quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk val je dan als een blok in slaap
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisterenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
Prutser ben je, voor straf 100 zweepslagen
zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gelijk een stelletje bazenOude school weer dit
ik volg je niet. gaat alles wel goed?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopte eigenlijk.
ik zei iets positiefs over moh ofzo
Ja lekker, Mur wil vast ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisteren
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
ook een tikkeltje een lief lachje hoor!
Moet ik het voor je overnemen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisteren
Je zei dat ik op Evie leekquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopte eigenlijk.
ik zei iets positiefs over moh ofzo
Helemaal niet. Roy haalt z'n complete arsenaal zweepjes handboeien en wat dies meer zei van stalquote:
Wij lijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zei dat ik op Evie leekEn we hebben het idd gezellig
Juist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zei dat ik op Evie leekEn we hebben het idd gezellig
* WasMachinator pakt alvast zijn zweepquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
jofu heeft iets uit te leggen hi ha ho.. anders met de zweep erover hi haa hooo
Jijquote:
Jij, en suiker.. enzo..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
jofu heeft iets uit te leggen hi ha ho.. anders met de zweep erover hi haa hooo
Die zweep heeft het er maar druk mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator pakt alvast zijn zweep![]()
Ik?quote:
deel ze eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, ik kom foto's van vorig weekend van mezelf tegen op FB. Ik ga nooit meer zuipen.
Haha, post ze dan. Baas dat je ben!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, ik kom foto's van vorig weekend van mezelf tegen op FB. Ik ga nooit meer zuipen.
Dat zeg ik ook elke keer weer..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Merci voor de steun!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator pakt alvast zijn zweep![]()
quote:
Ooit komt er een dag dat je niet meer drinktquote:
Jaquote:
Ohquote:
De dag dat ik dood ga, eerder niet ben ik bangquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat je niet meer drinkt
waarom uberhaupt kiezen? gewoon allebei.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Keuze uit 2 kwaden is beter dan geen keus.
Ik denk het ook jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De dag dat ik dood ga, eerder niet ben ik bang
quote:
Rutgerquote:
En ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
....Skvvvvvvvvvv!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat verschrikkelijk, zeg
Godnondeju
Ja ik zei het toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
....Skvvvvvvvvvv!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat verschrikkelijk, zeg
Godnondeju
Je lijkt op Rutgerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik zei het toch.. LATEN WE LEKKER MOEILIJK KIJKEN STOER MAN
whehe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je egens op de achtergrond staat?
Hmm.quote:
Ik vind je stoer hoor boy!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof je vreselijk moet poepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat zo van ver kwam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afstand en wat andere dingetjes maakte het lastig
Arme jij en nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
bleh... kom ik blij en enthousiast thuis met mn nieuwe gordijnen en gordijnroede... ben ik de ophangdingenvergeten... heb ik vanaavond nog geen nieuwe gordijnen in mn slaapkamer
dan kunnen ze je allemaal nakend in bed liggend stiekem bekijken!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
bleh... kom ik blij en enthousiast thuis met mn nieuwe gordijnen en gordijnroede... ben ik de ophangdingenvergeten... heb ik vanaavond nog geen nieuwe gordijnen in mn slaapkamer
moet ik morgen langs de bouwmarkt en hang ik ze dan (of van t weekend) op...quote:
casie wie wat waaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
fixed.
is misschien wel wat voor casie. das zo'n typisch leids studentje.
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kunnen ze je allemaal nakend in bed liggend stiekem bekijken!
Je had er bij moeten zijn.quote:
Ducttape solves your problem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kandus was toe aan iets wat wel functioneert en gezellig staat
Niet eens een Fok!ker die deze arme jongedame wil helpenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik morgen langs de bouwmarkt en hang ik ze dan (of van t weekend) op...
hey, nog een ductape fanquote:
Niks voor mij iig..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
fixed.
is misschien wel wat voor casie. das zo'n typisch leids studentje.
het wordt warm vanavond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kandus was toe aan iets wat wel functioneert en gezellig staat
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.quote:
En vergeet de tiewraps nietquote:
het overkwam je ineens...?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.
Hoe moet ik dat weten?quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.
Ergens ging het mis. Vlak hierna ben ik met mijn iPhone door de jachthaven gaan gooien.quote:
Gordijnen zijn overratedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb sinds kort een boormachine, voorheen alleen ductape en kitquote:
schrok je zo hard van de foto?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ergens ging het mis. Vlak hierna ben ik met mijn iPhone door de jachthaven gaan gooien.
Wel van Bison he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb sinds kort een boormachine, voorheen alleen ductape en kitwerkt altijd ghehe
het camoufleert wel perfect mn lelijke waterleidingen en de lekkage aan de buitenmuurquote:
Ik post wel niks meerquote:
Mijn gordijnen bestaat uit 3 delen waarvan 1 deel altijd open is.. Zelfs als er iemand blijft slapenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het camoufleert wel perfect mn lelijke waterleidingen en de lekkage aan de buitenmuur(die maar steeds niet verholpen wordt)
Je moet gewoon zorgen dat daar de aandacht niet naartoe afdwaaltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het camoufleert wel perfect mn lelijke waterleidingen en de lekkage aan de buitenmuur(die maar steeds niet verholpen wordt)
Ik zou het serieus niet meer weten. Ik heb een of ander meisje mee mn bed in gesleurd en ben toen in slaap gevallen. Dat was het wel.quote:
ik vind t wel gezelligquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gordijnen bestaat uit 3 delen waarvan 1 deel altijd open is.. Zelfs als er iemand blijft slapen
Niemand die hier iets kan zien op 3 hoog
Hihihihihi nee jou niet.. je bent te klein voor het raam hihihihihiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gordijnen bestaat uit 3 delen waarvan 1 deel altijd open is.. Zelfs als er iemand blijft slapen
Niemand die hier iets kan zien op 3 hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
heb ook n tvquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat daar de aandacht niet naartoe afdwaalt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef dawg het volgende:
ik ben weg. eens kijken of terra nova wat is.
adiosss gente.
Ik heb ze alleen om enigsinds de boel te verduisteren omdat ik ook vaak genoeg overdag slaap, maar niet omdat het gezelliger staatquote:
Trek iets spannends aanquote:
ghehehe arm meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet meer weten. Ik heb een of ander meisje mee mn bed in gesleurd en ben toen in slaap gevallen. Dat was het wel..
je zou je ook niet irriteren aan een kapot rolgordijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen om enigsinds de boel te verduisteren omdat ik ook vaak genoeg overdag slaap, maar niet omdat het gezelliger staat
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihi nee jou niet.. je bent te klein voor het raam hihihihihisorry is grappig
![]()
![]()
Is dat het niveau met suiker op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komen nooit mensen in mn slaapkamer, irriteer me zelf aan die lelijke buizen en lekkage enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Trek iets spannends aan
Of uit![]()
Nee, eigenlijk niet.. tenminste, hier in m'n kleine kamertje niet.. Misschien over een tijdje, als ik de knoop doorgehakt heb en voor een koopwoning ga wel..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je zou je ook niet irriteren aan een kapot rolgordijn?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihi nee jou niet.. je bent te klein voor het raam hihihihihisorry is grappig
![]()
![]()
Zeg.. Eefje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
al huisje / wijk op t oog?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.. tenminste, hier in m'n kleine kamertje niet.. Misschien over een tijdje, als ik de knoop doorgehakt heb en voor een koopwoning ga wel..
Vlak bij Den Bosch was het, niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef SiIk het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 jaar ook zonder gordijnen geleefd. Heb ze nu wel en moet er ook heel erg aan wennen om ze open en dicht te doen, omdat mensen hier dus wel in kunnen kijken
Challenge accepted.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komen nooit mensen in mn slaapkamer, irriteer me zelf aan die lelijke buizen en lekkage enzo
Doe daar dan ook eens iets aan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komen nooit mensen in mn slaapkamer, irriteer me zelf aan die lelijke buizen en lekkage enzo
grapsokquote:
Was het een leuk meisje of werd je wakker en dacht je AAAH WTF?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet meer weten. Ik heb een of ander meisje mee mn bed in gesleurd en ben toen in slaap gevallen. Dat was het wel..
als ik gordijnen heb dan houdt niets me meer tegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doe daar dan ook eens iets aan!
Bijvoorbeeld dat ze nodig gespoeld moeten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grapsoknu weet je al dat je een opmerking moet maken over mn leidingen
Hoe is het Shiftoquote:
Ik bedoel niet de leidingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik gordijnen heb dan houdt niets me meer tegen
Niet echt.. Ergens in Rotterdam-Zuid, Rhoon, Portugaal of Hoogvliet..quote:
Gewoon richting Schiedam, nog goedkoper.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt.. Ergens in Rotterdam-Zuid, Rhoon, Portugaal of Hoogvliet..
Maar ff kijken, m'n broertje en ik willen hier beiden toch wel weg bleek laatst uit een gesprek dat we hadden, maar we willen niet elkaar met hoge kosten opschepen van hier achterblijven.. Dus willen we tegelijk zoeken en verhuizen etc.. Wordt nog een hele onderneming
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlak bij Den Bosch was het, niet?
Nee, ik wil ten zuiden van 't water, dus ook niet door die grafbenelux heen moeten persequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon richting Schiedam, nog goedkoper.
phoe tegelijkertijd allebei een ideaal huisje vinden... hoop dat t gaat lukkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt.. Ergens in Rotterdam-Zuid, Rhoon, Portugaal of Hoogvliet..
Maar ff kijken, m'n broertje en ik willen hier beiden toch wel weg bleek laatst uit een gesprek dat we hadden, maar we willen niet elkaar met hoge kosten opschepen van hier achterblijven.. Dus willen we tegelijk zoeken en verhuizen etc.. Wordt nog een hele onderneming
En de achterburen zijn blind? Of heb je die op bepaalde momenten tactisch een etentje aangebodenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zal je wel een dealtje met de achterburen moeten sluiten, want vanaf de weg zie je dan weer niks
Jazeker Snarf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
zeg kaneel... jij ging toch nar batman?
Ok, ik zal wat ruilmaterialen meenemen. Waarmee betalen ze in Brabant? Kralen of spiegeltjes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zal je wel een dealtje met de achterburen moeten sluiten, want vanaf de weg zie je dan weer niks
Goed hoor! Met uwes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hoe is het Shifto?
ik ben gisteren weer een mindfuckje rijker geworden
van die ene chick waar ik niks mee kan doen
Nee ik moet gewoon niet vergeten de gordijnen dicht te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En de achterburen zijn blind? Of heb je die op bepaalde momenten tactisch een etentje aangeboden
hoe was t???quote:
ouwe naaktloper.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon niet vergeten de gordijnen dicht te doen
En de afgelopen 2 jaar dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is pas om middernacht. Ik pak de trein van half 11 ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe was t???behalve tof/grandioos/ultiem
Hoevaak vergeet je het?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe was t???behalve tof/grandioos/ultiem
ohja dat begoin laat idd, dat was de reden dak de marathon niet zou kijken, kijk nu wel batman op tvquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..
deze SC gaat echt te snel jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed hoor! Met uwes?Waarom kun je er niks mee?
deze sc is niet te volgens dus lees niet trug sorry
Toen was dit mijn uitzicht:quote:
Tis dat ik morgenmiddag 17:00 tot 23:00 moet werken en die 9 uur dus niet zo goed is voor me, anders zou ik ook gaan.. Ik ga zaterdag of zondag wel naar de 3e film dan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]wil verdorie ook gaan, maar al plannen
Heb je die pot met goud nog gevonden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen was dit mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
De vogeltjes mogen mij wel nakend zien
Maar ben vorige week verhuisd.
Lucky bastards van vogels danquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
deze SC gaat echt te snel ja![]()
brak van berlijn en 20 uur in de trein zitten in totaal![]()
vriend van me zou dat niet zo tof vinden![]()
maar toen we terug kwamen van n club in berlijn(waar ze echte bazen muziek draaiden niet normaal![]()
) liep ik opeens arm in arm met der en ik had der zo op de mond kunnen pakken, beetje jammer dat die vriend een paar meter voor ons liep
Hoe vaak heeft hij achterom gekeken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
maar toen we terug kwamen van n club in berlijn(waar ze echte bazen muziek draaiden niet normaal![]()
) liep ik opeens arm in arm met der en ik had der zo op de mond kunnen pakken, beetje jammer dat die vriend een paar meter voor ons liep
Neenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je die pot met goud nog gevonden?
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lucky bastards van vogels dan![]()
Feli met je nieuwe huisje
Blijven zoekenquote:
niet vaakquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij achterom gekeken?
Maar zijn er mooie mannen in berlijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
niet vaak, en hij was flink bezopen dus dat scheelt ook
Had het dus gewoon kunnen doen, gewoon heel snel een kus op d'r mond en weer verder..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
niet vaak, en hij was flink bezopen dus dat scheelt ook
Wat deed ze?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hoe is het Shifto?
ik ben gisteren weer een mindfuckje rijker geworden
van die ene chick waar ik niks mee kan doen
Tijn, ik zet mijn pot goud niet meer buiten hoor, steeds die mensen die er naar zoekenquote:
precies jofu de oude schobbejjak kan je nog wel vertellen over de keren dat hij dat ook niet deedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had het dus gewoon kunnen doen, gewoon heel snel een kus op d'r mond en weer verder..
Oh wacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn, ik zet mijn pot goud niet meer buiten hoor, steeds die mensen die er naar zoeken
Evengoed woeiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen
[..]
Dankje
T is gewoon een kamer hoor, geen huisje, maar woon hier erg fijn tot nu toe
Of juist welquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
precies jofu de oude schobbejjak kan je nog wel vertellen over de keren dat hij dat ook niet deed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
26 augustus. Met taartquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed woei
Wanneer is de housewarmingparty?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
26 augustus. Met taartHoe jong wordt je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
26 augustus. Met taartIk kom alleen voor aardbeientaart en leuke vrijgezelle vriendinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ben er 6 en 7 augustus weer
Wat valt er te vertellen.. Beetje dezelfde situatie als hierboven, alleen ik deed het wel..quote:
Welke club was je nou?quote:
Damn, had het er op gewaagd joh! Maar dat is natuurlijk makkelijk vertellen voor een anderquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik deed lekker alto en ging naar de Magnet
Je moet Berghain hebben. Of Tresor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik deed lekker alto en ging naar de Magnet
Firestarter, jump around, cannabis, killin in the name, supermassive blackhole, the pretender, all the small things en nog veel meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn, had het er op gewaagd joh! Maar dat is natuurlijk makkelijk vertellen voor een ander
Maar bazenmuziek? Youtoebje?
Baaswaardig iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Firestarter, jump around, cannabis, killin in the name, supermassive blackhole, the pretender, all the small things en nog veel meer
Bitch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
scheelt dat ik begin augustus er weer ben
Dan ben ik tiener-afquote:
hou ook van jouquote:
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hou ook van jou![]()
en daarna lekker door naar praag, belgrado, sofia, thessaloniki en rome
In dat geval wil ik jou zelf ook welquote:
maar je hebt nu wel je baanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.
Belgrado is wel tof overigens, daar was ik twee maanden geleden
Bijna volwassen dusquote:
Zo'n jonkie? Naah..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval wil ik jou zelf ook wel![]()
No offence maar zij is volwassener dan jijquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel je baan!
suggesties nog voor daar?
zal ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen danquote:
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen dan
En waaruit blijkt dat dit zo is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Silk niet willenquote:
Oh die hoef ik niet, dat scheeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgt
Verstandigquote:
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de oudersquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigkinderen zijn ook niet leuk
Ook dan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Nee, kan ik beter zelf opeten. Meer profit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij geeft ze zeker nooit een lollie?
Zo lang ze lief zijn welquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Ik wil niet vaak een vogeltje zijn....maar voor alles is een eerste keer blijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet.quote:
Voor mij nuuuuquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet.
Morgen pas
Zondag zo hop 't vliegtuig in
10 augustus pas echt op vakantiequote:
Dan pasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mij nuuuu
[..]
10 augustus pas echt op vakantieIbiza
Oeh netjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mij nuuuu
[..]
10 augustus pas echt op vakantieIbiza
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoorquote:
Joah, zin anquote:
zou wat zijn als je dat niet had! zou ik je persoonlijk komen tempenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoor
[..]
Joah, zin an
In de tussentijd neuken dan maar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
ze is vals en liegt gewoon want ze gaat naar ameland ipv ibiza
Tempen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zou wat zijn als je dat niet had! zou ik je persoonlijk komen tempen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tussentijd neuken dan maar?
Jij verdenkt iedere vrouw van liegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
Dit is pas eenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tussentijd neuken dan maar?
Alleen jullie 2quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij verdenkt iedere vrouw van liegen
Kom vechten danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
Jij durft niet weet je nogquote:
Ohja. Ik schop je zaterdag wel gewoon, denken dat ik lieg.quote:
Hmm. Nja, dat zat erinquote:
Je schopt mij gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja. Ik schop je zaterdag wel gewoon, denken dat ik lieg.
Ja, ook dat is een leugenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terwijl juist wij super lief zijn.
Ohhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Je moet wel ziek zijn als je er geen zin in zou hebben
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terwijl juist wij super lief zijn.
Uhu.quote:
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh Steven, ik ga zaterdag wel met de auto maar vanuit TilburgJe kan wel meerijden van het station Gorinchem tot waar we moeten zijn? Weet niet hoever dat uit de buurt ligt.
We appen wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Ben er nog nooit geweest
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Ben er nog nooit geweest
Ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..
Ahh oke, dan weet ik het nog steeds niet overigensquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..
Niet te vroeg hoor want weet niet hoelaat ik thuis ben zaterdagmorgen/middagquote:
Je hebt geen adres van Hups?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh oke, dan weet ik het nog steeds niet overigens
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodigquote:
Maar als je taxi die ook niet heeft, beetje lastigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodig
Ik kan je sowieso van het station oppikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodig
Is het al zaterdag????quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je taxi die ook niet heeft, beetje lastig
Komt goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso van het station oppikken.
je zou er echt niet goed van worden van dat soort wijsneus opmerkingenquote:
Nee, Hups heeft me niet uitgenodigdquote:
Kan je erna niet komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Hups heeft me niet uitgenodigd![]()
Zou eerst afgelopen week gegaan zijn, maar toen ging ze met d'r ma naar de zwarte markt.. Zaterdag heb ik een feestje bij een neefje die z'n verjaardag viert..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt zondagmiddag dan, vrees ik
Als 't net zo wordt als vorige keer dan weet ik denk ik nieteens meer wat ik die avond uitgespookt hebquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, tong staat in brand aiaiaiai
Lekker juistquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel chilipoeder bij m'n noodles
Dat kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel chilipoeder bij m'n noodles
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geen idee wie er zaterdag komen en wie niet. Ik kan niet tegen dat niet weten
Ik kom zondag he hihihiquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schreeuw het eruit. laat de innerautist in je los...je kunt het!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Feestje bij mij thuisquote:
Ik kooooooooommmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hihiquote:
Wil ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Schreeuw het eruit. laat de innerautist in je los...je kunt het!
Viezerik!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |