Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.quote:
Jij bent een beste mongool andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Als ik jou zie pak ik die gare studentenfiets van me en parkeer m'n voorband zo in die billenkin van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Ginquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Hij was gewoon melig joh, laat hemquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Als z'n vriendin z'n motor afspuit idd. Pakt ze hem ook gelijk ff mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?
Gin tonic?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!![]()
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
Lekker boeiend, ga nou maar gewoon wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Die gozer (van wie ik dat filmpje post) is de enige motorrijder ter wereld waar ik zonder beschermende kleding achteropzittend terwijl hij stunt mezelf VEILIGER voel dan bij een 'normale' motorrijder MET beschermend pak.
Die gozer is zo onvoorstelbaar baas in de controle over zijn fiets.
Ik geef geen neuk. Zou 't zelf nooit kopen maar stond nog een fles bij een maat van me. Matsoe Matsoe dronk 't ook altijd graag hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de remquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |