Dan ben ik tiener-afquote:
hou ook van jouquote:
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hou ook van jou![]()
en daarna lekker door naar praag, belgrado, sofia, thessaloniki en rome
In dat geval wil ik jou zelf ook welquote:
maar je hebt nu wel je baanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Godver zeg. Mijn eerste vakantieweek van 2012 is week 52. 51 weken werken op rij.
Belgrado is wel tof overigens, daar was ik twee maanden geleden
Bijna volwassen dusquote:
Zo'n jonkie? Naah..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval wil ik jou zelf ook wel![]()
No offence maar zij is volwassener dan jijquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel je baan!
suggesties nog voor daar?
zal ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, moet je tzt even vragen. Dan zoek ik het ff voor je op!
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen danquote:
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik me maar niet volwassen hoef te gaan gedragen dan
En waaruit blijkt dat dit zo is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
No offence maar zij is volwassener dan jij
Silk niet willenquote:
Oh die hoef ik niet, dat scheeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoeft pas als je kinderen krijgt
Verstandigquote:
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de oudersquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigkinderen zijn ook niet leuk
Ook dan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Nee, kan ik beter zelf opeten. Meer profit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij geeft ze zeker nooit een lollie?
Zo lang ze lief zijn welquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, als ze maar niet van jezelf zijn, en je ze dus gewoon weer terug kunt geven aan de ouders
Ik wil niet vaak een vogeltje zijn....maar voor alles is een eerste keer blijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen was dit mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
De vogeltjes mogen mij wel nakend zien
Maar ben vorige week verhuisd.
Niet.quote:
Voor mij nuuuuquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet.
Morgen pas
Zondag zo hop 't vliegtuig in
10 augustus pas echt op vakantiequote:
Dan pasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mij nuuuu
[..]
10 augustus pas echt op vakantieIbiza
Oeh netjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mij nuuuu
[..]
10 augustus pas echt op vakantieIbiza
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoorquote:
Joah, zin anquote:
zou wat zijn als je dat niet had! zou ik je persoonlijk komen tempenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoor
[..]
Joah, zin an
In de tussentijd neuken dan maar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja maar ik heb nu wel al vrij hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
ze is vals en liegt gewoon want ze gaat naar ameland ipv ibiza
Tempen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zou wat zijn als je dat niet had! zou ik je persoonlijk komen tempen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tussentijd neuken dan maar?
Jij verdenkt iedere vrouw van liegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
Dit is pas eenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tussentijd neuken dan maar?
Alleen jullie 2quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij verdenkt iedere vrouw van liegen
Kom vechten danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
geloof uft niet
Jij durft niet weet je nogquote:
Ohja. Ik schop je zaterdag wel gewoon, denken dat ik lieg.quote:
Hmm. Nja, dat zat erinquote:
Je schopt mij gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja. Ik schop je zaterdag wel gewoon, denken dat ik lieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |