SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Argh, die breaks zijn eruit, kies ff voor bewerken in Wiki en kopieer dat, dan ziet het er wel goed uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:09 schreef robuust89 het volgende:
Battlelog is offline nu, dus kan de OP niet updaten.![]()
Thanks, eea klopt niet helemaal, maar dat zoek ik later wel uit, kheb het ff druk nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Argh, die breaks zijn eruit, kies ff voor bewerken in Wiki en kopieer dat, dan ziet het er wel goed uit.![]()
![]()
Tot hoe lang is de boel down? Dat heeft er gister op gestaan, maar heb er niet veel aandacht aan besteed.
edit: ze zijn er weer!
[ Bericht 14% gewijzigd door Skorka op 19-07-2012 13:47:10 ]Your ad here.![]()
nogsteeds blijft mijn assignment hangen op 5/25 shotgun kills.... hoe kan ik dice contacten over mijn probleem? ik ga er geen twitter voor aanmaken iig...I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
En als je een extra shotgun kill maakt geen 6?
Voorheen werden die assignments live bijgehouden, hoefde je geen ronde voor af te ronden.![]()
ik heb elke ingame shotgun al gebruikt en net ook een paar weer... klote zooiop usas na want ik heb nogwel wat zelfrespect
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Je speelt wel als engineer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:50 schreef Convict het volgende:
ik heb elke ingame shotgun al gebruikt en net ook een paar weer... klote zooiop usas na want ik heb nogwel wat zelfrespect
-weg-![]()
Shit ik denk dat dat het wel is zou kunnen zijnquote:zo gelijk proberen
Zeker weten dat dat het isquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Convict het volgende:
[..]
Shit ik denk dat dat het wel is zou kunnen zijnzo gelijk proberen
-weg-![]()
ik loop al de hele tijd te stressenquote:was al me stats aant verneuken door alle wapenunlocks etc te krijgen en dan zul je zien dat er 1 echt blijft haken
![]()
Toch staat het er wat onduidelijk... als je even logisch nadenkt kom je er wel uit, maar ik had 'm ook niet zo snel door.. al heb ik ook geen premium.![]()
![]()
Dat besneeuwde bos..quote:Eindelijk herken ik Battlefield weer.
Alleen jammer van Battlefield 4..![]()
![]()
Ben benieuwt of je door het ijs kan zakken of dat het sterker is dan gebouwen die destructable zijn![]()
Leuk een granaat onder een tank gooien als hij op het ijs rijd
ik kan niet wachten tot bf3 amoured Kill uitkomt.
Wel vind ik jammer dat er nog geen dag of nacht licht in spel heeft.
Ook de weer type, zoals regen, stevige regen en of mist, laag hangende wolk, en of sneeuwbui.
Hoe zou ie ervoor staan als er een mist op map zoals caspair border staat.
Voor de piloten is uitdaging om door wolk vliegen zonder knallen.
En dikke pech voor sniper.
En in donker kunnen ze gewoon met nachtkijker gebruiken en of een lamp aan geweren.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Ik had dat trouwens met de SCAR-H, hij telde geen enkele kill, en nu staan alle kills er ineens bij .. de assignment was bij mij een soort van grijs, verder geen aandacht aan geschonken ..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Convict het volgende:
nogsteeds blijft mijn assignment hangen op 5/25 shotgun kills.... hoe kan ik dice contacten over mijn probleem? ik ga er geen twitter voor aanmaken iig...
Waardeloos dat het bij jou niet werkt, maakt niet uit welke shotty je pakt, ze tellen allemaal mee. .. 2 posts verder pleurde ik van mn stoel (ik lig nu nog steeds op de grond trouwens)
![]()
gebruik de site van EAquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef Doler12 het volgende:
Wtf is er aan de hand met origin store, want ik kan niet betalen!
werkt makelijker
en heeft ideal![]()
Origin store heeft ook idealquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
gebruik de site van EA
werkt makelijker
en heeft ideal![]()
![]()
Doe je het tog gwn via origin in je browser?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef VelitoX het volgende:
ideal via origin client werkt inderdaad niet, iets met cookie onzin ofzo.
![]()
![]()
heb ik ook gedaan voor premium destijds hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef rubbels het volgende:
[..]
Doe je het tog gwn via origin in je browser?![]()
Ik kan geen verbinding met Origin maken... meer mensen die hier last van hebben?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Er is ook weer een nieuwe trailer:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef Gibson02 het volgende:
Damn ik heb echt zoo'n ontzettend veel zijn in Armored Kill.
Die gunship lijkt me echt vet!!!
Wat een zooitje wordt dat
Edit: Battlefield 3: Armored Kill also introduces a brand new mode to the Battlefield franchise, Tank Superiority, where heavy vehicles clash in order to control key areas of the map.![]()
![]()
Haha ja die had ik al gezien. Echt vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er is ook weer een nieuwe trailer:
Edit: Battlefield 3: Armored Kill also introduces a brand new mode to the Battlefield franchise, Tank Superiority, where heavy vehicles clash in order to control key areas of the map.![]()
![]()
Als ze de jets maar wat nerfen. In de lucht zijn bij air maps is al geen pretje meer als heli vlieger of tank bestuurder als er van die kinders zijn die je zo kapot knallen alsof het bellenblazen isI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Dat blijf je toch wel houden, het is echt niet normaal hoe goed sommige zijn met jets ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:27 schreef Convict het volgende:
Als ze de jets maar wat nerfen. In de lucht zijn bij air maps is al geen pretje meer als heli vlieger of tank bestuurder als er van die kinders zijn die je zo kapot knallen alsof het bellenblazen is![]()
Dat van Tank Superiority zat trouwens ook al in de premium trailer, maar nu is het natuurlijk "officieel".
![]()
Klopt. Maar eerst had je nog een kans toen je health op 20% bleef steken na een lange salvo van de jets. Nu is dat al pop na een 1seconde salvo. Iets wat je met een mobile AA niet voor elkaar gaat krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat blijf je toch wel houden, het is echt niet normaal hoe goed sommige zijn met jets ..![]()
ze moeten gewoon de rockets wat sterker tegen vliegtuigen maken zodat de jets niet vrijspel hebben op helis. Door hun snelheid is het onmogelijk om ze met heat te raken als ze flare na flare na flare droppen, Omdat de travel time van de heats langer duurt dan de flare reload
Jets zijn inderdaad irritant maar dat komt zoals Kroodjebip al zei omdat sommige daar echt ontzettend goed mee zijn. Als heli pilot ga ik niet eens meer achter jets aan, maak toch geen schijn van kans![]()
Na een aantal dagen kloten eindelijk de Claymore en AT mine kills gehaald voor de camo assignments. wat een trieste bedoeling zeg nadat die allebei generfed zijnMaar ze zijn in ieder geval in de pocket
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt maar eens tijd dat ik Premium ga kopen.
Anders koop ik de DLC toch wel, DLC-whore dat ik ben.![]()
Of je was gewoon bijna 24 uur te laat..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Edit: Battlefield 3: Armored Kill also introduces a brand new mode to the Battlefield franchise, Tank Superiority, where heavy vehicles clash in order to control key areas of the map.
Every war is different, every war is the same.![]()
Net een lekker rondje, begin eindelijk te wennen aan de ballistiek van de game.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik zal de volgende keer vragen of je hem al gezien had, dan post ik het nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
Of je was gewoon bijna 24 uur te laat..![]()
![]()
Ehmz kijk eens naar een wat eerdere post?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer vragen of je hem al gezien had, dan post ik het niet
jantje..
Every war is different, every war is the same.![]()
Ah ja, jij had hem al gepost, excuusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ehmz kijk eens naar een wat eerdere post?
jantje..
![]()
![]()
Ik ga denk ik armoured warfare wel halen, CQ heb ik maar overgeslagen. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe spelmode!![]()
Jets moet je ook leren neerhalen met je gun + air radar, maar dan nog zijn sommige gasten echt niet normaal vervelend in zo'n vliegtuig. 35 kills, 1 of 2 deaths. En hoe erg ik ook slinger en gekke stunts uit haal zo'n figuur weet me altijd uit de lucht te knallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst had je nog een kans toen je health op 20% bleef steken na een lange salvo van de jets. Nu is dat al pop na een 1seconde salvo. Iets wat je met een mobile AA niet voor elkaar gaat krijgen![]()
ze moeten gewoon de rockets wat sterker tegen vliegtuigen maken zodat de jets niet vrijspel hebben op helis. Door hun snelheid is het onmogelijk om ze met heat te raken als ze flare na flare na flare droppen, Omdat de travel time van de heats langer duurt dan de flare reload
In Battlefield 2 was het nog zo dat vliegen met een joystick ver superieur was aan keyboard + muis. In BF3 heb ik wel eens het idee dat het andersom is geworden en dan een joystick op de een of andere manier niet de scherpe bochten kan maken die je met een keyboard blijkbaar wel kan.No amount of money ever bought a second of time.![]()
heli is sowieso een muis+keyboard gebruiken anders ben je idd zwaar in het nadeel. ik denk dat het voor vliegtuigen weer andersom is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jets moet je ook leren neerhalen met je gun + air radar, maar dan nog zijn sommige gasten echt niet normaal vervelend in zo'n vliegtuig. 35 kills, 1 of 2 deaths. En hoe erg ik ook slinger en gekke stunts uit haal zo'n figuur weet me altijd uit de lucht te knallen.
In Battlefield 2 was het nog zo dat vliegen met een joystick ver superieur was aan keyboard + muis. In BF3 heb ik wel eens het idee dat het andersom is geworden en dan een joystick op de een of andere manier niet de scherpe bochten kan maken die je met een keyboard blijkbaar wel kan.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef Convict het volgende:
ik denk dat het voor vliegtuigen weer andersom is.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.![]()
Ik moet eens kijken hoe ik aan Premium ga komen... ff wat rotzooi verkopen om aan geld te komen, geen zin om er apart de portemonnee voor te moeten trekken. Het moet me niets extra's kosten.
Overigens BF3 al ruim een week niet meer aangeraakt.. ik mis het nog niet. Maar af en toe heb ik weer momenten dat ik Metro veel speel.![]()
Ik hoef premium niet zo nodig. De dogtags en camo's kunnen me gestolen worden en als ik CQ zou willen spelen dan had ik COD wel gekocht. Ik vind Squad Deathmatch af en toe al te veel op COD lijken, speelde het alleen voor een assignment. Ik koop Armored Kill wel lekker los
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik heb ook nog geen schot gelost al 2 dagen niet maarja er was ook niemand om mee te knallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef JK het volgende:
Ik moet eens kijken hoe ik aan Premium ga komen... ff wat rotzooi verkopen om aan geld te komen, geen zin om er apart de portemonnee voor te moeten trekken. Het moet me niets extra's kosten.
Overigens BF3 al ruim een week niet meer aangeraakt.. ik mis het nog niet. Maar af en toe heb ik weer momenten dat ik Metro veel speel.![]()
![]()
Ik heb hetzelfde, maar ik koop Premium denk ik wel voor Armored Kill, de andere expansions (behalve CQ) zijn misschien wel het kopen waard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoef premium niet zo nodig. De dogtags en camo's kunnen me gestolen worden en als ik CQ zou willen spelen dan had ik COD wel gekocht. Ik vind Squad Deathmatch af en toe al te veel op COD lijken, speelde het alleen voor een assignment. Ik koop Armored Kill wel lekker losWould you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Back to Karkand is erg leuk. Maar die heb ik al los. Voor de rest is CQ volgens mij de enige andere op het moment, toch?No amount of money ever bought a second of time.![]()
Op het moment wel, Aftermath en Endgame komen er nog aan, het is dat er geen details over bekend zijn (Endgame is op motors ?), als je die ook gaat kopen, kun je net zo goed een paar euro bijleggen voor Premium ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Back to Karkand is erg leuk. Maar die heb ik al los. Voor de rest is CQ volgens mij de enige andere op het moment, toch?![]()
Dus ik een metro server spelen 64 hardcore 9000 tickets...
goed begin, van beneden tot B doorgewerkt, inmiddels sta ik 26-1 bovenaan me team al paar keer het woordje cheater!! RAZER FUCKING HACKER!! toegekregen maarja mijn reply daarop is ''lol'' omdat ik zelf wel beter weer dus ik verder spelen krijg ik een fucking driver crash omdat het me eerste game was van de dag, zucht heb nu geen zin om weer te rejoinen mischien later in de avond maar weer proberen
![]()
![]()
Dat is kut.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
goed begin, van beneden tot B doorgewerkt, inmiddels sta ik 26-1 bovenaan me team al paar keer het woordje cheater!! RAZER FUCKING HACKER!! toegekregen maarja mijn reply daarop is ''lol'' omdat ik zelf wel beter weer dus ik verder spelen krijg ik een fucking driver crash omdat het me eerste game was van de dag, zucht heb nu geen zin om weer te rejoinen mischien later in de avond maar weer proberen
![]()
Ja zeker wel, we hadden nog 3367 tickets van de vijand af moeten halen, kon je nagaan hoe mijn godenscore dan wasquote:![]()
![]()
Hoeveel meer weet ik niet, maar dat multiplayer meer gebruikt weet ik wel zeker...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel meer hardware gebruikt Multiplayer vergeleken met singleplayer?
Gisteravond weer eens even een paar potjes gespeeld met Dennis, maar wat een topgame blijft het ook![]()
![]()
Was gister wel lachen ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoeveel meer weet ik niet, maar dat multiplayer meer gebruikt weet ik wel zeker...
Gisteravond weer eens even een paar potjes gespeeld met Dennis, maar wat een topgame blijft het ook
Ondanks dat ik als een zaad kanon speelde![]()
![]()
Net BF premium binnen van Mediamarkt.nl voor maar 30 euro
mochten mensen willen bestellen, levertijd is nu wel 2-3 weken:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1603292![]()
Dat is handig voor JKquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:01 schreef lordteddybeer het volgende:
Net BF premium binnen van Mediamarkt.nl voor maar 30 euro
mochten mensen willen bestellen, levertijd is nu wel 2-3 weken:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1603292![]()
![]()
hahahaha heb ik ook zo vaak gehad. Zeker als je een beacon achter de linie zet en dan als een gek gaat knifenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
fok you ja!![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja zeker wel, we hadden nog 3367 tickets van de vijand af moeten halen, kon je nagaan hoe mijn godenscore dan was25/1 boven aan op een server waar al 4k+ tickets van de vijandelijke team af is
! wat voor derde wereld server was dat. in de 1k servers zijn al mensen met 50+ kills in de eerste 10%
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Doler12 het volgende:
Twee keer beste squad, maar wel een kut team.![]()
Lees goed, er waren nog 3k + tickets over...............quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:35 schreef Convict het volgende:
[..]25/1 boven aan op een server waar al 4k+ tickets van de vijandelijke team af is
! wat voor derde wereld server was dat. in de 1k servers zijn al mensen met 50+ kills in de eerste 10%
![]()
Aftermath:
http://mp1st.com/2012/07/(...)and-more-on-setting/
Key Features
Urban warfare on four new maps
Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage
New heavily modified military and civilian vehicles – ingenuity and firepower combined
New game mode
New assignments, achievements and dog tags![]()
Dat wordt vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef VelitoX het volgende:
Aftermath:
http://mp1st.com/2012/07/(...)and-more-on-setting/
Key Features
Urban warfare on four new maps
Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage
New heavily modified military and civilian vehicles – ingenuity and firepower combined
New game mode
New assignments, achievements and dog tags![]()
![]()
Ja en dus al 4k+ tickets doorheen gejaagt dat is ongeveer 3k kills gemaakt door jouw team. En dan sta jij boven aan met 25 kill's. Dus wat heb ik verkeerd gelezen? Tenzij jij fulltime aant reviven was wat niet te lezen was uit je post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lees goed, er waren nog 3k + tickets over...............I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
het was rond 4500 tickets voor ieder team..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef Convict het volgende:
[..]
Ja en dus al 4k+ tickets doorheen gejaagt dat is ongeveer 3k kills gemaakt door jouw team. En dan sta jij boven aan met 25 kill's. Dus wat heb ik verkeerd gelezen? Tenzij jij fulltime aant reviven was wat niet te lezen was uit je post.![]()
EA account systeem lijkt down te zijn, kan me games niet meer zien
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Want zombies zijn net dino's natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ga dan naar COD voor zombie's.
Dino's vind ik zo saai en onrealistisch.
En saai? Ben je er wel eens een tegengekomen? Die beesten zijn vet entertaining.
En mocht er een dino optie komen in BF3, dan ben je niet verplicht het te spelen hoor
People assume too much.![]()
Het is lekker weer, ga buiten spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:38 schreef Cubewood. het volgende:
EA account systeem lijkt down te zijn, kan me games niet meer zien
People assume too much.![]()
Zit niet in Nederland, regen hierquote:
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Nee maartoch,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Want zombies zijn net dino's natuurlijk
En saai? Ben je er wel eens een tegengekomen? Die beesten zijn vet entertaining.
En mocht er een dino optie komen in BF3, dan ben je niet verplicht het te spelen hoor
Het is gewoon een imitatie van COD want DICE moet hun soort van bij blijven ofzo met gekke dingen dus doen ze dit maar als het zover komt.![]()
Ik moet het eerst nog zien, het is allemaal met een geintje begonnen ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee maartoch,
Het is gewoon een imitatie van COD want DICE moet hun soort van bij blijven ofzo met gekke dingen dus doen ze dit maar als het zover komt.
Zie je het al voor je![]()
![]()
![]()
Nee dat bedoel ik dat zie ik me niet voor beetje nep ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nog zien, het is allemaal met een geintje begonnen ...
Zie je het al voor je![]()
[ afbeelding ]
Maar wanneer komt bip weer eens TS?![]()
Als gf niet zo misselijk is, ik was er eergisteren even.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik dat zie ik me niet voor beetje nep ook
Maar wanneer komt bip weer eens TS?
Ik heb bijna die grote achievement, nog iets van 150 kills met de engineer kit![]()
![]()
Ooow oke daar moet je ook voor zorgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Als gf niet zo misselijk is, ik was er eergisteren even.
Ik heb bijna die grote achievement, nog iets van 150 kills met de engineer kit
Ik heb de f2000 en de l69, Ben met de pkp c4 bezig en scar at mine en dan de grote![]()
![]()
Yup, prioriteiten, nu kan ik nog ff knallen, maar straks is gf 1000 miljoen kilo zwaarder en moet ik echt aan de bakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ooow oke daar moet je ook voor zorgen.
Ik heb de f2000 en de l69, Ben met de pkp c4 bezig en scar at mine en dan de grote- daarna ook trouwens
De lastigste vond ik met AT rockets, airvehicles uit de lucht knallen, moet je echt ff samen doen met soflam (of RPG gebruiken, maar dan ben je wel ff bezig denk ik).
Ik had ook nog nooit claymores gebruikt, wat zijn die dingen kut zeg![]()
![]()
Die air dingen dingen zijn makkelijk met javalin als je gwn een venom neerknal ben je klaar als hij vol is of 3 volle vipers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Yup, prioriteiten, nu kan ik nog ff knallen, maar straks is gf 1000 miljoen kilo zwaarder en moet ik echt aan de bak- daarna ook trouwens
De lastigste vond ik met AT rockets, airvehicles uit de lucht knallen, moet je echt ff samen doen met soflam (of RPG gebruiken, maar dan ben je wel ff bezig denk ik).
Ik had ook nog nooit claymores gebruikt, wat zijn die dingen kut zeg
En de claymores wat een graf dingen zijn dat.
En ja je krijg het nog lastig met je GF en de baby
Wil je wel helpen met de javaling![]()
![]()
Volgens mij gaat het niet om de kills, maar om het aantal destroyed air vehicles, ik kan ernaast zitten, staat nog steeds niet op Battlelog.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die air dingen dingen zijn makkelijk met javalin als je gwn een venom neerknal ben je klaar als hij vol is of 3 volle vipers.
En de claymores wat een graf dingen zijn dat.
En ja je krijg het nog lastig met je GF en de baby
Wil je wel helpen met de javaling
Ik heb hem inmiddels al, moet alleen nog wat kills met die 2e kit.![]()
Oow je hebt hem al.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om de kills, maar om het aantal destroyed air vehicles, ik kan ernaast zitten, staat nog steeds niet op Battlelog.
Ik heb hem inmiddels al, moet alleen nog wat kills met die 2e kit.
Nee die javalin is echt om de kils dat is een fout net zo als er 3 man in een tank zitten en je blaast die op krijg je er ook 3 tank destoys bij je camo erbij terwijl het maar 1 tank was![]()
![]()
volgens mij niet hoor Dennis. Ik heb ook een aantal volle heli's uit de lucht geknald, maar moest toch echt 5 raken. Ik moet nu alleen nog de L96 achievement. Pfft die 350 meter headshot is toch best wel lastig!![]()
De antenne op Caspian Border is daar perfect voorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Gibson02 het volgende:
Ik moet nu alleen nog de L96 achievement. Pfft die 350 meter headshot is toch best wel lastig!![]()
![]()
Heb hem gehaald bij Sharqi Peninsula. van je spawn mensen uit de tv gebouw/toren schieten. of vanuit het gebouw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Gibson02 het volgende:
volgens mij niet hoor Dennis. Ik heb ook een aantal volle heli's uit de lucht geknald, maar moest toch echt 5 raken. Ik moet nu alleen nog de L96 achievement. Pfft die 350 meter headshot is toch best wel lastig!--- ҉ ---![]()
Rush Kargh Island: 660meter headshot ftw vanaf vliegdekschipquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem gehaald bij Sharqi Peninsula. van je spawn mensen uit de tv gebouw/toren schieten. of vanuit het gebouw.![]()
Rush zorgt er voor dat ze de MCOM's verdedigen op het strand, precies binnen bereik van snipers vanaf vliegdek schip. Het voelt als mortier schieten met zo'n boog, maar het is zo cool als je ze vanaf die afstand raakt!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het voelt als mortier schieten met zo'n boog, maar het is zo cool als je ze vanaf die afstand raakt!![]()
Het is ook zo lekker voor de puntjes![]()
![]()
Njah, tis niet zo dat ik ze van die afstand om de beurt weet te raken. Meestal wat hits en een enkele kill per rondjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Het is ook zo lekker voor de puntjesKun je beter CQB doen voor puntjes.
![]()
Ik heb moeten toegeven.... Ik haat betalen voor dlc, maar nu toch echt gezwicht. Maar met 300+ uur in bf3 dan toch maar premium gekocht. Al heb ik niet meer dan 17,5 fysieke euro's er voor betaald incl. doosje met code. Uiteraard met kortingen en een bon.
Here we go!
edit; eigenlijk zelfs maar voor 10 euro.. was nog even wat vergeten van een andere bon.
[ Bericht 15% gewijzigd door JK op 27-07-2012 17:03:36 ]![]()
Eindelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Ik heb moeten toegeven.... Ik haat betalen voor dlc, maar nu toch echt gezwicht. Maar met 300+ uur in bf3 dan toch maar premium gekocht. Al heb ik niet meer dan 17,5 fysieke euro's er voor betaald incl. doosje met code. Uiteraard met kortingen en een bon.
Here we go!
edit; eigenlijk zelfs maar voor 10 euro.. was nog even wat vergeten van een andere bon.![]()
Wel beetje jammer dat die 'hd destruction' vertraging heeft. Als je een kogel in een stoel schiet duurt het even voor ie uit elkaar ploft. Dat moet instant gaan.. eerst even unranked aan die CQ maps wennen, want ik heb het idee dat iedereen de maps al volledig kent en ik als noob alleen maar afgeschoten zal worden.![]()
Dat kan kloppen dat iedereen ze kentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef JK het volgende:
Wel beetje jammer dat die 'hd destruction' vertraging heeft. Als je een kogel in een stoel schiet duurt het even voor ie uit elkaar ploft. Dat moet instant gaan.. eerst even unranked aan die CQ maps wennen, want ik heb het idee dat iedereen de maps al volledig kent en ik als noob alleen maar afgeschoten zal worden.![]()
![]()
Ik geef de hitte de schuldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Here we go!
edit; eigenlijk zelfs maar voor 10 euro.. was nog even wat vergeten van een andere bon.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Was ff bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
Dennis; je wil niet meer met andere mensen praten dan in die channel?![]()
Je zei 9k tickets serverquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
het was rond 4500 tickets voor ieder team..ma je zat dus op een 4.5k server dat verklaard het
heeft die vertraging niet met de server te maken? Net zoals dat je een raket afschiet en je word gelijk erna dood geschoten, dat er dan blijkt dat je die raket nooit hebt afgeschoten omdat de server jou al dood zag voordat je de raket vuurde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef JK het volgende:
Wel beetje jammer dat die 'hd destruction' vertraging heeft. Als je een kogel in een stoel schiet duurt het even voor ie uit elkaar ploft. Dat moet instant gaan.. eerst even unranked aan die CQ maps wennen, want ik heb het idee dat iedereen de maps al volledig kent en ik als noob alleen maar afgeschoten zal worden.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Here we go!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
4.5k per teamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef Convict het volgende:
[..]
Je zei 9k tickets serverma je zat dus op een 4.5k server dat verklaard het
![]()
![]()
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Convict het volgende:
[..]
heeft die vertraging niet met de server te maken? Net zoals dat je een raket afschiet en je word gelijk erna dood geschoten, dat er dan blijkt dat je die raket nooit hebt afgeschoten omdat de server jou al dood zag voordat je de raket vuurde.
Vanmiddag wel voor het eerst dat ik ineens geen wapen had (en dus ook geen scopes die zouden werken). Moest echt sterven voor ik weer een wapen in m'n handen had.![]()
Die wapen bug heb ik vaker..... Heel vervelend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?
Vanmiddag wel voor het eerst dat ik ineens geen wapen had (en dus ook geen scopes die zouden werken). Moest echt sterven voor ik weer een wapen in m'n handen had.![]()
Had ik pas ook. Ik knifede een keer toen had ik het allemaal terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?
Vanmiddag wel voor het eerst dat ik ineens geen wapen had (en dus ook geen scopes die zouden werken). Moest echt sterven voor ik weer een wapen in m'n handen had.
Heel vaagWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat zou wel een dood schelen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Had ik pas ook. Ik knifede een keer toen had ik het allemaal terug.
Heel vaag![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee maartoch,
Het is gewoon een imitatie van COD want DICE moet hun soort van bij blijven ofzo met gekke dingen dus doen ze dit maar als het zover komt.
De fans vragen om dino's, en het is nog maar de vraag of DICE de vraag beantwoord.
Dus het is totaal geen "Oh, COD heeft zombies, dus wij moeten ook iets"People assume too much.![]()
De kleurenblindmodus?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Gebruikt iemand die kleur correctie injector?![]()
Fxaa nogwat injector had ik gebruikt, alles krijgt een ander kleurtje zag er wel leuk uit minder dat blauw achtige..quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Gebruikt iemand die kleur correctie injector?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Dat is echt sick! Ik bewonder nog steeds mensen die zo creatief kunnen denken!![]()
![]()
Dat kan maar hoeft nietquote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef JK het volgende:
[..]
Die MAV is meteen weg... (nog voor de javelin kan locken)![]()
![]()
Op Metro 64 ben je die MAV kwijt.. je weet toch; 20 punten! (tenzij je mee helpt met vernietigen, dan krijg je er 50)quote:![]()
het blijkt dus van nietquote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef JK het volgende:
[..]
Die MAV is meteen weg... (nog voor de javelin kan locken)
The Older I Get, The Better I Was![]()
Ik heb het spel wel in kleurenblind staan. Ziet er sowieso wat beter uit vind ik. Leid al die shit in de hoeken wat minder af als die felle shitgroen die ze zo graag mogen gebruiken.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik kan het verschil tussen friendlies en enemies niet zien zonder die kleurenblind modus
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik wil namelijk dolgraag die injector gebruiken, heb alleen niet zo'n zin om door Punkbuster verbannen te worden mocht het opgevat worden als een cheat.
Zojuist maar Premium aangeschaft, ik voelde mij gedwongen.![]()
![]()
Je wordt niet meteen perm banned op servers, hooguit voor 10 minuten, maar PB heeft er iig last van ...quote:Op maandag 30 juli 2012 02:00 schreef Captainp00face het volgende:
Ik wil namelijk dolgraag die injector gebruiken, heb alleen niet zo'n zin om door Punkbuster verbannen te worden mocht het opgevat worden als een cheat.
Zojuist maar Premium aangeschaft, ik voelde mij gedwongen.![]()
Mwah ik heb er niet zoveel last van die kleuren. Alleen als je van buiten naar binnen loopt dat je even moet wennen aan het licht. Maar dat is in het echte leven ook dus dat maakt het extra realistisch.
Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik op HD resolutie speel met een HD scherm. Mischien maakt dat uit want op oude monitoren vond ik het ook vreemd eruit zien.![]()
Idd de kleuren vind ik ook gewoon goed en het gaat goed dus ik ga het niet veranderenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:23 schreef Gibson02 het volgende:
Mwah ik heb er niet zoveel last van die kleuren. Alleen als je van buiten naar binnen loopt dat je even moet wennen aan het licht. Maar dat is in het echte leven ook dus dat maakt het extra realistisch.
Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik op HD resolutie speel met een HD scherm. Mischien maakt dat uit want op oude monitoren vond ik het ook vreemd eruit zien.![]()
![]()
Als je niet beter weet, ziet het er gewoon goed uit. Je ziet het pas echt als je die injector hebt geinstalleerd, zonder komt het allemaal wat overbelicht over.
Maar goed, PB gaat toch lopen kutten na verloop van tijd (die kicked je zelfs op basis van een readme bestandje in de BF3 folder)
![]()
Ik zie hier iemand met een score van 1823 per minuutDat kan toch nooit!
Het gaat om een 100lvl gast, maar heb hem wel 2 keer geknifed![]()
![]()
Daar zou ik wel intrappen, ze stappen echt vaak uit (je kan toch niet geraakt worden als je pal naast de tank staatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Gibson02 het volgende:
De meest effectieve manier om KroodjeBip's C4 te weren!), dan stap ik snel in en schiet hem overhoop met zijn eigen tank
![]()
![]()
Ik had even een tijdje niet gespeeld maar ik merk dat Dice/EA sinds de release van CQ helemaal niks meer hebben gedaan aan de game. Grote bugs die nog steeds niet opgelost zijn. Ik neem aan dat ze met de release van Armored Warfare weer het een en ander patchen maar de support is momenteel om te huilen. Ze hebben nu natuurlijk hun geld al met Premium en dat is echt te merken.
- Het geluid is sinds CQ dramatisch. Voetstappen klinken niet goed, dingen die 100m verder weg gebeuren hoor je alsof het vlak naast je gebeurt. In sommige CQ maps hoor je dingen die een verdieping hoger plaatsvinden. De bug zit in de hele game, maar in CQ is het stukken erger.
- In CQ is er sprake van micro-stutter als je de hoek omrent of tegen objecten aanloopt. Het is alleen in CQ en toont weer aan dat ze er weinig moeite in hebben gestoken. Het heeft niks met performance te maken, gewoon slecht programmeren.
- Meestal als ik Battlelog opstart dan herkent Battlelog de browser plugin niet (Chrome), zeer vervelend omdat je steeds het overnieuw moet downloaden en installeren met de kennis dat Battlelog het over een tijdje weer 'vergeet'.
zo dat moest ik ff kwijt
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Die moet je dan compleet verwijderen via Software, cookies, cache en temp files wegtjoepen en dan die plugin weer opnieuw installeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:56 schreef Casino.Bob het volgende:
- Meestal als ik Battlelog opstart dan herkent Battlelog de browser plugin niet (Chrome), zeer vervelend omdat je steeds het overnieuw moet downloaden en installeren met de kennis dat Battlelog het over een tijdje weer 'vergeet'.
Als het goed is ben je er dan vanaf.![]()
ok bedankt. uninstall had ik geprobeerd, maar cookies en temp files verwijderen nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die moet je dan compleet verwijderen via Software, cookies, cache en temp files wegtjoepen en dan die plugin weer opnieuw installeren.
Als het goed is ben je er dan vanaf.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Baasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef Gibson02 het volgende:
De meest effectieve manier om KroodjeBip's C4 te weren!![]()
![]()
Hadden jullie deze serie al gezien? Users sturen hun filmpjes op en worden in een compilatie gezet:
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Kan ik bij jullie clan komen!.
Ik speel ook bf3 met premium.
bf tag is executeur_83Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Dat filmpje zijn dat bots of noobsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Hadden jullie deze serie al gezien? Users sturen hun filmpjes op en worden in een compilatie gezet:![]()
![]()
Ik snap dat je je hier aan ergert, en dat hebben wij eens ook gedaan. Ik denk dat de meeste van ons, waaronder ik, aan deze bugs gewend zijn en niet beter meer weten. Je druk maken om bugs in spellen van DICE/EA is zonde van je tijd en energie. Je kan beter genieten van de dingen die wel werken, want Battlefield 3 blijft zelfs met bugs een juweeltje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:56 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik had even een tijdje niet gespeeld maar ik merk dat Dice/EA sinds de release van CQ helemaal niks meer hebben gedaan aan de game. Grote bugs die nog steeds niet opgelost zijn. Ik neem aan dat ze met de release van Armored Warfare weer het een en ander patchen maar de support is momenteel om te huilen. Ze hebben nu natuurlijk hun geld al met Premium en dat is echt te merken.
- Het geluid is sinds CQ dramatisch. Voetstappen klinken niet goed, dingen die 100m verder weg gebeuren hoor je alsof het vlak naast je gebeurt. In sommige CQ maps hoor je dingen die een verdieping hoger plaatsvinden. De bug zit in de hele game, maar in CQ is het stukken erger.
- In CQ is er sprake van micro-stutter als je de hoek omrent of tegen objecten aanloopt. Het is alleen in CQ en toont weer aan dat ze er weinig moeite in hebben gestoken. Het heeft niks met performance te maken, gewoon slecht programmeren.
zo dat moest ik ff kwijt![]()
![]()
Van mij wel, ik ga alleen niet over de aanmeldingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
bf tag is executeur_83![]()
![]()
Ik vind het goed als je even bij het platoon aanmeld en mischien is een keer TS joint.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
bf tag is executeur_83![]()
ik ben wel iets vergeten zeggen dat ik doof ben, daarom kan ik niet op TS komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik vind het goed als je even bij het platoon aanmeld en mischien is een keer TS joint.
Maar goed.
http://battlelog.battlefi(...)_83/stats/364097915/
[ Bericht 12% gewijzigd door Captain_Ghost op 01-08-2012 19:02:07 ]Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Oow okee sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
ik ben wel iets vergeten zeggen dat ik doof ben, daarom kan ik niet op TS komen.
Maar goed.
http://battlelog.battlefi(...)_83/stats/364097915/![]()
![]()
Lijkt me lastig, je hoort dan geen voetstappen vlak voor je geknived kan worden. Maar waarschijnlijk ben je nooit anders gewend? Zo lang je maar lol kan hebben en dat lukt met bf3 prima. In dat geval dus ingame squadchat gebruiken. Geen probleem dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
ik ben wel iets vergeten zeggen dat ik doof ben, daarom kan ik niet op TS komen.
Maar goed.
http://battlelog.battlefi(...)_83/stats/364097915/![]()
![]()
dat heb ik weleens gehad, maar dan loop ik vaak samen met andere. ik speel vaakst met medic en of support.
Idd zolang het maar lol blijft is ie geen probleem.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Omdat het insta-kill wapens zijn geworden in veel gevallen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
smoke op ze af schieten, of RPG, SMAW, en anders gewoon supressen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Captainp00face het volgende:
Ik word wel weer schijtziek van al die snipers, het lijkt wel alsof niemand meer iets anders doet.![]()
No-sniper serversquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Captainp00face het volgende:
Ik word wel weer schijtziek van al die snipers, het lijkt wel alsof niemand meer iets anders doet.![]()
![]()
Alle niet snippers zijn naar CQ he
^inteel²

Speel je Metro only dan? In normale mappen kan je ze gewoon flanken en heb je er weinig tot geen last van.![]()
Behalve als ze tegen je basis aan plakken en van daar uit heel je team leegmoorden als het passeert.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:00 schreef Gibson02 het volgende:
Speel je Metro only dan? In normale mappen kan je ze gewoon flanken en heb je er weinig tot geen last van.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen je basis aan plakken en van daar uit heel je team leegmoorden als het passeert.![]()
![]()
Dennis heeft weer een tank in Metro, zet die GOD-mode nou eens uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?![]()
![]()
Met een tank zou ik ze niet flanken maar gewoon bestoken...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sorry voor de GOD modes maar ik had het eigenlijk gewoon over andere mapsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dennis heeft weer een tank in Metro, zet die GOD-mode nou eens uit![]()
![]()
Wat is het probleem dan gewoon minder metroquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een tank zou ik ze niet flanken maar gewoon bestoken...
Vraag rubbels maar na gister![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan gewoon minder metro
Vraag rubbels maar na gister![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, m'n prehistorie-systeem gaat weg, nieuwe pc is mooi op tijd voor Armored KillMaar eerst nog even weer op vakantie!
![]()
Jij gaat veel op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Jorwol het volgende:
Zo, m'n prehistorie-systeem gaat weg, nieuwe pc is mooi op tijd voor Armored KillMaar eerst nog even weer op vakantie!
![]()
![]()
Ik ben dan op TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef JK het volgende:
Vanavond weer eens een rondje doen. Weet niet hoe laat.![]()
![]()
Blijkbaar hebben ze weer stagaires aangenomen die zitten te msn'en op de servers want het lagged weer als de ziekte op het moment.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Oh, is dat het ..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijkbaar hebben ze weer stagaires aangenomen die zitten te msn'en op de servers want het lagged weer als de ziekte op het moment.![]()
![]()
Ik mocht willen dat Zuid-Frankrijk in m'n achtertuin lagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kamperen in de tuin telt niet mee he![]()
![]()
Mag ik mee ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat Zuid-Frankrijk in m'n achtertuin lag![]()
Wil ik weer eens gaan spelen heeft iedereen last van lag is niet te spelen.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Na deze trieste sportdag dacht ik even dat ik kon afkoelen door m16 en f2000 hoeren af te maken met mijn G3A3.![]()
![]()
Weet ik niet nog niet gespeeld maar het was gister zo echt van : WTF men pc sterft tot dat je het van iedereen hoortquote:
Geen lag meer
[ Bericht 8% gewijzigd door dennis3d op 04-08-2012 10:35:20 ]![]()
Jeeej vandaag dan weer spelen, maar eerst boodschappen doen en moet nog ff weg op de motor... die staat ook alweer 2 weken stil en zag er gister een drup olie onder liggen. Zal wel een traan zijn omdat ik zo weinig rijd vanwege mn brakke knie die al 3 maanden verrot doet. Binnenkort naar het ziekenhuis er mee.![]()
Origin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
Hoe hebben jullie Battlefield aangeschaft? Origin of CDtje?![]()
CD.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
Hoe hebben jullie Battlefield aangeschaft? Origin of CDtje?![]()
DVD, want bf3 past nooit in cdtje!.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
Hoe hebben jullie Battlefield aangeschaft? Origin of CDtje?Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Gewoon doen wat het goedkoopst is. En origin is het niet
http://www.dixons.nl/cata(...)_source=tradetracker
Gewoon langs de dixons gaan en 25 euro neerleggen.
Dit kun je op eigen risico ook doen
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
http://www.ultimatumgamek(...)ey-combo-origin.html
Ik heb mijn key bij ultimatum gamekeys vandaan. Het is wat shady maar lekker goedkoop. Verder als het misgaat geven ze meestal een nieuwe key dus wat dat betreft valt het wel mee qua risico
^inteel²

Wat Burnaboy zegt, ik heb hem via Origin omdat ie toen nog maar net uit was - en ik kon kiezen tussen downloaden en een uur later spelen of bestellen en een week wachten totdat het binnen is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ook kopen, maar ik twijfel nog tussen die twee.
Als je er geen haast mee hebt, zou ik gewoon de DVD versie nemen en de goedkoopste opzoeken, de prijzen varieren nogal op het moment.![]()
Mja die knie komt hoop ik goed, na 3 maanden en ook al fysio en een dokter weet ik nog niet zo goed hoe lang het moet duren.. maargoed, daarom het ziekenhuis.. al heb ik echt geen trek in een eventuele operatie. Dat van de motor is denk ik kettingspray, maar dan opgehoopt ofzo... nouja, binnenkort maar eens naar kijken. Vandaag wel een mooi rondje gereden.
Ik ga zo Exotische Liefde op SBS kijken, misschien daarna nog ff BF3.![]()
Okeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef JK het volgende:
Mja die knie komt hoop ik goed, na 3 maanden en ook al fysio en een dokter weet ik nog niet zo goed hoe lang het moet duren.. maargoed, daarom het ziekenhuis.. al heb ik echt geen trek in een eventuele operatie. Dat van de motor is denk ik kettingspray, maar dan opgehoopt ofzo... nouja, binnenkort maar eens naar kijken. Vandaag wel een mooi rondje gereden.
Ik ga zo Exotische Liefde op SBS kijken, misschien daarna nog ff BF3.![]()
![]()
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Topiek het volgende:
Een uur? Ik heb 8mb internetZit te ver van de centrale
![]()
Die belgen zijn idd domquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef JK het volgende:
Ja mooi man, van die Belgen die scammers geld sturen enzo. Vind het wel aardig om te kijken.![]()
![]()
Waar ik woon hebben ze dat niet. Ik zit dus hier met een lijn van maar 600KB/S max. Satteliet is niet optie want dan heb je standaard een ping van 200 of meer. En hier gaan ze geen kabels trekken binnen nu en 2 jaar dus tja. Geen keuze hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
^inteel²

Dat ligt niet overal in Nederland he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
maak fff een screenshot man!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
Huh rebellen kant?
Als je de Russische kant bedoelt, dr zijn aan beide kanten van beide gebouwen trappenhuizen naar boven (zowel aan spawnkant als aan metrokant).![]()
Zo lang nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Neem glasvezel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 17Mb over). Maar glasvezel is ook niet alles overdag haal ik ook maar ergens rond de 10mb/s. dus voor een dvd moet ik toch al snel 8 minuten wachten....
De assignments hadden ze trouwens wel andersom mogen doen. De assignments voor de camo's waar je veel meer voor moet doen dan voor de wapens. Die camo's ziet toch niemand
RPG? knal je de hele voorkant eruitquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef VelitoX het volgende:
Huh rebellen kant?
Als je de Russische kant bedoelt, dr zijn aan beide kanten van beide gebouwen trappenhuizen naar boven (zowel aan spawnkant als aan metrokant).lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
RPG? knal je de hele voorkant eruit
maar bedoel op de eerste verdieping kan je die kamers nog door lopen maar op de 2de verdieping kan je alleen in die trappen gang en niet die kamers in omdat de deur dicht zit, maar toch lukt het mensen om dan in die kamers te komen. en sorry de kant van de russen ja
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef Convict het volgende:
[..]
[..]
lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..
maar bedoel op de eerste verdieping kan je die kamers nog door lopen maar op de 2de verdieping kan je alleen in die trappen gang en niet die kamers in omdat de deur dicht zit, maar toch lukt het mensen om dan in die kamers te komen. en sorry de kant van de russen ja-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik dacht dat ze het hadden gepatched zodat je het niet als lift kon gebruiken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.![]()
kan niet meer inderdaad. eerst kon je de patch nog ontlopen door er op te gaan liggen maar ook dat werkt niet meer, maar het blijft schijt irritant want op die verdieping kan je gewoon niet bij maar ze zijn wel in range om dat punt over te nemen waardoor de russen een zwaar nadeel hebben omdat ze daar mankracht moeten inzetten om het te behouden en dus minder in de hall kunnen inzettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Die kabel providers die gooien stiekem steeds de prijzen omhoog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).![]()
![]()
Dan speel je gewoon op een kut server.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef Convict het volgende:
[..]
[..]
lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..
Servers met regels als No Shotguns, Claymores, no RPG's
Metro en no rules dan tja ga dan gewoon arcade spelletjes spelen. Ik speel niet vaak metro maar als ik het speel dan heb ik geen zin om nades te spammen want je kan anders niet eens de trap op lopen zonder dood te gaan door de explosivesquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon op een kut server.
Servers met regels als No Shotguns, Claymores, no RPG'sI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Je komt daar niet met de MAV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef Convict het volgende:
[..]
kan niet meer inderdaad. eerst kon je de patch nog ontlopen door er op te gaan liggen maar ook dat werkt niet meer, maar het blijft schijt irritant want op die verdieping kan je gewoon niet bij maar ze zijn wel in range om dat punt over te nemen waardoor de russen een zwaar nadeel hebben omdat ze daar mankracht moeten inzetten om het te behouden en dus minder in de hall kunnen inzetten
Als je op de 2de verdieping in de gang staat kijk je uit het raam. Daar hebben de ramen van de 1ste verdieping allemaal zo'n zonnescherm. Daar loop je over naar de ruimte, slaat/schiet de ruit kapot en je kan naarbinnen![]()
![]()
En gewoon rpg's schieten. Je moet gewoon wat hoger richten en zorgen dat je de muur raakt.
Dus tussen de ramen mikken en iets hoger als de ramen mikken.
Je krijgt miss hitmarks maar als het goed is dood je niemand. zo vaak gedaan.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik speel nooit op maps met 64 man, maakt niet uit welke map het is of welke gamemode, er is meteen geen zak meer aan dan. Veel te druk, veel te hectisch. 32 man max, dan blijft het leuk en heb je al die onzin regeltjes ook niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef Convict het volgende:
[..]
Metro en no rules dan tja ga dan gewoon arcade spelletjes spelen. Ik speel niet vaak metro maar als ik het speel dan heb ik geen zin om nades te spammen want je kan anders niet eens de trap op lopen zonder dood te gaan door de explosivesNo amount of money ever bought a second of time.![]()
Caspian border is nog wel aardig met 64 man hoor. Firestorm word al wat drukjes. Maar andere mappen zijn er veel te klein voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel nooit op maps met 64 man, maakt niet uit welke map het is of welke gamemode, er is meteen geen zak meer aan dan. Veel te druk, veel te hectisch. 32 man max, dan blijft het leuk en heb je al die onzin regeltjes ook niet nodig.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik mischien als men beeldscherm het volhoud.quote:
Ik zit nu wel op de back up server www.kthnxbai.info
Deze link niet openen maar bij je server aderes invoeren![]()
![]()
Zit erbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Gibson02 het volgende:
Ik zit er nu al een kwartier op en heb geen problemen!![]()
![]()
Holy balls, ik opende de linkquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik mischien als men beeldscherm het volhoud.
Ik zit nu wel op de back up server www.kthnxbai.info
Deze link niet openen maar bij je server aderes invoeren![]()
Ben benieuwd of ik straks nog wel in slaap kan vallen![]()
![]()
Ik wist niet dat het via dat zonnescherm ging, ik altijd moeilijk doen en expres op die richel springen om niet te vallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je komt daar niet met de MAV.
Als je op de 2de verdieping in de gang staat kijk je uit het raam. Daar hebben de ramen van de 1ste verdieping allemaal zo'n zonnescherm. Daar loop je over naar de ruimte, slaat/schiet de ruit kapot en je kan naarbinnenIs in ieder geval een mooie plek om een beacon neer te zetten, zeker als je aan die kant speelt en er een baserapend team aan de andere kant zit. Maar goed, filmpje:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dennis, valt me wel op dat je regelmatige de originele maps speelt. Geen zin in CQ of B2K?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
CQ ff niet en vind niet meer zoveel leuke B2K serversquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Dennis, valt me wel op dat je regelmatige de originele maps speelt. Geen zin in CQ of B2K?![]()
![]()
Daarom heb ik CQ niet gekocht. Nothing beats the original.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
CQ ff niet en vind niet meer zoveel leuke B2K serversWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
CQ is leuk maar kan er niet zo lekker trollenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik CQ niet gekocht. Nothing beats the original.![]()
![]()
Zoals je uit de heli sprong om mij te killenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
CQ is leuk maar kan er niet zo lekker trollen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gewoon gaan Sluggen.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
CQ is leuk maar kan er niet zo lekker trollen
CQ zit tegenwoordig vol met shotguns, en is ook bijna alleen maar te spelen met shotguns. Na een uurtje CQ explodeert mijn hoofd vaak ook en krijg ik algauw kramp in mijn handen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Dennis, valt me wel op dat je regelmatige de originele maps speelt. Geen zin in CQ of B2K?
Er zijn ook nog maar weinig servers die B2K maps draaien.![]()
Zo jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals je uit de heli sprong om mij te killen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:31 schreef dennis3d het volgende:
Het is er
Je kan je loadout nu in Battlelog aanpassen
Nu alleen nog camo per map![]()
PC naar de kut, Nu kan ik geen BF3 spelen. Net nu ik weer wat met tanks wou gaan klooien![]()
Waar ik waarschijnlijk last van heb is ditte,
http://www.anandtech.com/(...)hipset-begins-recall
Harddrives doen het wel gewoon. Maar smart errors, matige performance en andere vage errors worden steeds meer en erger. Dat word dus even RMA'en
[ Bericht 56% gewijzigd door BurnaBoy op 10-08-2012 19:57:57 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ik die link snel doorlees moet je als tijdelijke fix de 6gbps poorten gebruiken? Dan kan je wel bf3 spelen.![]()
Omdat kleine SSD staat alles verspreid over 3 schijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef JK het volgende:
Als ik die link snel doorlees moet je als tijdelijke fix de 6gbps poorten gebruiken? Dan kan je wel bf3 spelen.![]()
64gb ssd en 2tb schijf voor data en andere troep.
en een iets snellere 500gb schijf voor steam en andere games.
En windows start niet op zonder die 2tb schijf![]()
Ja het is enigzins verkut.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nee daarvoor.
Mobo is alweer een jaar of 1.5 oud. Hoopte dat ie er geen last van zou hebben.
Nu ik er over nadenk is het al best wel lang. En het is nog steeds een vrij snel ding. Stomme consoles die alles ophouden. naja wel mooi goedkoper natuurlijk
^inteel²

Wtf? heb jij nog een non b3 rev moederbord? Die werden destijds allemaal teruggenomen en zijn dan ook vervangen door de b3 versies dus ik vraag me af hoe je aan die "oude" versie gekomen bent? Of heb je hem destijds niet retour gestuurd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
PC naar de kut, Nu kan ik geen BF3 spelen. Net nu ik weer wat met tanks wou gaan klooien![]()
Waar ik waarschijnlijk last van heb is ditte,
http://www.anandtech.com/(...)hipset-begins-recall
Harddrives doen het wel gewoon. Maar smart errors, matige performance en andere vage errors worden steeds meer en erger. Dat word dus even RMA'en
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Klopt en klopt. Nooit teruggestuurd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wtf? heb jij nog een non b3 rev moederbord? Die werden destijds allemaal teruggenomen en zijn dan ook vervangen door de b3 versies dus ik vraag me af hoe je aan die "oude" versie gekomen bent? Of heb je hem destijds niet retour gestuurd?
Had zoiets van komt later wel en als ik ooit problemen heb kan ik altijd nog rma sturen. Het is alleen kut dus dat het nu zo in het weekend gebeurt. Nu krijg ik een nieuw moederbord alleen een jaartje later.
Mijn mobo is ook rev 1.0. Volgens de website is er al een versie rev 1.3 dus er zijn al wat verbeteringen doorgevoerd ook. Destijds bij launch i2600k series gelijk gekocht dus dat is inderdaad een mobo met die bug.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dan hoop ik dat je nog aanspraak kunt maken.. Je hebt best kans dat dat niet het geval is gezien de leeftijd en de grootschalige terugroepactie destijds.. Had er bijna 1 gekocht toen de problemen begonnen, toen rebuild 2 maanden uitgesteld en een sabretooth rev b gekocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Klopt en klopt. Nooit teruggestuurd.
Had zoiets van komt later wel en als ik ooit problemen heb kan ik altijd nog rma sturen. Het is alleen kut dus dat het nu zo in het weekend gebeurt. Nu krijg ik een nieuw moederbord alleen een jaartje later.
Mijn mobo is ook rev 1.0. Volgens de website is er al een versie rev 1.3 dus er zijn al wat verbeteringen doorgevoerd ook. Destijds bij launch i2600k series gelijk gekocht dus dat is inderdaad een mobo met die bug.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Weet iemand een weapon stats list van alle wapens ? Bf3 b2k CQ kheb alleen die ouwe nogI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zou niet uit mogen maken. Ik heb 2 jaar garantie, Binnen 2 jaar begon ie raar te doen. En het is ook vrij goed repliceerbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je nog aanspraak kunt maken.. Je hebt best kans dat dat niet het geval is gezien de leeftijd en de grootschalige terugroepactie destijds.. Had er bijna 1 gekocht toen de problemen begonnen, toen rebuild 2 maanden uitgesteld en een sabretooth rev b gekocht.
Ik heb nu windows even opnieuw geinstalleerd zodat ik met 2 schijven kan draaien (op die sata 3 poorten) en op het moment dat ik het omplug naar sata2 dan ist huilen met de pet op.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

jezus wat een hoop gare servers.
net twee achter elkaar gejoind.
in de ene mocht je geen kills maken
de tweede mocht je niet bukken
sommige admins
WTFquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:39 schreef Casino.Bob het volgende:
jezus wat een hoop gare servers.
net twee achter elkaar gejoind.
in de ene mocht je geen kills maken
de tweede mocht je niet bukken
sommige admins
Sommige servers met hun rare regels
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
nee, een vlaggencap server, beide waren Close Quarters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef VelitoX het volgende:
Die geen kills maken was wss een flight school server, 2e... tjah.....anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Damn who the hell gaat een server huren en dan um als "flag capture only" instellen? lol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:46 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
nee, een vlaggencap server, beide waren Close Quarters.![]()
Zo PC met wat hulp overgeclockt, zo'n dikke 15% aan prestaties erbij gekregen. Draait nu zonder problemen na een nachtje PRIME-en op 3,6 GHz.
Vanavond eens zien hoe BF3 zich gedraagt![]()
![]()
Je zult het merken al heb je meer aan het overclocken van je gpu bij games als Battlefield..quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:06 schreef Gibson02 het volgende:
Zo PC met wat hulp overgeclockt, zo'n dikke 15% aan prestaties erbij gekregen. Draait nu zonder problemen na een nachtje PRIME-en op 3,6 GHz.
Vanavond eens zien hoe BF3 zich gedraagtOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Klopt, maar ik denk niet dat mn GPU de bottleneck is. maar we gaan het zien!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je zult het merken al heb je meer aan het overclocken van je gpu bij games als Battlefield..![]()
Hangt af van de samenstelling van je systeem natuurlijk, maar meestal is inderdaad de hdd de bottleneck.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat mn GPU de bottleneck is. maar we gaan het zien!Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik draai BF3 vanaf mijn SSD, dus de HDD is al helemaal niet de bottleneckquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hangt af van de samenstelling van je systeem natuurlijk, maar meestal is inderdaad de hdd de bottleneck.![]()
![]()
Ik kom Origin niet meer in... "Als je jezelf voor het eerst aanmeldt, moet je online zijn." Heeft iemand hier last van? heb PC herstart, origin uitgelogd, Battlelog uitgelogd. Niks helpt...![]()
gevalletje keyboard not found, press any key to continue?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik kom Origin niet meer in... "Als je jezelf voor het eerst aanmeldt, moet je online zijn." Heeft iemand hier last van? heb PC herstart, origin uitgelogd, Battlelog uitgelogd. Niks helpt...
http://getbblog.com/
dit is echt een musthave!
better battleloglaat alle wapenstats uitgebreid zien van damage en spread + wat het effect is van de weapon upgrades etc. en allemaal andere extra's
tis gewoon een extension voor battlelog zelf dus niks ernaast maar er in.
foto van als je dan een wapen aan klikt in battlelog dan.
http://www.battlefield.co(...)tent=premium-edition
Iets meer beeld van AK.
14 september AK en stukje video van Aftermath.![]()
EA heeft weer de volgende BF3 melk-koe gelanceerd. Battlefield 3 premium + alle vehicle perk unlocks voor een 'kleine' 70 euro.![]()
![]()
Mooie deal voor mensen die er nu nog in willen stappen. Wij hebben het niet nodig, maar sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Gibson02 het volgende:
EA heeft weer de volgende BF3 melk-koe gelanceerd. Battlefield 3 premium + alle vehicle perk unlocks voor een 'kleine' 70 euro.![]()
Als je nu BF3 koopt ben je bijvoorbeeld 40 euro kwijt voor de game en nog eens 50 voor premium.
Dan is zo'n 70 euro deal wel handig.
Premium vind ik bovendien geen melkkoe aangezien je er 4 DLC paketten mee koopt (los van karkand want die hadden de meeste mensen al)
De DLC pakketten kosten 15 euro per stuk. Voor een DLC pakket is 't geen gekke prijs als je het vergelijkt met andere grote games. Dus of 4 maal 15 euro gespreid over een half jaar of in één keer 50 euro en toegang tot alles plus wat extraatjes.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Blijkbaar loopt bf3 omzet wat terug dat ze dit soort pakketten nu al introduceren
Alhoewel is 1 jaar ongeveer wel de tijd dat ze die goty edities lanceren en dat is dit eigenlijk
^inteel²

Dat is geen melkkoe, dat is logisch. Zie elke andere GOTY editie van welk spel dan ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Gibson02 het volgende:
Fixed, lag aan ESET antivirus/firewall gedoe.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
gevalletje keyboard not found, press any key to continue?![]()
Gelukkig iemand die het nog snapt. Ik heb het over dat er nu de gewone Battlefield 3 is, Premium, alle perk unlocks, de DLCs, en nu dus Premium + de perk unlocks. Ik mis nu alleen nog een pakket met alleen BF3 en alle DLCs en we hebben alle mogelijke combinaties zo'n beetje gehadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Blijkbaar loopt bf3 omzet wat terug dat ze dit soort pakketten nu al introduceren
Alhoewel is 1 jaar ongeveer wel de tijd dat ze die goty edities lanceren en dat is dit eigenlijk![]()
![]()
BF3 zit ook bij dit pakket inbegrepenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:10 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het nog snapt. Ik heb het over dat er nu de gewone Battlefield 3 is, Premium, alle perk unlocks, de DLCs, en nu dus Premium + de perk unlocks. Ik mis nu alleen nog een pakket met alleen BF3 en alle DLCs en we hebben alle mogelijke combinaties zo'n beetje gehad![]()
![]()
Koopje dus als je nieuw bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef rubbels het volgende:
[..]
BF3 zit ook bij dit pakket inbegrepenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ideaal dus voor mensen die gebanned zijn ....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koopje dus als je nieuw bent.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Dat betreft is het dweilen met de kraan open...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef Convict het volgende:
[..]
Ideaal dus voor mensen die gebanned zijn ....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Spelers worden niet zomaar geband.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef Convict het volgende:
[..]
Ideaal dus voor mensen die gebanned zijn ....What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |