Dan ben ik tiener-afquote:
hou ook van jouquote:
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hou ook van jou![]()
en daarna lekker door naar praag, belgrado, sofia, thessaloniki en rome
In dat geval wil ik jou zelf ook welquote:
maar je hebt nu wel je baanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.
Belgrado is wel tof overigens, daar was ik twee maanden geleden
Bijna volwassen dusquote:
Zo'n jonkie? Naah..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval wil ik jou zelf ook wel![]()
No offence maar zij is volwassener dan jijquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel je baan!
suggesties nog voor daar?
zal ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen danquote:
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen dan
En waaruit blijkt dat dit zo is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Silk niet willenquote:
Oh die hoef ik niet, dat scheeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgt
Verstandigquote:
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de oudersquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigkinderen zijn ook niet leuk
Ook dan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Nee, kan ik beter zelf opeten. Meer profit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij geeft ze zeker nooit een lollie?
Zo lang ze lief zijn welquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |