Hm? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ze hebben wel heel erg snel mods nodig
Iedereen gestopt na die ID plicht?
Ik ben van nachtbaggerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat nou, opeens al die hooligans hier.
Oh, dat viel me niet zo snel op, sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, subforum ozonder reeksen. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik leg het je graag even uit.
En dan bedoel ik vooral dat, ik ben al een aantal jaar mod, maar er is hier maar één reeks en dat is de SC, (Misschien 2, boeiendquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renren is al best een tijdje mod hier!
Ik wil er niet eens posten jong.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar mag je alleen posten, zodra je een tietenfoto hebt gestuurd naar alle leden uit de desbetreffende OP.
Ter goedkeuring zeg maar.
Wie ben jij überhaupt.quote:
Ging iets fout bij het openen van een nieuw topic. Ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er van de SC geen reeks eigenlijk?
Komt die Sjoegerd hier nog?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan bedoel ik vooral dat, ik ben al een aantal jaar mod, maar er is hier maar één reeks en dat is de SC, (Misschien 2, boeiend) en die heeft Fiets aangemaakt.
Haha Sjoegsjoegquote:
Die kerel was altijd zo depressief bezig hier.. na 1 keer lurken wist je meer over zijn hele depressieve leven en het chickie dat hem gefriendzoned heeftt dan wat er over Ruud Gullit in de Privé staat.quote:
Idd, genieten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kerel was altijd zo depressief bezig hier.. na 1 keer lurken wist je meer over zijn hele depressieve leven en het chickie dat hem gefriendzoned heeftt dan wat er over Ruud Gullit in de Privé staat.
Sneu dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
NACHTBAGGERAARS bundel je krachten en neem dit topic over. FOR SPARTA!!
Ja, was Dromenvangertje iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je het al gevonden? Duurt lang.
Niet hopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus geen vbl meer beschuldigenquote:
Nee, we zijn geen VBL slowchat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
Op het moment nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben de users hier wel haren op de ballen en kutjes?
Het zijn hooligans....quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom komt vbl overal opdagenis er iets met het die sc daar ofzo?
Ik heet Dien, maar ik ben klein dus daarom tjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een vrouwen nickname trouwens? Of ben je een Hermafrodiet?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom komt vbl overal opdagenis er iets met het die sc daar ofzo?
Owja, laten we ons niet verlagen naar dat niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dientje snaptquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het zijn hooligans....
Die houden ervan dingen kapot te maken als ze hun zin niet krijgen
Rare naam..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heet Dien, maar ik ben klein dus daarom tje
Oké is goed volwassenequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gedraag je allemaal eens doe eens lief tegen elkaar.
Zeg jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gedraag je allemaal eens doe eens lief tegen elkaar.
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.quote:
Hier post ik in mijn elementquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.
Alleen Geo moet zich gedragen dan.
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?quote:
Heb je je notes al wel eens opgevraagd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?
Waar komt mijn slechte reputatie toch vandaan
Die nieuwe mod weet vast niet hoe ze notes moet geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oohja jij bent nu helemaal in je element hier natuurlijk.
Alleen Geo moet zich gedragen dan.
Ja, net was je zooo lief over Sjoegerd dat mijn hart ervan smoltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoelang heb je me niet zien posten schat twee jaar?
Waar komt mijn slechte reputatie toch vandaan
Das gewoon een grapje moet kunnen..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, net was je zooo lief over Sjoegerd dat mijn hart ervan smolt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |