Er is ook weer een nieuwe trailer:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef Gibson02 het volgende:
Damn ik heb echt zoo'n ontzettend veel zijn in Armored Kill.
Die gunship lijkt me echt vet!!!
Haha ja die had ik al gezien. Echt vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er is ook weer een nieuwe trailer:
Wat een zooitje wordt dat
Edit: Battlefield 3: Armored Kill also introduces a brand new mode to the Battlefield franchise, Tank Superiority, where heavy vehicles clash in order to control key areas of the map.![]()
Dat blijf je toch wel houden, het is echt niet normaal hoe goed sommige zijn met jets ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:27 schreef Convict het volgende:
Als ze de jets maar wat nerfen. In de lucht zijn bij air maps is al geen pretje meer als heli vlieger of tank bestuurder als er van die kinders zijn die je zo kapot knallen alsof het bellenblazen is
Klopt. Maar eerst had je nog een kans toen je health op 20% bleef steken na een lange salvo van de jets. Nu is dat al pop na een 1seconde salvo. Iets wat je met een mobile AA niet voor elkaar gaat krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat blijf je toch wel houden, het is echt niet normaal hoe goed sommige zijn met jets ..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Edit: Battlefield 3: Armored Kill also introduces a brand new mode to the Battlefield franchise, Tank Superiority, where heavy vehicles clash in order to control key areas of the map.![]()
Of je was gewoon bijna 24 uur te laat..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer vragen of je hem al gezien had, dan post ik het nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
Of je was gewoon bijna 24 uur te laat..
Ehmz kijk eens naar een wat eerdere post?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer vragen of je hem al gezien had, dan post ik het niet
Ah ja, jij had hem al gepost, excuusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ehmz kijk eens naar een wat eerdere post?
jantje..
Jets moet je ook leren neerhalen met je gun + air radar, maar dan nog zijn sommige gasten echt niet normaal vervelend in zo'n vliegtuig. 35 kills, 1 of 2 deaths. En hoe erg ik ook slinger en gekke stunts uit haal zo'n figuur weet me altijd uit de lucht te knallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst had je nog een kans toen je health op 20% bleef steken na een lange salvo van de jets. Nu is dat al pop na een 1seconde salvo. Iets wat je met een mobile AA niet voor elkaar gaat krijgen![]()
ze moeten gewoon de rockets wat sterker tegen vliegtuigen maken zodat de jets niet vrijspel hebben op helis. Door hun snelheid is het onmogelijk om ze met heat te raken als ze flare na flare na flare droppen, Omdat de travel time van de heats langer duurt dan de flare reload
heli is sowieso een muis+keyboard gebruiken anders ben je idd zwaar in het nadeel. ik denk dat het voor vliegtuigen weer andersom is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jets moet je ook leren neerhalen met je gun + air radar, maar dan nog zijn sommige gasten echt niet normaal vervelend in zo'n vliegtuig. 35 kills, 1 of 2 deaths. En hoe erg ik ook slinger en gekke stunts uit haal zo'n figuur weet me altijd uit de lucht te knallen.
In Battlefield 2 was het nog zo dat vliegen met een joystick ver superieur was aan keyboard + muis. In BF3 heb ik wel eens het idee dat het andersom is geworden en dan een joystick op de een of andere manier niet de scherpe bochten kan maken die je met een keyboard blijkbaar wel kan.
Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef Convict het volgende:
ik denk dat het voor vliegtuigen weer andersom is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.
Ik heb ook nog geen schot gelost al 2 dagen niet maarja er was ook niemand om mee te knallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef JK het volgende:
Ik moet eens kijken hoe ik aan Premium ga komen... ff wat rotzooi verkopen om aan geld te komen, geen zin om er apart de portemonnee voor te moeten trekken. Het moet me niets extra's kosten.
Overigens BF3 al ruim een week niet meer aangeraakt.. ik mis het nog niet. Maar af en toe heb ik weer momenten dat ik Metro veel speel.
Ik heb hetzelfde, maar ik koop Premium denk ik wel voor Armored Kill, de andere expansions (behalve CQ) zijn misschien wel het kopen waard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoef premium niet zo nodig. De dogtags en camo's kunnen me gestolen worden en als ik CQ zou willen spelen dan had ik COD wel gekocht. Ik vind Squad Deathmatch af en toe al te veel op COD lijken, speelde het alleen voor een assignment. Ik koop Armored Kill wel lekker los
Op het moment wel, Aftermath en Endgame komen er nog aan, het is dat er geen details over bekend zijn (Endgame is op motors ?), als je die ook gaat kopen, kun je net zo goed een paar euro bijleggen voor Premium ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Back to Karkand is erg leuk. Maar die heb ik al los. Voor de rest is CQ volgens mij de enige andere op het moment, toch?
Dat is kut.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik een metro server spelen 64 hardcore 9000 tickets...
goed begin, van beneden tot B doorgewerkt, inmiddels sta ik 26-1 bovenaan me team al paar keer het woordje cheater!! RAZER FUCKING HACKER!! toegekregen maarja mijn reply daarop is ''lol'' omdat ik zelf wel beter weer dus ik verder spelen krijg ik een fucking driver crash omdat het me eerste game was van de dag, zucht heb nu geen zin om weer te rejoinen mischien later in de avond maar weer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |