Linkedin ofzo tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Jij ging gister mooi tekeer. Heb er een paar keer om moeten grinniken. Je moet vaker de Jenever van je papa uit de kast trekken.quote:
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs (zonder grap) maar nice try.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je 't niet gay om zo lang achterop bij je vriendin te moeten zitten?
Gast.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Handig om te netwerken hoor. Of doe jij daar niet aan? Mensen netwerken jou natuurlijk, niet andersom.
Lekker op de brommer in hun uniseks jasquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een kort pittig kapsel, zien ze niks van.
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Je kunt 't niet tegenhouden. 85kg x vertragingskrachten.
Kun je wel tof lopen doen, maar ik rij als sinds m'n 7e op twee en vierwielers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan vriend. Echt. Gaan we even laneracer spelen op de A13, iedereen zigzaggend inhalen met 200+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker op de brommer in hun uniseks jas
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast.
112, daar red je leven mee.
114, red een dier.
116, bel HMF. Bless.
OOOOOO
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertragingskrachten bij een Wheelie? Bij welke mongool heb jij achterop gezeten
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef MJS4F het volgende:
Binnenkort tikt de vriendin van HMF weer wat Marokkaantjes in het zwembad in Brabant, omdat ze aan z'n reet zitten.
Gast, je zegt net dat je bij 200+ keihard in de remmen gaat knijpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alexander Schuit, beste rijder hoor, denk zelf de beste van europa.
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga dan weg hommoquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BEWEZEN KLOON, NIEMAND KAN DIT WETEN DIE PAS ZO KORT IN DE SLOWCHAT RONDLOOPT.HOI INZANITY
Hmf zit hier vanavond nog hoor, hij heeft ontdekt dat de intertoys ook een webshop heeftquote:
Goedkoop hoor, grap stelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alexander Schuit ofzo heette hij geloof ik...
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF zit dan in zo'n kuipje dat ernaast hangt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel met zo'n romantische helm die je open kunt klappen zodat ze op de parking op een houten bankje kunnen kussen.
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nooit aan de onderkant van de pagina...![]()
Maareee...de fietsenmaker belde net. Hij vroeg zich af waar je bleef met je mountainbike?
Ik ga niet, dus miss kun je zelf als een speenvarken gillen als je in al je bezopenheid een trio voorstelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Ciaoooo nu ECHT weg wijf begint te gillen
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ene chick hé die je zou neuken... met dancevalley.
God ik hoop zó hard dat ze een piemel tussen haar benen heeft. Dat je je het leplazerus schrikt.
Gisteren al bekend gemaakt tochquote:
Ja gister weinig gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren al bekend gemaakt toch
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Maar ik ga offline want ik kan dat soort verneukingen van een prachtig topic niet meer aanzien
quote:
quote:
quote:
quote:
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, ze moet naar de wc maar kan niet zelfstandig opstaan uit de bank.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft weer honger ja dat je snel weg moet naar de snackbar?
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij romaquote:
quote:
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verhoeven gaat naar inter. De Steek gaat ook weg bij roma
Niet eens Mulderquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijd dat die De Steek zijn plaatsje kwijt raakt bij Oranje.
De Krul is een baas
Hij zit nu te schuimbekken en stampvoeten om te reageren maar hij houdt volquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geef hem 5 minuten voordat hij er weer is
Ooit wel natuurlijk. Maar nu eerst Krul.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Gister een broodje merguez op, die proef ik nou nog.
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zit nu te schuimbekken en stampvoeten om te reageren maar hij houdt vol
Bahquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die gekruide worstjes, is lamsvlees.
Over 10 minuten is ie er weerquote:
Helaas u bevindt zich in de verkeerde slowchat.quote:
Oh sorry man, waar kan ik de regels nog nalezen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas u bevindt zich in de verkeerde slowchat.
Probeer het hier nog eens [PC - Battlefield 3] #96 Bijna Armored warfare *O*
Ik vind er niks aan. Vind worst sowieso praktisch nooit lekker. Behalve Bangers.quote:
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zouden mijn scheten moeten opvangen en gebruiken als bom .. godverdomme
Dat is het niet dan ? nu eindelijk schijnt de zon maar daarvoor regen regen regen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
het zou vandaag toch bagger weer worden?
Ik had wel verwacht dat je piemels zou zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Vind worst sowieso praktisch nooit lekker. Behalve Bangers.Dat is gvd zo extreem lekker.
Omdat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je piemels zou zeggen
hommo en cockhappen, of was dat hmfquote:
het heeft hier nog niet geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het niet dan ? nu eindelijk schijnt de zon maar daarvoor regen regen regen.
tot zo ver het weerbericht uit Duitsland.
Faal haas die Babel..quote:Ryan Babel lijkt zijn langste tijd bij Hoffenheim te hebben gehad. De 25-jarige aanvaller komt niet meer voor in de plannen van trainer Markus Babbel. "De concurrentie is zwaar. Hij is betrokken, maar het wordt moeilijk", zei de Duitser tegen het Duitse sportblad Kicker.
Babel verruilde Liverpool in de winter van 2011 voor zo'n zeven miljoen euro voor de Bundesligaclub, waar hij vijf keer scoorde in 46 competitieduels. De voormalige Ajacied is niet verrast door de uitlatingen van Babbel. "Dat is logisch als je nog een jaarcontract hebt. We zien wel hoe het seizoen loopt."
Echt een kloon van Leonardo is dat.quote:
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....quote:
what the fuck...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....
Hallo
Misschien is Telstar wat voor hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja.... falen bij een Duitse middenmoter....
Hallo
Lekker met zijn mattie Fer ballen en 6e wordenquote:Luc Castaignos lijkt zich de komende dagen nog geen speler van FC Twente te mogen noemen. Zijn transfer van Internazionale naar Enschede laat nog even op zich wachten.
"Luc heeft zijn keuze gemaakt voor FC Twente, maar we moeten nog wel onderhandelen", zegt manager Karim El Atmani in De Telegraaf. "Berichten als zouden we al een principeakkoord hebben, zijn voorbarig."
De zaakwaarnemer rekent voorlopig nog niet op witte rook. "Ik denk dat we zeker nog wel een paar dagen nodig hebben. Als we er met FC Twente niet uitkomen, ga ik met de speler andere opties bespreken."
Eén van die opties zou Sporting Portugal kunnen zijn. De koopkrachtige topclub uit Lissabon onderneemt pogingen om Castaignos voor de neus van de Tukkers weg te kapen. "Of dat wel of niet gebeurt, ligt aan FC Twente", aldus El Atmani.
De negentienjarige Castaignos zou liefst zeven miljoen euro moeten kosten. Voor FC Twente is een dergelijke transfersom geen probleem, daar het zo'n vijftien miljoen euro ontvangt voor Luuk de Jong.
daar kunnen ze nog wel wat versterking gebruiken, maar of Babel dan glijk de juiste keuze isquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien is Telstar wat voor hem.
En danquote:
Batman denk ik.quote:
6 is nog hoogquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker met zijn mattie Fer ballen en 6e worden
ik ook, eerst op vakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga wel na 2 weken ofso, dan is het tenminste niet zo druk.
de rest is gewoon slechterquote:
Doe maar, ben vanaf morgen toch het weekend wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga hier alles spoilen zaterdag.
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdagquote:
Hoe heb je mijn foto gevonden? Haal weg aubquote:
In heel Europa? Succesquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Ah, ik ga inzetten op de eerste trainer die komend seizoen ontslagen gaat worden
http://www.nusport.nl/ere(...)eten-versterken.html
Zou het?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.
neh dat zal waarschijnlijk niet, maar ik denk wel de eerste NL trainer die op de keien staatquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je voor. Batman verslaat zijn vijand op het einde nadat het er lang niet naar uit heeft gezien.
Zijn ook vrijwel altijd overhyped wat het niet direct slecht maakt uiteraard. Maar ach het ernaartoe leven is voor vele leuker dan de film zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Eigenlijk zijn ook al die superhelden-films hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |