Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef Convict het volgende:
ik denk dat het voor vliegtuigen weer andersom is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Vliegen gaat beter, maar mikken is een drama.
Ik heb ook nog geen schot gelost al 2 dagen niet maarja er was ook niemand om mee te knallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef JK het volgende:
Ik moet eens kijken hoe ik aan Premium ga komen... ff wat rotzooi verkopen om aan geld te komen, geen zin om er apart de portemonnee voor te moeten trekken. Het moet me niets extra's kosten.
Overigens BF3 al ruim een week niet meer aangeraakt.. ik mis het nog niet. Maar af en toe heb ik weer momenten dat ik Metro veel speel.
Ik heb hetzelfde, maar ik koop Premium denk ik wel voor Armored Kill, de andere expansions (behalve CQ) zijn misschien wel het kopen waard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoef premium niet zo nodig. De dogtags en camo's kunnen me gestolen worden en als ik CQ zou willen spelen dan had ik COD wel gekocht. Ik vind Squad Deathmatch af en toe al te veel op COD lijken, speelde het alleen voor een assignment. Ik koop Armored Kill wel lekker los
Op het moment wel, Aftermath en Endgame komen er nog aan, het is dat er geen details over bekend zijn (Endgame is op motors ?), als je die ook gaat kopen, kun je net zo goed een paar euro bijleggen voor Premium ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Back to Karkand is erg leuk. Maar die heb ik al los. Voor de rest is CQ volgens mij de enige andere op het moment, toch?
Dat is kut.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik een metro server spelen 64 hardcore 9000 tickets...
goed begin, van beneden tot B doorgewerkt, inmiddels sta ik 26-1 bovenaan me team al paar keer het woordje cheater!! RAZER FUCKING HACKER!! toegekregen maarja mijn reply daarop is ''lol'' omdat ik zelf wel beter weer dus ik verder spelen krijg ik een fucking driver crash omdat het me eerste game was van de dag, zucht heb nu geen zin om weer te rejoinen mischien later in de avond maar weer proberen
Ja zeker wel, we hadden nog 3367 tickets van de vijand af moeten halen, kon je nagaan hoe mijn godenscore dan wasquote:
Hoeveel meer weet ik niet, maar dat multiplayer meer gebruikt weet ik wel zeker...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel meer hardware gebruikt Multiplayer vergeleken met singleplayer?
Was gister wel lachen ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoeveel meer weet ik niet, maar dat multiplayer meer gebruikt weet ik wel zeker...
Gisteravond weer eens even een paar potjes gespeeld met Dennis, maar wat een topgame blijft het ook
Dat is handig voor JKquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:01 schreef lordteddybeer het volgende:
Net BF premium binnen van Mediamarkt.nl voor maar 30 euro
mochten mensen willen bestellen, levertijd is nu wel 2-3 weken:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1603292
hahahaha heb ik ook zo vaak gehad. Zeker als je een beacon achter de linie zet en dan als een gek gaat knifenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik een metro server spelen 64 hardcore 9000 tickets...
goed begin, van beneden tot B doorgewerkt, inmiddels sta ik 26-1 bovenaan me team al paar keer het woordje cheater!! RAZER FUCKING HACKER!! toegekregen maarja mijn reply daarop is ''lol'' omdat ik zelf wel beter weer dus ik verder spelen krijg ik een fucking driver crash omdat het me eerste game was van de dag, zucht heb nu geen zin om weer te rejoinen mischien later in de avond maar weer proberen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja zeker wel, we hadden nog 3367 tickets van de vijand af moeten halen, kon je nagaan hoe mijn godenscore dan was
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Doler12 het volgende:
Twee keer beste squad, maar wel een kut team.
Lees goed, er waren nog 3k + tickets over...............quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:35 schreef Convict het volgende:
[..]25/1 boven aan op een server waar al 4k+ tickets van de vijandelijke team af is
! wat voor derde wereld server was dat. in de 1k servers zijn al mensen met 50+ kills in de eerste 10%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |