Arme jij en nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
bleh... kom ik blij en enthousiast thuis met mn nieuwe gordijnen en gordijnroede... ben ik de ophangdingenvergeten... heb ik vanaavond nog geen nieuwe gordijnen in mn slaapkamer
dan kunnen ze je allemaal nakend in bed liggend stiekem bekijken!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
bleh... kom ik blij en enthousiast thuis met mn nieuwe gordijnen en gordijnroede... ben ik de ophangdingenvergeten... heb ik vanaavond nog geen nieuwe gordijnen in mn slaapkamer
moet ik morgen langs de bouwmarkt en hang ik ze dan (of van t weekend) op...quote:
casie wie wat waaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
fixed.
is misschien wel wat voor casie. das zo'n typisch leids studentje.
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kunnen ze je allemaal nakend in bed liggend stiekem bekijken!
Je had er bij moeten zijn.quote:
Ducttape solves your problem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kandus was toe aan iets wat wel functioneert en gezellig staat
Niet eens een Fok!ker die deze arme jongedame wil helpenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik morgen langs de bouwmarkt en hang ik ze dan (of van t weekend) op...
hey, nog een ductape fanquote:
Niks voor mij iig..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
fixed.
is misschien wel wat voor casie. das zo'n typisch leids studentje.
het wordt warm vanavond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe heb wel een rolgordijn, maar die heb ik eh.. zo creatief opgehangen dat hij niet meer omhoog kandus was toe aan iets wat wel functioneert en gezellig staat
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.quote:
En vergeet de tiewraps nietquote:
het overkwam je ineens...?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.
Hoe moet ik dat weten?quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel normaal, hoor. Ik snap dit ook niet.
Ergens ging het mis. Vlak hierna ben ik met mijn iPhone door de jachthaven gaan gooien.quote:
Gordijnen zijn overratedquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb sinds kort een boormachine, voorheen alleen ductape en kitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |