Ja, ook dat is een leugenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terwijl juist wij super lief zijn.
Ohhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Je moet wel ziek zijn als je er geen zin in zou hebben
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terwijl juist wij super lief zijn.
Uhu.quote:
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh Steven, ik ga zaterdag wel met de auto maar vanuit TilburgJe kan wel meerijden van het station Gorinchem tot waar we moeten zijn? Weet niet hoever dat uit de buurt ligt.
We appen wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Ben er nog nooit geweest
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Ben er nog nooit geweest
Ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..
Ahh oke, dan weet ik het nog steeds niet overigensquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das iets van 5 minuten ofzo, nieteens..
Niet te vroeg hoor want weet niet hoelaat ik thuis ben zaterdagmorgen/middagquote:
Je hebt geen adres van Hups?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh oke, dan weet ik het nog steeds niet overigens
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodigquote:
Maar als je taxi die ook niet heeft, beetje lastigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodig
Ik kan je sowieso van het station oppikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die had ik eerst niet nodig aangezien ik mee zou rijden, eigenlijk nog steeds niet nodig
Is het al zaterdag????quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je taxi die ook niet heeft, beetje lastig
Komt goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso van het station oppikken.
je zou er echt niet goed van worden van dat soort wijsneus opmerkingenquote:
Nee, Hups heeft me niet uitgenodigdquote:
Kan je erna niet komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Hups heeft me niet uitgenodigd![]()
Zou eerst afgelopen week gegaan zijn, maar toen ging ze met d'r ma naar de zwarte markt.. Zaterdag heb ik een feestje bij een neefje die z'n verjaardag viert..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt zondagmiddag dan, vrees ik
Als 't net zo wordt als vorige keer dan weet ik denk ik nieteens meer wat ik die avond uitgespookt hebquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, tong staat in brand aiaiaiai
Lekker juistquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel chilipoeder bij m'n noodles
Dat kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel chilipoeder bij m'n noodles
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geen idee wie er zaterdag komen en wie niet. Ik kan niet tegen dat niet weten
Ik kom zondag he hihihiquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schreeuw het eruit. laat de innerautist in je los...je kunt het!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Feestje bij mij thuisquote:
Ik kooooooooommmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hihiquote:
Wil ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Schreeuw het eruit. laat de innerautist in je los...je kunt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |