hoe was t???quote:
ouwe naaktloper.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon niet vergeten de gordijnen dicht te doen
En de afgelopen 2 jaar dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is pas om middernacht. Ik pak de trein van half 11 ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe was t???behalve tof/grandioos/ultiem
Hoevaak vergeet je het?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe was t???behalve tof/grandioos/ultiem
ohja dat begoin laat idd, dat was de reden dak de marathon niet zou kijken, kijk nu wel batman op tvquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas, die Marathon, morgen komt de 3e film pas uit..
deze SC gaat echt te snel jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed hoor! Met uwes?Waarom kun je er niks mee?
deze sc is niet te volgens dus lees niet trug sorry
Toen was dit mijn uitzicht:quote:
Tis dat ik morgenmiddag 17:00 tot 23:00 moet werken en die 9 uur dus niet zo goed is voor me, anders zou ik ook gaan.. Ik ga zaterdag of zondag wel naar de 3e film dan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]wil verdorie ook gaan, maar al plannen
Heb je die pot met goud nog gevonden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen was dit mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
De vogeltjes mogen mij wel nakend zien
Maar ben vorige week verhuisd.
Lucky bastards van vogels danquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen was dit mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
De vogeltjes mogen mij wel nakend zien
Maar ben vorige week verhuisd.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
deze SC gaat echt te snel ja![]()
brak van berlijn en 20 uur in de trein zitten in totaal![]()
vriend van me zou dat niet zo tof vinden![]()
maar toen we terug kwamen van n club in berlijn(waar ze echte bazen muziek draaiden niet normaal![]()
) liep ik opeens arm in arm met der en ik had der zo op de mond kunnen pakken, beetje jammer dat die vriend een paar meter voor ons liep
Hoe vaak heeft hij achterom gekeken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
deze SC gaat echt te snel ja![]()
brak van berlijn en 20 uur in de trein zitten in totaal![]()
vriend van me zou dat niet zo tof vinden![]()
maar toen we terug kwamen van n club in berlijn(waar ze echte bazen muziek draaiden niet normaal![]()
) liep ik opeens arm in arm met der en ik had der zo op de mond kunnen pakken, beetje jammer dat die vriend een paar meter voor ons liep
Neenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je die pot met goud nog gevonden?
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lucky bastards van vogels dan![]()
Feli met je nieuwe huisje
Blijven zoekenquote:
niet vaakquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij achterom gekeken?
Maar zijn er mooie mannen in berlijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
niet vaak, en hij was flink bezopen dus dat scheelt ook
Had het dus gewoon kunnen doen, gewoon heel snel een kus op d'r mond en weer verder..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
niet vaak, en hij was flink bezopen dus dat scheelt ook
Wat deed ze?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hoe is het Shifto?
ik ben gisteren weer een mindfuckje rijker geworden
van die ene chick waar ik niks mee kan doen
Tijn, ik zet mijn pot goud niet meer buiten hoor, steeds die mensen die er naar zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |