevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtf'open nieuw deel'
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks gebleven![]()
Nu is het wachten op S-F zodat hij me kan uitleggen hoe dit werkt.
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wij hebben deze reeks gekaapt, deal with it
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.
Fiets maakt het wel een reeksquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaan
Fiets moet het me uitleggenquote:
Volgens mij komt het daar ook wel op neer, maar je moet nog iets doen, en ik weet niet wat dat iets precies isquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.
quote:
Damn it, je zag mn ninja editquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat. Beleefd zijn in een vreemde slowchat.
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damn it, je zag mn ninja edit
Sorry modquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.
Monoquote:
quote:
Het is nooit dicht geweestquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey dit is weer open sweet memories naar de tijd toen Brechtje hier nog mod was.
Beetje dood dan? ach het is nu vakantie he.. Hoe is het er mee RenRen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]That's more like it.
[..]
Het is nooit dicht geweest
Erg dood, maar het is nooit dicht geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje dood dan? ach het is nu vakantie he.. Hoe is het er mee RenRen?
Gaat zo als het gaat he..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg dood, maar het is nooit dicht geweest.
Goed! En met jou?
Zal morgen wat online knallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hey, Mono.Wanneer krijgen we het volgende FOK!interview?
Ze zitten hier al sinds vanochtend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat zo als het gaat he..
Is het een beetje spannend mod op pub ? of heb je meestal geen donder te doen?
Ik zie dat de TT Mono heeft aangetrokken dus drukker ga je het wel krijgen.
Ro-ald ja, dat was gewoon een dikke troll van mij hahahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Je vorige met die user die homo was, ben zijn naam vergeten, was lachen, haha.
Hij was echt vet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ro-ald ja, dat was gewoon een dikke troll van mij hahahaha
En dan deze reeks ook laten sluiten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je wil bij vbl hebben we nog wat overtollige pubers die we nog ergens moeten lozen zou ik ze deze kant op sturen?
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat zo als het gaat he..
Is het een beetje spannend mod op pub ? of heb je meestal geen donder te doen?
Ik zie dat de TT Mono heeft aangetrokken dus drukker ga je het wel krijgen.
Oh joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zitten hier al sinds vanochtend.
Ik het verhaal half gehoord wat is er nou precies gebeurd gister ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan deze reeks ook laten sluiten.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan deze reeks ook laten sluiten.
Ja, die NB in B&H is gesloten nu overdag, alleen 's nachts geopend. Vandaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.
[..]
Oh joh.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie eruit gekickt elders?
Nee omdat nachtbagger alleen snachts open is kunnen we nergens anders heen. En S-F raadde dit sc aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.
[..]
Oh joh.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie eruit gekickt elders?
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik het verhaal half gehoord wat is er nou precies gebeurd gister ?
Ooh wacht dat was DV toch? die hoort niet bij ons hoor. hoort bij jullie toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.
Het was altijd al kut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.
Sjonge jongequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hoiquote:
Alles goed?quote:
Dromenvangertje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh wacht dat was DV toch? die hoort niet bij ons hoor. hoort bij jullie toch?
Ja ookquote:
Ja die had een link gepost in de vbl slowchat naar jullie topic zoveel heb ik meegekregen.quote:
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Deze slowchat is gereanimeerd door LB, Ga en mij
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die had een link gepost in de vbl slowchat naar jullie topic zoveel heb ik meegekregen.
Maar dan moet je die hebben die heeft opgeroepen tot kutten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?
Wat, PUB-meet?quote:
Nachtbaggeraards komen nu hier om te SC'en, maar overdag zijn ze dus PUB'ers, dus is het een PUBmeetquote:
Dacht ik ook al aan. Ik stelde al voor om Davy Rens en Tyron hier te lozen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Ik stelde al voor om Davy Rens en Tyron hier te lozen.
Hey, niet zo he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?
Ik wist niet eens dat deze reeks nog bestondquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nachtbaggeraards komen nu hier om te SC'en, maar overdag zijn ze dus PUB'ers, dus is het een PUBmeet
Shit, hier had ik gister heen moeten gaan met mijn "Valt er hier nog wat te neuken" postquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zit je noute doen.
Dit is een topic naar jouw hart. Volop jonge sletjes om te hosselen.
Dus een leuke PUB-meet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, dat nachtbagger topic gaat om 0:00.
Daarom dit topic.
Morgen is de meet om 19:00.
IT NEVER DIES.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze reeks nog bestond
Idd, alleen de goeie ouwe users zijn niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus een leuke PUB-meet.
[..]
IT NEVER DIES.
Nee nachtbagger-meetquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus een leuke PUB-meet.
[..]
IT NEVER DIES.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Dus nu hebben we VBL én NB hier? Gezellig
Hopelijk komen er geen aids-users uit ONZ of KLB behalve de NB-Hooli en VBL-Hooliquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik was het niet ik hou me aan mijn beloftes. Mono is een dubbel spion in deze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er van de SC geen reeks eigenlijk?
Riiight, 't is goed met jequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het niet ik hou me aan mijn beloftes. Mono is een dubbel spion in deze.
faalmod?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikEn fiets moet me even uitleggen hoe het werkt, maar hij eet schijnbaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikEn fiets moet me even uitleggen hoe het werkt, maar hij eet schijnbaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht heel een dat ik in VBL SC postte.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5738 nieuwe SC, nieuwe PUBers
Mensen haten op de group terwijl het DV was met een individuele actie_!
Wat is dit ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, subforum ozonder reeksen. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik leg het je graag even uit.quote:
Daar mag je alleen posten, zodra je een tietenfoto hebt gestuurd naar alle leden uit de desbetreffende OP.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht heel een dat ik in VBL SC postte.
Hm? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ze hebben wel heel erg snel mods nodig
Iedereen gestopt na die ID plicht?
Ik ben van nachtbaggerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat nou, opeens al die hooligans hier.
Oh, dat viel me niet zo snel op, sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, subforum ozonder reeksen. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik leg het je graag even uit.
En dan bedoel ik vooral dat, ik ben al een aantal jaar mod, maar er is hier maar één reeks en dat is de SC, (Misschien 2, boeiendquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renren is al best een tijdje mod hier!
Ik wil er niet eens posten jong.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar mag je alleen posten, zodra je een tietenfoto hebt gestuurd naar alle leden uit de desbetreffende OP.
Ter goedkeuring zeg maar.
Wie ben jij überhaupt.quote:
Ging iets fout bij het openen van een nieuw topic. Ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er van de SC geen reeks eigenlijk?
Komt die Sjoegerd hier nog?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan bedoel ik vooral dat, ik ben al een aantal jaar mod, maar er is hier maar één reeks en dat is de SC, (Misschien 2, boeiend) en die heeft Fiets aangemaakt.
Haha Sjoegsjoegquote:
Die kerel was altijd zo depressief bezig hier.. na 1 keer lurken wist je meer over zijn hele depressieve leven en het chickie dat hem gefriendzoned heeftt dan wat er over Ruud Gullit in de Privé staat.quote:
Idd, genieten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kerel was altijd zo depressief bezig hier.. na 1 keer lurken wist je meer over zijn hele depressieve leven en het chickie dat hem gefriendzoned heeftt dan wat er over Ruud Gullit in de Privé staat.
Sneu dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
NACHTBAGGERAARS bundel je krachten en neem dit topic over. FOR SPARTA!!
Ja, was Dromenvangertje iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je het al gevonden? Duurt lang.
Niet hopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus geen vbl meer beschuldigenquote:
Nee, we zijn geen VBL slowchat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
Op het moment nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben de users hier wel haren op de ballen en kutjes?
Het zijn hooligans....quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom komt vbl overal opdagenis er iets met het die sc daar ofzo?
Ik heet Dien, maar ik ben klein dus daarom tjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een vrouwen nickname trouwens? Of ben je een Hermafrodiet?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom komt vbl overal opdagenis er iets met het die sc daar ofzo?
Owja, laten we ons niet verlagen naar dat niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dientje snaptquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het zijn hooligans....
Die houden ervan dingen kapot te maken als ze hun zin niet krijgen
Rare naam..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heet Dien, maar ik ben klein dus daarom tje
Oké is goed volwassenequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gedraag je allemaal eens doe eens lief tegen elkaar.
Zeg jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gedraag je allemaal eens doe eens lief tegen elkaar.
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.quote:
Hier post ik in mijn elementquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.
Alleen Geo moet zich gedragen dan.
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?quote:
Heb je je notes al wel eens opgevraagd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?
Waar komt mijn slechte reputatie toch vandaan
Die nieuwe mod weet vast niet hoe ze notes moet geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.
Alleen Geo moet zich gedragen dan.
Ja, net was je zooo lief over Sjoegerd dat mijn hart ervan smoltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?
Waar komt mijn slechte reputatie toch vandaan
Das gewoon een grapje moet kunnen..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, net was je zooo lief over Sjoegerd dat mijn hart ervan smolt
Gast, wie ben jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die nieuwe mod weet vast niet hoe ze notes moet geven.
Ja, hihi hoehoe lachenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Das gewoon een grapje moet kunnen..
Wat hebben we misdaan, er duikt allemaal autoriteit opquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je je notes al wel eens opgevraagd?
Nou zeg is het je broertje ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, hihi hoehoe lachenDoe maar niet meer.
Meid, wie ben jij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, wie ben jijIk ben langer mod dan dat jij op fok zit lieverd, doe niet zo huilie
Met Olepquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
Hallo Nanking
De laatste keer dat ik jou tegenkwam was in m'n ONZ-bagger tijd.
Lief doen ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meid, wie ben jij?Doe verder niet zo opgewonden ik maak een grapje, PI lezen
Echt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met OlepToen had ik toch altijd een grafhekel aan je
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand netjes schofferen is nog altijd iemand schofferenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik toch altijd vriendelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt gewoon normaal te doen tegen andere users hierDat is alles.
Nu vind ik je stiekem écht een toffe mod, maar niet verder vertellen. Daar gaat mijn reputatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?Ik was wel bloedirritant ja
Ik vond jou altijd wel cool, omdat je bijdehanter was dan ik.
Nou, sorry RenRen, mijn excusesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Iemand netjes schofferen is nog altijd iemand schofferen
Al doe je tegen mij niet vriendelijk, doe gewoon lief tegen de rest, daar zou je me heel blij mee makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik toch altijd vriendelijk?
Echt? Thnxquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu vind ik je stiekem écht een toffe mod, maar niet verder vertellen. Daar gaat mijn reputatie
Ik zal geen grapjes meer maken over je vriendje dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Al doe je tegen mij niet vriendelijk, doe gewoon lief tegen de rest, daar zou je me heel blij mee maken
Dat zullen we waarderen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zal geen grapjes meer maken over je vriendje dan.
Oh dan zal ik echt niet verder vertellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Les 1 nanniaans, ik zeg nooit iets wat ik niet meen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan zal ik echt niet verder vertellen.
Omdat je (van horen zeggen) blijkbaar 10x Hoi gaat postenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
Vanmiddag was ik niet welkom in de VBL SC!
Nee was 2 xquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je (van horen zeggen) blijkbaar 10x Hoi gaat posten
Je kent me toch voor jou altijd.quote:
Je moet je muil houwen jij. Nu krijg Jojoortje niet meer van me.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef Happel het volgende:
GGMM is nog steeds bloedirritant. Kutuser.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef Hyman het volgende:
Hohohoho
Watisdeze? Ineens allemaal mensen hier.
Heeyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef Ole het volgende:
Het ziet hier een beetje blauw. Is dit de nieuwe FC slowchat?
Dan ontneem ik haar wel van jou.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je muil houwen jij. Nu krijg Jojoortje niet meer van me.
Blauwe mensen zijn eng.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef Ole het volgende:
Hee heequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef Ole het volgende:
Jij en welk leger?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel, let op kijk dese hossel taktieccc
Vroegah... Vroegahhquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
5738 topics.. is dit een online dagboek voor pubers? Want tot nu toe is er maar weinig aan hier.
Neem nog een slokje azijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
5738 topics.. is dit een online dagboek voor pubers? Want tot nu toe is er maar weinig aan hier.
Hey, ik was hartstikke gezellig gister in de NB-SC maar toen kwam jij, partypooper, met je slotjequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neem nog een slokje azijn
Je kunt er ook zelf wat aan doen he
Ja ik haat gezelligheidquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ik was hartstikke gezellig gister in de NB-SC maar toen kwam jij, partypooper, met je slotje
Dat was iemand anders, nitwit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ik was hartstikke gezellig gister in de NB-SC maar toen kwam jij, partypooper, met je slotje
Azijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neem nog een slokje azijn
Je kunt er ook zelf wat aan doen he
Dacht dat jij een normaal ritme wilde?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
ik ga de NB op stelten zetten vannacht.
Nee dat was *klap klap* Ole!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit je zusje ofso? Of je vriendinnetje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh...
Dan nog moet hij gewoon z'n bek houden.
Ritme kan aan het gas. Tonight is troll nightquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht dat jij een normaal ritme wilde?
Nee hequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ritme kan aan het gas. Tonight is troll night
Tss,ik ontvriend je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geintje johquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit je zusje ofso? Of je vriendinnetje?Wtf loop jij opeens stoer te doen.
Wtf loop jij alleen zuur te doen manquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit je zusje ofso? Of je vriendinnetje?Wtf loop jij opeens stoer te doen.
Ook al echt aankondigenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het verschil me Rens is dat ik zo troll dat ik geen ban krijgquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook al echt aankondigenstraks ga je Rens achterna
GGMM is out of character, dat valt mij op. Daarnaast weinig slaap dus kan wat prikkelbaar zijn, maar vooral gewoon dat het hier nergens over gaat en ik wacht op een leuk onderwerpquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wtf loop jij alleen zuur te doen man.
van mijn moeder altijd om 11uur het internet uit maar ga altijd nog een uur onder de dekens op internet jwzquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Rond nachtbagger tijd is altijd slaap tijd voor mij, haters
Dan neem jij vanavond maar een dikke jonko en kijkt een beetje dom voor je uit met je bier in je hand.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het verschil me Rens is dat ik zo troll dat ik geen ban krijg
Nee joh, Davy is hier niet, dus zoek ik een andere PSVer op om te pesten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM is out of character, dat valt mij op.
Het verschil is wel dat ik mee kijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het verschil me Rens is dat ik zo troll dat ik geen ban krijg
Daarover gesproken, ik schrok me rot toen ik in de editgeschiedenis van een van je posts keek vanochtend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien wat banbaar was.. dus ik snap er niks van.
Niet kijken pratenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik mee kijk.
Is er alweer in het rond geband?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook al echt aankondigenstraks ga je Rens achterna
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik mee kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik schrok me rot toen ik in de editgeschiedenis van een van je posts keek vanochtend.
Juffie word boos, pas op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik schrok me rot toen ik in de editgeschiedenis van een van je posts keek vanochtend.
Even een semi serieuze noot tussendoorquote:
Niet mijn ding, dus ik neem geen deel aan deze discussie anders doe ik weer zuur en boosquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef NanKing het volgende:
Ik kijk atm popstars met een Kölsch op schoot, hoe is dat voor een onderwerp.
Ik las Ritmo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke?Die met de middelvingers en die dikke tieten?
![]()
Ik kijk alleen de audities omdat het zó grappig is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mijn ding, dus ik neem geen deel aan deze discussie anders doe ik weer zuur en boos.. ik wacht wel tot iets wat mij wel interesseert.
Ik geniet van groot respect in ONZquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Even een semi serieuze noot tussendoor. Doe dat nou gewoon niet. Post gewoon in dit topic en vannacht in BenH. Ook jouw kansen zijn een keer verspeeld popjewopjemono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |