quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zanka is natuurlijk als een tropische cocktail waar je de smaak nog niet van weet.
Het kan heerlijk zijn maar ook vies tegenvallen.
Die had ik toch gewijzigd.quote:
Je ontmaskeringquote:
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je in deze maar kanker sneu bezig.
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwaliteit DENDERT omlaag met de komst van Davy dalijk, let maar op.
Ach, ontmaskering.quote:
Doeiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Je laat je weg jagen ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
Jezus man, laat je niet wegjagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Post toch niks verderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Toch nog mensen online die helder kunnen oordelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat jij opeens zo achterlijk doet.
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ontmaskering.
Het boeit me niet zoveel, hoef die zooi alleen niet hier te hebben.
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, laat je niet wegjagen.
Echt hé.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Geen Joden opblazen onderweg hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Een R6 heeft geen gaskabel man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet effe naar de motorzaak, nieuwe gaskabel kopen voor de R6. Sssssst hoeft niemand te weten
Immers toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oh, dat is niet het geval hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen nu klaar met die Caland grapjes? Straks kapt hij met Fok! en hebben we weer een fatsoenlijke user minder.
Voortuinen, achtertuinen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
Caland jij maakt toch tuinen?
[ afbeelding ]
Oké ik stop.
...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
Blijf jij dan ook weg? Zou ik wel iets voor jou vinden namelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
Deze SC..
Lijkt wel alsof onze mensies zijn gesynchroniseerd en we allemaal ongesteld moeten worden
Je gaat echt Joden opblazen hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inspuiten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een R6 heeft geen gaskabel man.![]()
HAP!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Hoe geef jij de carberateurs dan aan dat ze extra benzine moeten inlaten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Ach, El Stinho maakt het al veel langer veel erger mee. Immers werden er van hem zelfs fotosoeps gemaakt.
Surequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAP!Ik WIST gewoon dat je nog erop zou reageren.
Love it!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Die dingen hebben - vanzelfsprekend - wel een gaskabel
Hahahahahaaquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jou komt er sowieso wel bloed uit een gaatje als je dit weekend uitgaat en jezelf zo gedraagt i.c.m. dat 'blousje ' van je.![]()
Nu pasquote:
Jij wel ja Rossiquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
O fuck, douchen. Dat was ik vergeten.
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.quote:
Jij bent een beste mongool andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Als ik jou zie pak ik die gare studentenfiets van me en parkeer m'n voorband zo in die billenkin van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als ik Kapo zie trek ik een wheelie en parkeer mijn voorband op zijn voorhoofd, zal hem leren.
Ginquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch net dat ik vannacht een fles gin opheb met een maat en daarna nog uit ben geweest. Lag tot 2 uur in coma met een bezweet voorhoofd te dromen dat ik geen treinkaartje had en constant glazen water aan 't drinken was zonder dat ik minder dorst kreeg.
Hij was gewoon melig joh, laat hemquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Als z'n vriendin z'n motor afspuit idd. Pakt ze hem ook gelijk ff mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is pas morgen voor jou. Elke vrijdag van de week toch?
Gin tonic?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, als je niet kan wheeliën ben je echt een paardenmongool.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check deze e-penis groeien en groeien!![]()
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer dat ik jou op de motor zag wegrijden werd je op de hoek aangehouden door de popo omdat ze niet doorhadden dat die 3x misschakelen aan jou lag en niet aan een ondeugdelijke motorfiets.
Lekker boeiend, ga nou maar gewoon wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Die gozer (van wie ik dat filmpje post) is de enige motorrijder ter wereld waar ik zonder beschermende kleding achteropzittend terwijl hij stunt mezelf VEILIGER voel dan bij een 'normale' motorrijder MET beschermend pak.
Die gozer is zo onvoorstelbaar baas in de controle over zijn fiets.
Ik geef geen neuk. Zou 't zelf nooit kopen maar stond nog een fles bij een maat van me. Matsoe Matsoe dronk 't ook altijd graag hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
GinEn dan mensen belachelijk maken als ze blousje zeggen.
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de remquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
wel voorrem hequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de rem
Hier zou ik wel beelden van willen zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man. Ik neem jou de volgende keer even mee achterop de R6. Als je 'mammie' roept trek ik hem nog even door tot 230 in de wheelie en dan BAM vol in de rem
Doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem niet op FB dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
Deze gozert ken ik al sinds ik ECHT jong ben (toen hebben we nog samen geskatet op Blaak enzo). Is nu (een van) de beste motorstunter van Nederland en - ik durf zelfs te zeggen - Europa.
Érg handige gozer om achter de hand te hebben voor filmopnames..
Alexander Schuit
Ga nou maar een gaskabel halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK GOK dat deze gozert inZanity is. Wie denken jullie?
LADIES AND GENTLEMAN PLACE YOUR BETS
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zou ik wel beelden van willen zien.
Ik heb geen facebook godverdomme hou op manquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem niet op FB dan?
Je wil sex met kapi?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakken
Jawel, je bent allang al gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook godverdomme hou op man
Ik ga niet achterop bij mensen die een sportmotor kopen en alleen in de bebouwde kom van Rotterdam lopen showen. Rij liever zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intertoys knulquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo zit me fucking succesvol te trollen ik kap ermee
ik ben naar motoport ciao
Je ging toch weg omdat davy en douchen en nu ook nog motoport. Wauw.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo zit me fucking succesvol te trollen ik kap ermee
ik ben naar motoport ciao
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet achterop bij mensen die een sportmotor kopen en alleen in de bebouwde kom van Rotterdam lopen showen. Rij liever zelf.
Hij kan die 85kg niet tegenhouden met z'n armpjes hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel voorrem hekunnen we lachen.
85kg.. Van wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan die 85kg niet tegenhouden met z'n armpjes hoor.
Ga je de tour uitrijden ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs (zonder grap) maar nice try.
Ik zit serieus met eenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Kapo durft ga ik hem serieus tot jankens toe aanpakken
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook godverdomme hou op man
LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intertoys knul
Kom dan vriend. Echt. Gaan we even laneracer spelen op de A13, iedereen zigzaggend inhalen met 200+quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit serieus met eente grinniken hier nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |