Heb hem gehaald bij Sharqi Peninsula. van je spawn mensen uit de tv gebouw/toren schieten. of vanuit het gebouw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Gibson02 het volgende:
volgens mij niet hoor Dennis. Ik heb ook een aantal volle heli's uit de lucht geknald, maar moest toch echt 5 raken. Ik moet nu alleen nog de L96 achievement. Pfft die 350 meter headshot is toch best wel lastig!
Rush Kargh Island: 660meter headshot ftw vanaf vliegdekschipquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem gehaald bij Sharqi Peninsula. van je spawn mensen uit de tv gebouw/toren schieten. of vanuit het gebouw.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
Het voelt als mortier schieten met zo'n boog, maar het is zo cool als je ze vanaf die afstand raakt!
Njah, tis niet zo dat ik ze van die afstand om de beurt weet te raken. Meestal wat hits en een enkele kill per rondjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Het is ook zo lekker voor de puntjes
Eindelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Ik heb moeten toegeven.... Ik haat betalen voor dlc, maar nu toch echt gezwicht. Maar met 300+ uur in bf3 dan toch maar premium gekocht. Al heb ik niet meer dan 17,5 fysieke euro's er voor betaald incl. doosje met code. Uiteraard met kortingen en een bon.
Here we go!
edit; eigenlijk zelfs maar voor 10 euro.. was nog even wat vergeten van een andere bon.
Dat kan kloppen dat iedereen ze kentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef JK het volgende:
Wel beetje jammer dat die 'hd destruction' vertraging heeft. Als je een kogel in een stoel schiet duurt het even voor ie uit elkaar ploft. Dat moet instant gaan.. eerst even unranked aan die CQ maps wennen, want ik heb het idee dat iedereen de maps al volledig kent en ik als noob alleen maar afgeschoten zal worden.
Ik geef de hitte de schuldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Ik heb moeten toegeven.... Ik haat betalen voor dlc, maar nu toch echt gezwicht. Maar met 300+ uur in bf3 dan toch maar premium gekocht. Al heb ik niet meer dan 17,5 fysieke euro's er voor betaald incl. doosje met code. Uiteraard met kortingen en een bon.
Here we go!
edit; eigenlijk zelfs maar voor 10 euro.. was nog even wat vergeten van een andere bon.
Was ff bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
Dennis; je wil niet meer met andere mensen praten dan in die channel?
Je zei 9k tickets serverquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
het was rond 4500 tickets voor ieder team..
heeft die vertraging niet met de server te maken? Net zoals dat je een raket afschiet en je word gelijk erna dood geschoten, dat er dan blijkt dat je die raket nooit hebt afgeschoten omdat de server jou al dood zag voordat je de raket vuurde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef JK het volgende:
Wel beetje jammer dat die 'hd destruction' vertraging heeft. Als je een kogel in een stoel schiet duurt het even voor ie uit elkaar ploft. Dat moet instant gaan.. eerst even unranked aan die CQ maps wennen, want ik heb het idee dat iedereen de maps al volledig kent en ik als noob alleen maar afgeschoten zal worden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef JK het volgende:
Here we go!
4.5k per teamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef Convict het volgende:
[..]
Je zei 9k tickets serverma je zat dus op een 4.5k server dat verklaard het
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Convict het volgende:
[..]
heeft die vertraging niet met de server te maken? Net zoals dat je een raket afschiet en je word gelijk erna dood geschoten, dat er dan blijkt dat je die raket nooit hebt afgeschoten omdat de server jou al dood zag voordat je de raket vuurde.
Die wapen bug heb ik vaker..... Heel vervelend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?
Vanmiddag wel voor het eerst dat ik ineens geen wapen had (en dus ook geen scopes die zouden werken). Moest echt sterven voor ik weer een wapen in m'n handen had.
Had ik pas ook. Ik knifede een keer toen had ik het allemaal terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. maar ik ben daar dus niet de enige in?
Vanmiddag wel voor het eerst dat ik ineens geen wapen had (en dus ook geen scopes die zouden werken). Moest echt sterven voor ik weer een wapen in m'n handen had.
Dat zou wel een dood schelen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Had ik pas ook. Ik knifede een keer toen had ik het allemaal terug.
Heel vaag
Niet echt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee maartoch,
Het is gewoon een imitatie van COD want DICE moet hun soort van bij blijven ofzo met gekke dingen dus doen ze dit maar als het zover komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |