Linkedin ofzo tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Jij ging gister mooi tekeer. Heb er een paar keer om moeten grinniken. Je moet vaker de Jenever van je papa uit de kast trekken.quote:
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs (zonder grap) maar nice try.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Gast.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Lekker op de brommer in hun uniseks jasquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Je kunt 't niet tegenhouden. 85kg x vertragingskrachten.
Kun je wel tof lopen doen, maar ik rij als sinds m'n 7e op twee en vierwielers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan vriend. Echt. Gaan we even laneracer spelen op de A13, iedereen zigzaggend inhalen met 200+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker op de brommer in hun uniseks jas
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast.
112, daar red je leven mee.
114, red een dier.
116, bel HMF. Bless.
OOOOOO
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezeten
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef MJS4F het volgende:
Binnenkort tikt de vriendin van HMF weer wat Marokkaantjes in het zwembad in Brabant, omdat ze aan z'n reet zitten.
Gast, je zegt net dat je bij 200+ keihard in de remmen gaat knijpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga dan weg hommoquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.HOI INZANITY
Hmf zit hier vanavond nog hoor, hij heeft ontdekt dat de intertoys ook een webshop heeftquote:
Goedkoop hoor, grap stelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...![]()
Maareee...de fietsenmaker belde net. Hij vroeg zich af waar je bleef met je mountainbike?
Ik ga niet, dus miss kun je zelf als een speenvarken gillen als je in al je bezopenheid een trio voorstelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Ciaoooo nu ECHT weg wijf begint te gillen
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Gisteren al bekend gemaakt tochquote:
Ja gister weinig gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren al bekend gemaakt toch
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
quote:
quote:
quote:
quote:
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, ze moet naar de wc maar kan niet zelfstandig opstaan uit de bank.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij romaquote:
quote:
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij roma
Niet eens Mulderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.
De Krul is een baas
Hij zit nu te schuimbekken en stampvoeten om te reageren maar hij houdt volquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geef hem 5 minuten voordat hij er weer is
Ooit wel natuurlijk. Maar nu eerst Krul.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Gister een broodje merguez op, die proef ik nou nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |