quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zanka is natuurlijk als een tropische cocktail waar je de smaak nog niet van weet.
Het kan heerlijk zijn maar ook vies tegenvallen.
Die had ik toch gewijzigd.quote:
Je ontmaskeringquote:
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je in deze maar kanker sneu bezig.
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.
Ach, ontmaskering.quote:
Doeiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Je laat je weg jagen ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Jezus man, laat je niet wegjagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Post toch niks verderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Toch nog mensen online die helder kunnen oordelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, laat je niet wegjagen.
Echt hé.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Geen Joden opblazen onderweg hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Een R6 heeft geen gaskabel man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Immers toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oh, dat is niet het geval hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Voortuinen, achtertuinen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oké ik stop.
...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
Blijf jij dan ook weg? Zou ik wel iets voor jou vinden namelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
Deze SC..
Lijkt wel alsof onze mensies zijn gesynchroniseerd en we allemaal ongesteld moeten worden
Je gaat echt Joden opblazen hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inspuiten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
HAP!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inlaten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Ach, El Stinho maakt het al veel langer veel erger mee. Immers werden er van hem zelfs fotosoeps gemaakt.
Surequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAP!Ik WIST gewoon dat je nog erop zou reageren.
Love it!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
Hahahahahaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.![]()
Nu pasquote:
Jij wel ja Rossiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
O fuck, douchen. Dat was ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |