Zal ik doen tochquote:
quote:
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:00 schreef RenRen- het volgende:
Kon je het knopje "Open nieuw deel" niet vinden ofzo?
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks geblevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtf'open nieuw deel'
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks gebleven![]()
Nu is het wachten op S-F zodat hij me kan uitleggen hoe dit werkt.
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wij hebben deze reeks gekaapt, deal with it
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.
Fiets maakt het wel een reeksquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaan
Fiets moet het me uitleggenquote:
Volgens mij komt het daar ook wel op neer, maar je moet nog iets doen, en ik weet niet wat dat iets precies isquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.
quote:
Damn it, je zag mn ninja editquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat. Beleefd zijn in een vreemde slowchat.
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damn it, je zag mn ninja edit
Sorry modquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |