Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik djoek ze in hun buik dan bukken ze gelijk jij?
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mannquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.
Golf 5 heeft niet zo'n verrotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mann
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Golf 5 heeft niet zo'n verotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.
Ah, joh. Gewoon Aerox knallen met die brickickies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzo
Zakenmannenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Zaken gaan voor het meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Is goed johquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je wil mag je ooit in mn bentley rijden
Sorry Golanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo hatelijk Anisha?
Zal ik doen tochquote:
quote:
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:00 schreef RenRen- het volgende:
Kon je het knopje "Open nieuw deel" niet vinden ofzo?
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks geblevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon op gedrukt, wtf'open nieuw deel'
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan, anders was het wel een reeks gebleven![]()
Nu is het wachten op S-F zodat hij me kan uitleggen hoe dit werkt.
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent moderin en je weet dat niet, nohhh.
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wij hebben deze reeks gekaapt, deal with it
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor altijd bij jou blijven.
Fiets maakt het wel een reeksquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is geen reeks meer, betekent het dat jullie dan weer weggaan?
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus? Het is niet zo dat er veel reeksen zijn in PUB, het enige wat ooit gekoppeld is is de SC, en dat heeft Fiets gedaan
Fiets moet het me uitleggenquote:
Volgens mij komt het daar ook wel op neer, maar je moet nog iets doen, en ik weet niet wat dat iets precies isquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dacht gewoon op een knopje klikken en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |