quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk val je dan als een blok in slaap
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisterenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef muhahaha het volgende:
Prutser ben je, voor straf 100 zweepslagen
zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gelijk een stelletje bazenOude school weer dit
ik volg je niet. gaat alles wel goed?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopte eigenlijk.
ik zei iets positiefs over moh ofzo
Ja lekker, Mur wil vast ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisteren
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
ook een tikkeltje een lief lachje hoor!
Moet ik het voor je overnemen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pfff, moet ik nu alweer 100 zweepslagen uitdelen? Heb nog last van mijn schouder van gisteren
Je zei dat ik op Evie leekquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopte eigenlijk.
ik zei iets positiefs over moh ofzo
Helemaal niet. Roy haalt z'n complete arsenaal zweepjes handboeien en wat dies meer zei van stalquote:
Wij lijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zei dat ik op Evie leekEn we hebben het idd gezellig
Juist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zei dat ik op Evie leekEn we hebben het idd gezellig
* WasMachinator pakt alvast zijn zweepquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
jofu heeft iets uit te leggen hi ha ho.. anders met de zweep erover hi haa hooo
Jijquote:
Jij, en suiker.. enzo..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
jofu heeft iets uit te leggen hi ha ho.. anders met de zweep erover hi haa hooo
Die zweep heeft het er maar druk mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator pakt alvast zijn zweep![]()
Ik?quote:
deel ze eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, ik kom foto's van vorig weekend van mezelf tegen op FB. Ik ga nooit meer zuipen.
Haha, post ze dan. Baas dat je ben!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, ik kom foto's van vorig weekend van mezelf tegen op FB. Ik ga nooit meer zuipen.
Dat zeg ik ook elke keer weer..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Skv het volgende:
Merci voor de steun!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
* WasMachinator pakt alvast zijn zweep![]()
quote:
Ooit komt er een dag dat je niet meer drinktquote:
Jaquote:
Ohquote:
De dag dat ik dood ga, eerder niet ben ik bangquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat je niet meer drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |