Ja, dat zei ik vroeger ook altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond niet joh, alleen aan de zuip.
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd.
quote:
quote:
quote:
Oh, nu snap ik die pauw pas in de OP van paar topics terug.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik die pauw pas in de OP van paar topics terug.
OMG :"(quote:
En wat deed je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik deed gister zo'n kut woordenspel op Fok! (nu nog hoor maar toch) en ik was met mezelf aan het spelen (oh dirtttyyy) en ik had iets van
Omvangrijk
Dik
Vet
..
Toen wilde ik er Poan neerzetten
Hij was met zichzelf aan het spelen en aan het fantaseren over dikke wijven.quote:
Mij gedragen omdat het niet netjes is om die mensen te pestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was met zichzelf aan het spelen en aan het fantaseren over dikke wijven.
Mijn koffie vloog in de lucht toen die dikke zeug in beeld kwamquote:
Straks pleegt dat mens echt zelfmoord man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik deed gister zo'n kut woordenspel op Fok! (nu nog hoor maar toch) en ik was met mezelf aan het spelen (oh dirtttyyy) en ik had iets van
Omvangrijk
Dik
Vet
..
Toen wilde ik er Poan neerzetten
HOE KUN JE NOU GOFFETOMME ZO WORDEN MAN.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar laat Paon eens met rust. Ze is al begonnen met fitness
[ afbeelding ]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pestenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks pleegt dat mens echt zelfmoord man.
Niet manquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pesten
Ik toch ook net? Niet doen of alleen jij het goed met haar voorhebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is dat niet mijn schuld, ik roep hier wel eens dat we moeten stoppen met haar pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |