quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zanka is natuurlijk als een tropische cocktail waar je de smaak nog niet van weet.
Het kan heerlijk zijn maar ook vies tegenvallen.
Die had ik toch gewijzigd.quote:
Je ontmaskeringquote:
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je in deze maar kanker sneu bezig.
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.
Ach, ontmaskering.quote:
Doeiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Je laat je weg jagen ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Jezus man, laat je niet wegjagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Post toch niks verderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Toch nog mensen online die helder kunnen oordelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, laat je niet wegjagen.
Echt hé.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Geen Joden opblazen onderweg hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Een R6 heeft geen gaskabel man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Immers toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oh, dat is niet het geval hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Voortuinen, achtertuinen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oké ik stop.
...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
Blijf jij dan ook weg? Zou ik wel iets voor jou vinden namelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
Deze SC..
Lijkt wel alsof onze mensies zijn gesynchroniseerd en we allemaal ongesteld moeten worden
Je gaat echt Joden opblazen hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inspuiten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
HAP!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inlaten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Ach, El Stinho maakt het al veel langer veel erger mee. Immers werden er van hem zelfs fotosoeps gemaakt.
Surequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAP!Ik WIST gewoon dat je nog erop zou reageren.
Love it!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
Hahahahahaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.![]()
Nu pasquote:
Jij wel ja Rossiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
O fuck, douchen. Dat was ik vergeten.
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.quote:
Jij bent een beste mongool andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Als ik jou zie pak ik die gare studentenfiets van me en parkeer m'n voorband zo in die billenkin van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Ginquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Hij was gewoon melig joh, laat hemquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Als z'n vriendin z'n motor afspuit idd. Pakt ze hem ook gelijk ff mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?
Gin tonic?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!![]()
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
Lekker boeiend, ga nou maar gewoon wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Die gozer (van wie ik dat filmpje post) is de enige motorrijder ter wereld waar ik zonder beschermende kleding achteropzittend terwijl hij stunt mezelf VEILIGER voel dan bij een 'normale' motorrijder MET beschermend pak.
Die gozer is zo onvoorstelbaar baas in de controle over zijn fiets.
Ik geef geen neuk. Zou 't zelf nooit kopen maar stond nog een fles bij een maat van me. Matsoe Matsoe dronk 't ook altijd graag hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de remquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
wel voorrem hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de rem
Hier zou ik wel beelden van willen zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de rem
Doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem niet op FB dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
Deze gozert ken ik al sinds ik ECHT jong ben (toen hebben we nog samen geskatet op Blaak enzo). Is nu (een van) de beste motorstunter van Nederland en - ik durf zelfs te zeggen - Europa.
Érg handige gozer om achter de hand te hebben voor filmopnames..
Alexander Schuit
Ga nou maar een gaskabel halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK GOK dat deze gozert inZanity is. Wie denken jullie?
LADIES AND GENTLEMAN PLACE YOUR BETS
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zou ik wel beelden van willen zien.
Ik heb geen facebook godverdomme hou op manquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem niet op FB dan?
Je wil sex met kapi?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakken
Jawel, je bent allang al gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook godverdomme hou op man
Ik ga niet achterop bij mensen die een sportmotor kopen en alleen in de bebouwde kom van Rotterdam lopen showen. Rij liever zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intertoys knulquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo zit me fucking succesvol te trollen ik kap ermee
ik ben naar motoport ciao
Je ging toch weg omdat davy en douchen en nu ook nog motoport. Wauw.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo zit me fucking succesvol te trollen ik kap ermee
ik ben naar motoport ciao
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet achterop bij mensen die een sportmotor kopen en alleen in de bebouwde kom van Rotterdam lopen showen. Rij liever zelf.
Hij kan die 85kg niet tegenhouden met z'n armpjes hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel voorrem hekunnen we lachen.
85kg.. Van wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan die 85kg niet tegenhouden met z'n armpjes hoor.
Ga je de tour uitrijden ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs (zonder grap) maar nice try.
Ik zit serieus met eenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakken
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook godverdomme hou op man
LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intertoys knul
Kom dan vriend. Echt. Gaan we even laneracer spelen op de A13, iedereen zigzaggend inhalen met 200+quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus met eente grinniken hier nu.
Linkedin ofzo tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Jij ging gister mooi tekeer. Heb er een paar keer om moeten grinniken. Je moet vaker de Jenever van je papa uit de kast trekken.quote:
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs (zonder grap) maar nice try.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Gast.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Lekker op de brommer in hun uniseks jasquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Je kunt 't niet tegenhouden. 85kg x vertragingskrachten.
Kun je wel tof lopen doen, maar ik rij als sinds m'n 7e op twee en vierwielers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan vriend. Echt. Gaan we even laneracer spelen op de A13, iedereen zigzaggend inhalen met 200+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker op de brommer in hun uniseks jas
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast.
112, daar red je leven mee.
114, red een dier.
116, bel HMF. Bless.
OOOOOO
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezeten
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef MJS4F het volgende:
Binnenkort tikt de vriendin van HMF weer wat Marokkaantjes in het zwembad in Brabant, omdat ze aan z'n reet zitten.
Gast, je zegt net dat je bij 200+ keihard in de remmen gaat knijpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga dan weg hommoquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.HOI INZANITY
Hmf zit hier vanavond nog hoor, hij heeft ontdekt dat de intertoys ook een webshop heeftquote:
Goedkoop hoor, grap stelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...![]()
Maareee...de fietsenmaker belde net. Hij vroeg zich af waar je bleef met je mountainbike?
Ik ga niet, dus miss kun je zelf als een speenvarken gillen als je in al je bezopenheid een trio voorstelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Ciaoooo nu ECHT weg wijf begint te gillen
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Gisteren al bekend gemaakt tochquote:
Ja gister weinig gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren al bekend gemaakt toch
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, ze moet naar de wc maar kan niet zelfstandig opstaan uit de bank.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij romaquote:
quote:
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij roma
Niet eens Mulderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.
De Krul is een baas
Hij zit nu te schuimbekken en stampvoeten om te reageren maar hij houdt volquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geef hem 5 minuten voordat hij er weer is
Ooit wel natuurlijk. Maar nu eerst Krul.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Gister een broodje merguez op, die proef ik nou nog.
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit nu te schuimbekken en stampvoeten om te reageren maar hij houdt vol
Bahquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die gekruide worstjes, is lamsvlees.
Over 10 minuten is ie er weerquote:
Helaas u bevindt zich in de verkeerde slowchat.quote:
Oh sorry man, waar kan ik de regels nog nalezen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas u bevindt zich in de verkeerde slowchat.
Probeer het hier nog eens [PC - Battlefield 3] #96 Bijna Armored warfare *O*
Ik vind er niks aan. Vind worst sowieso praktisch nooit lekker. Behalve Bangers.quote:
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zouden mijn scheten moeten opvangen en gebruiken als bom .. godverdomme
Dat is het niet dan ? nu eindelijk schijnt de zon maar daarvoor regen regen regen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
het zou vandaag toch bagger weer worden?
Ik had wel verwacht dat je piemels zou zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Vind worst sowieso praktisch nooit lekker. Behalve Bangers.Dat is gvd zo extreem lekker.
Omdat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je piemels zou zeggen
hommo en cockhappen, of was dat hmfquote:
het heeft hier nog niet geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het niet dan ? nu eindelijk schijnt de zon maar daarvoor regen regen regen.
tot zo ver het weerbericht uit Duitsland.
Faal haas die Babel..quote:Ryan Babel lijkt zijn langste tijd bij Hoffenheim te hebben gehad. De 25-jarige aanvaller komt niet meer voor in de plannen van trainer Markus Babbel. "De concurrentie is zwaar. Hij is betrokken, maar het wordt moeilijk", zei de Duitser tegen het Duitse sportblad Kicker.
Babel verruilde Liverpool in de winter van 2011 voor zo'n zeven miljoen euro voor de Bundesligaclub, waar hij vijf keer scoorde in 46 competitieduels. De voormalige Ajacied is niet verrast door de uitlatingen van Babbel. "Dat is logisch als je nog een jaarcontract hebt. We zien wel hoe het seizoen loopt."
Echt een kloon van Leonardo is dat.quote:
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....quote:
what the fuck...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....
Hallo
Misschien is Telstar wat voor hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....
Hallo
Lekker met zijn mattie Fer ballen en 6e wordenquote:Luc Castaignos lijkt zich de komende dagen nog geen speler van FC Twente te mogen noemen. Zijn transfer van Internazionale naar Enschede laat nog even op zich wachten.
"Luc heeft zijn keuze gemaakt voor FC Twente, maar we moeten nog wel onderhandelen", zegt manager Karim El Atmani in De Telegraaf. "Berichten als zouden we al een principeakkoord hebben, zijn voorbarig."
De zaakwaarnemer rekent voorlopig nog niet op witte rook. "Ik denk dat we zeker nog wel een paar dagen nodig hebben. Als we er met FC Twente niet uitkomen, ga ik met de speler andere opties bespreken."
Eén van die opties zou Sporting Portugal kunnen zijn. De koopkrachtige topclub uit Lissabon onderneemt pogingen om Castaignos voor de neus van de Tukkers weg te kapen. "Of dat wel of niet gebeurt, ligt aan FC Twente", aldus El Atmani.
De negentienjarige Castaignos zou liefst zeven miljoen euro moeten kosten. Voor FC Twente is een dergelijke transfersom geen probleem, daar het zo'n vijftien miljoen euro ontvangt voor Luuk de Jong.
daar kunnen ze nog wel wat versterking gebruiken, maar of Babel dan glijk de juiste keuze isquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien is Telstar wat voor hem.
En danquote:
Batman denk ik.quote:
6 is nog hoogquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker met zijn mattie Fer ballen en 6e worden
ik ook, eerst op vakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga wel na 2 weken ofso, dan is het tenminste niet zo druk.
de rest is gewoon slechterquote:
Doe maar, ben vanaf morgen toch het weekend wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga hier alles spoilen zaterdag.
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdagquote:
Hoe heb je mijn foto gevonden? Haal weg aubquote:
In heel Europa? Succesquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Ah, ik ga inzetten op de eerste trainer die komend seizoen ontslagen gaat worden
http://www.nusport.nl/ere(...)eten-versterken.html
Zou het?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.
neh dat zal waarschijnlijk niet, maar ik denk wel de eerste NL trainer die op de keien staatquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.
Zijn ook vrijwel altijd overhyped wat het niet direct slecht maakt uiteraard. Maar ach het ernaartoe leven is voor vele leuker dan de film zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Eigenlijk zijn ook al die superhelden-films hetzelfde
echtquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Batman films van Christopher Nolan hetzelfde vinden als de restquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Om nou naar een fucking film toe te leven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ook vrijwel altijd overhyped wat het niet direct slecht maakt uiteraard. Maar ach het ernaartoe leven is voor vele leuker dan de film zelf.
Ik dacht dat dit twee verschillende users waren met dezelfde username door de avatar die precies veranderde toen ik aan het scrollen was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kunnen ze nog wel wat versterking gebruiken, maar of Babel dan glijk de juiste keuze is
Doe ik ook absoluut niet anders was ik ook niet tot deze conclusie gekomen denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Om nou naar een fucking film toe te leven.
die zijn ook gewoon hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Batman films van Christopher Nolan hetzelfde vinden als de rest
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit twee verschillende users waren met dezelfde username door de avatar die precies veranderde toen ik aan het scrollen was.
Wel.quote:
Nja idd, het is Immers maar een filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
O echt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope er zitten gewoon 2 plaatjes in
Jij leeft elke keer toe naar de keer dat je weer kan zuipen of drugs gebruiken of je kan misdragen op een leuk feestquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij zich niet als een mongool gedragen, misschien dat mensen hem dan wel aardig vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
Caland is boos dat hij niet uitgenodigd is.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja idd, het is Immers maar een film
Voor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
Caland is boos dat hij niet uitgenodigd is.
wacht ff, even checkenquote:
Zeker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij leeft elke keer toe naar de keer dat je weer kan zuipen of drugs gebruiken of je kan misdragen op een leuk feest
Blijf van de pony pack af anders vinden we nog meer info over jequote:
Ik vind de rapster op 0:19 een beetje uitstralling missen voor de rest blijft het top.quote:
Om met Davy naar de film te gaan natuurlijk.quote:
Ik heb al wat meer info gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf van de pony pack af anders vinden we nog meer info over je
quote:Bijnaam The Stork
Geboortedatum 8 juni 1986
Geboorteplaats 's-Gravenhage, Nederland
Lengte 187 cm
Gewicht 78 kg
Been Rechtsbenig
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb al wat meer info gevonden
[..]
Vanavond niet joh, alleen aan de zuip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf van de pony pack af anders vinden we nog meer info over je
Dat doe ik altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een beetje op jezelf passen man.
Ja, dat zei ik vroeger ook altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond niet joh, alleen aan de zuip.
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd.
quote:
quote:
quote:
Oh, nu snap ik die pauw pas in de OP van paar topics terug.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik die pauw pas in de OP van paar topics terug.
OMG :"(quote:
En wat deed je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik deed gister zo'n kut woordenspel op Fok! (nu nog hoor maar toch) en ik was met mezelf aan het spelen (oh dirtttyyy) en ik had iets van
Omvangrijk
Dik
Vet
..
Toen wilde ik er Poan neerzetten
Hij was met zichzelf aan het spelen en aan het fantaseren over dikke wijven.quote:
Mij gedragen omdat het niet netjes is om die mensen te pestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was met zichzelf aan het spelen en aan het fantaseren over dikke wijven.
Mijn koffie vloog in de lucht toen die dikke zeug in beeld kwamquote:
Straks pleegt dat mens echt zelfmoord man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik deed gister zo'n kut woordenspel op Fok! (nu nog hoor maar toch) en ik was met mezelf aan het spelen (oh dirtttyyy) en ik had iets van
Omvangrijk
Dik
Vet
..
Toen wilde ik er Poan neerzetten
HOE KUN JE NOU GOFFETOMME ZO WORDEN MAN.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar laat Paon eens met rust. Ze is al begonnen met fitness
[ afbeelding ]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pestenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks pleegt dat mens echt zelfmoord man.
Niet manquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pesten
Ik toch ook net? Niet doen of alleen jij het goed met haar voorhebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pesten
Ik zeg dat alleen zodat wij geen bans krijgen, waar dat wijf mankeert/last van heeft bij mij nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik toch ook net? Niet doen of alleen jij het goed met haar voorhebt.
Je bent er gewoon mee aan 't doorgaan dus je zou er wel degelijk een aandeel in hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet posten in kpd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind ik altijd vervelend op Fok!, serieus genomen worden
Die is stampvoetend naar de bart smit gegaan omdat ze zijn favoriete lego niet bij de intertoys hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Waar blijft HMF btw? Hij vertelde ooit dat hij op z'n motor de snelste tijd van 1000 motorrijders had om een rondje Erasmusbrug - Ring Rotterdam - Erasmusbrug te doen en nu is hij al een uur weg voor een fucking gaskabeltje bij Motoport.
Daaruit blijkt wel dat mensen je niet echt goed kennen idd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zou me niet verbazen als hij even naar Parijs is gereden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Waar blijft HMF btw? Hij vertelde ooit dat hij op z'n motor de snelste tijd van 1000 motorrijders had om een rondje Erasmusbrug - Ring Rotterdam - Erasmusbrug te doen en nu is hij al een uur weg voor een fucking gaskabeltje bij Motoport.![]()
Vind 't niet gek dat ze hem niet met organen op pad willen sturen.
Is het nog een beetje leuk in het tour topic?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Word genegeerd ze zijn het met mijn eens. Ik heb ze in 2 weken tijd een compleet nieuwe blik op wielrennen gegeven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het nog een beetje leuk in het tour topic?
Dus ze zijn het er over eens dat wanneer je 5e wordt het geen wereldprestatie is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word genegeerd ze zijn het met mijn eens. Ik heb ze in 2 weken tijd een compleet nieuwe blik op wielrennen gegeven.
Het is wel verrassend hoe weinig verstand van fietsen al die wielrenners hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word genegeerd ze zijn het met mijn eens. Ik heb ze in 2 weken tijd een compleet nieuwe blik op wielrennen gegeven.
Nee dat is nog steeds geweldig want hij is gevallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ze zijn het er over eens dat wanneer je 5e wordt het geen wereldprestatie is?
Als je valt kun je de rest van de tour rustig aankloten, het blijft een topprestatie. Raboquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds geweldig want hij is gevallen.
Dat hij op de snelweg rijdt en rechts terug naar Rotterdam kan afslaan, maar dan zoiets van fuck it heeft en de bordjes Antwerpen en Parijs volgt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij even naar Parijs is gereden.
link naar het topic?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel verrassend hoe weinig verstand van fietsen al die wielrenners hebben.
Ik heb Yvonne niet kunnen chanteren met jouw beledigingen dus ik ben nog steeds niet zeker als moderator.quote:
Jojoortje is er net! nou niet gelijk dat soort dingen gaan roepen.quote:
Hij zit gewoon de hele tijd mee te lezen maar kan niet reageren anders denken wij dat ie nooit is weg gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hij op de snelweg rijdt en rechts terug naar Rotterdam kan afslaan, maar dan zoiets van fuck it heeft en de bordjes Antwerpen en Parijs volgt.
IDDquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
YES TOCH NOG EEN PIEMEL GEZIEN VANDAAG
nomnomnomquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
HOE KUN JE NOU GOFFETOMME ZO WORDEN MAN.
Ik denk dat hij straks reageert terwijl hij met 250 over de snelweg rijdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon de hele tijd mee te lezen maar kan niet reageren anders denken wij dat ie nooit is weg gegaan
Idd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon de hele tijd mee te lezen maar kan niet reageren anders denken wij dat ie nooit is weg gegaan
\VEt geile slet op mijn motor genomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Over 10 min komt hij binnen met een: 'YOOO BITCHES! [insert sterk verhaal wat hij net heeft meegemaakt]'
Nee man hij is weer even Rainman stijl kaarten aan het tellen in het casino geweest. Hij komt straks op een totaal nieuwe motor thuis gekocht uit Casino winsten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij reed net over de snelweg toen de remkabels los schoten! Ja een r9 heeft remkabels! maar anyway toen zag ie een smatje gezien met ongelofelijk grote borsten (8/10)! Toen heb ik mijn motor tussen die borsten geparkeerd terwijl mijn vriendin achter op de motor zat. uiteraard wel met een wheelie want jeweet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Over 10 min komt hij binnen met een: 'YOOO BITCHES! [insert sterk verhaal wat hij net heeft meegemaakt]'
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er weer achterlijk gedaan omdat Davy hier post?
ik heb die treinbaan serieus van duplo ojah en van lego met stroom trein.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
hmf zegt [ afbeelding ]
hmf doet [ afbeelding ]
Zolang je niet de behoefde krijgt om de 3 minuten 'hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |