De kleurenblindmodus?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Gebruikt iemand die kleur correctie injector?
Fxaa nogwat injector had ik gebruikt, alles krijgt een ander kleurtje zag er wel leuk uit minder dat blauw achtige..quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Captainp00face het volgende:
Gebruikt iemand die kleur correctie injector?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Dat is echt sick! Ik bewonder nog steeds mensen die zo creatief kunnen denken!
Dat kan maar hoeft nietquote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef JK het volgende:
[..]
Die MAV is meteen weg... (nog voor de javelin kan locken)
Op Metro 64 ben je die MAV kwijt.. je weet toch; 20 punten! (tenzij je mee helpt met vernietigen, dan krijg je er 50)quote:
het blijkt dus van nietquote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef JK het volgende:
[..]
Die MAV is meteen weg... (nog voor de javelin kan locken)
Je wordt niet meteen perm banned op servers, hooguit voor 10 minuten, maar PB heeft er iig last van ...quote:Op maandag 30 juli 2012 02:00 schreef Captainp00face het volgende:
Ik wil namelijk dolgraag die injector gebruiken, heb alleen niet zo'n zin om door Punkbuster verbannen te worden mocht het opgevat worden als een cheat.
Zojuist maar Premium aangeschaft, ik voelde mij gedwongen.
Idd de kleuren vind ik ook gewoon goed en het gaat goed dus ik ga het niet veranderenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:23 schreef Gibson02 het volgende:
Mwah ik heb er niet zoveel last van die kleuren. Alleen als je van buiten naar binnen loopt dat je even moet wennen aan het licht. Maar dat is in het echte leven ook dus dat maakt het extra realistisch.
Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik op HD resolutie speel met een HD scherm. Mischien maakt dat uit want op oude monitoren vond ik het ook vreemd eruit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |