Ja die had een link gepost in de vbl slowchat naar jullie topic zoveel heb ik meegekregen.quote:
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Deze slowchat is gereanimeerd door LB, Ga en mij
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die had een link gepost in de vbl slowchat naar jullie topic zoveel heb ik meegekregen.
Maar dan moet je die hebben die heeft opgeroepen tot kutten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?
Wat, PUB-meet?quote:
Nachtbaggeraards komen nu hier om te SC'en, maar overdag zijn ze dus PUB'ers, dus is het een PUBmeetquote:
Dacht ik ook al aan. Ik stelde al voor om Davy Rens en Tyron hier te lozen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Ik stelde al voor om Davy Rens en Tyron hier te lozen.
Hey, niet zo he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook nog gezien. Heb er nog gezegd: moeten jullie nou werkelijk alles verneuken waar jullie komen?
Ik wist niet eens dat deze reeks nog bestondquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nachtbaggeraards komen nu hier om te SC'en, maar overdag zijn ze dus PUB'ers, dus is het een PUBmeet
Shit, hier had ik gister heen moeten gaan met mijn "Valt er hier nog wat te neuken" postquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zit je noute doen.
Dit is een topic naar jouw hart. Volop jonge sletjes om te hosselen.
Dus een leuke PUB-meet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, dat nachtbagger topic gaat om 0:00.
Daarom dit topic.
Morgen is de meet om 19:00.
IT NEVER DIES.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze reeks nog bestond
Idd, alleen de goeie ouwe users zijn niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus een leuke PUB-meet.
[..]
IT NEVER DIES.
Nee nachtbagger-meetquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus een leuke PUB-meet.
[..]
IT NEVER DIES.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Dus nu hebben we VBL én NB hier? Gezellig
Hopelijk komen er geen aids-users uit ONZ of KLB behalve de NB-Hooli en VBL-Hooliquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik was het niet ik hou me aan mijn beloftes. Mono is een dubbel spion in deze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er van de SC geen reeks eigenlijk?
Riiight, 't is goed met jequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het niet ik hou me aan mijn beloftes. Mono is een dubbel spion in deze.
faalmod?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikEn fiets moet me even uitleggen hoe het werkt, maar hij eet schijnbaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat TS het knopje Nieuw deel openen niet goed heeft aangeklikt denk ikEn fiets moet me even uitleggen hoe het werkt, maar hij eet schijnbaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht heel een dat ik in VBL SC postte.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5738 nieuwe SC, nieuwe PUBers
Mensen haten op de group terwijl het DV was met een individuele actie_!
Wat is dit ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, subforum ozonder reeksen. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik leg het je graag even uit.quote:
Daar mag je alleen posten, zodra je een tietenfoto hebt gestuurd naar alle leden uit de desbetreffende OP.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht heel een dat ik in VBL SC postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |