quote:
Damn it, je zag mn ninja editquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat. Beleefd zijn in een vreemde slowchat.
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damn it, je zag mn ninja edit
Sorry modquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een emo.gif maakt de situatie niet beter jongedame.
Monoquote:
quote:
Het is nooit dicht geweestquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey dit is weer open sweet memories naar de tijd toen Brechtje hier nog mod was.
Beetje dood dan? ach het is nu vakantie he.. Hoe is het er mee RenRen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]That's more like it.
[..]
Het is nooit dicht geweest
Erg dood, maar het is nooit dicht geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje dood dan? ach het is nu vakantie he.. Hoe is het er mee RenRen?
Gaat zo als het gaat he..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg dood, maar het is nooit dicht geweest.
Goed! En met jou?
Zal morgen wat online knallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hey, Mono.Wanneer krijgen we het volgende FOK!interview?
Ze zitten hier al sinds vanochtend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat zo als het gaat he..
Is het een beetje spannend mod op pub ? of heb je meestal geen donder te doen?
Ik zie dat de TT Mono heeft aangetrokken dus drukker ga je het wel krijgen.
Ro-ald ja, dat was gewoon een dikke troll van mij hahahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Je vorige met die user die homo was, ben zijn naam vergeten, was lachen, haha.
Hij was echt vet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ro-ald ja, dat was gewoon een dikke troll van mij hahahaha
En dan deze reeks ook laten sluiten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je wil bij vbl hebben we nog wat overtollige pubers die we nog ergens moeten lozen zou ik ze deze kant op sturen?
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat zo als het gaat he..
Is het een beetje spannend mod op pub ? of heb je meestal geen donder te doen?
Ik zie dat de TT Mono heeft aangetrokken dus drukker ga je het wel krijgen.
Oh joh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zitten hier al sinds vanochtend.
Ik het verhaal half gehoord wat is er nou precies gebeurd gister ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan deze reeks ook laten sluiten.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan deze reeks ook laten sluiten.
Ja, die NB in B&H is gesloten nu overdag, alleen 's nachts geopend. Vandaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.
[..]
Oh joh.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie eruit gekickt elders?
Nee omdat nachtbagger alleen snachts open is kunnen we nergens anders heen. En S-F raadde dit sc aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het weleens drukker dan dit gehad, dus het is niet zo'n probleem hoor.
[..]
Oh joh.
Waarom eigenlijk? Zijn jullie eruit gekickt elders?
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik het verhaal half gehoord wat is er nou precies gebeurd gister ?
Ooh wacht dat was DV toch? die hoort niet bij ons hoor. hoort bij jullie toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.
Het was altijd al kut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
1 iemand van VBL kwam om de hoek kijken, heeft z'n vriendjes erbij gehaald en hebben het hele topic gekaapt en volgebaggerd.
Sjonge jongequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hoiquote:
Alles goed?quote:
Dromenvangertje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh wacht dat was DV toch? die hoort niet bij ons hoor. hoort bij jullie toch?
Ja ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |