Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik djoek ze in hun buik dan bukken ze gelijk jij?
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mannquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn Golf 5, mooie praatjes en pet achterop doet de trick, jeweetzelf.
Golf 5 heeft niet zo'n verrotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in golf 5 stappen alleen oma's ik had beter van jou verwacht mann
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Golf 5 heeft niet zo'n verotte imago als 4. Je moet ook een beetje aan andere ogen denken, boi.
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mhh ik snap je wnr ga je weer jagen dan?
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je gelooft toch niet echt dat ik een Golf 5 heb? Zit nog op school.
Ah, joh. Gewoon Aerox knallen met die brickickies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eckte chiboys hebben al een auto toch? ik ook maar ik heb nu al barki's enzo
Zakenmannenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Zaken gaan voor het meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hatersalleen omdat wij echte zakenmannen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |