Origin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
Hoe hebben jullie Battlefield aangeschaft? Origin of CDtje?
CD.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
DVD, want bf3 past nooit in cdtje!.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Topiek het volgende:
Wat Burnaboy zegt, ik heb hem via Origin omdat ie toen nog maar net uit was - en ik kon kiezen tussen downloaden en een uur later spelen of bestellen en een week wachten totdat het binnen is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ook kopen, maar ik twijfel nog tussen die twee.
Okeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef JK het volgende:
Mja die knie komt hoop ik goed, na 3 maanden en ook al fysio en een dokter weet ik nog niet zo goed hoe lang het moet duren.. maargoed, daarom het ziekenhuis.. al heb ik echt geen trek in een eventuele operatie. Dat van de motor is denk ik kettingspray, maar dan opgehoopt ofzo... nouja, binnenkort maar eens naar kijken. Vandaag wel een mooi rondje gereden.
Ik ga zo Exotische Liefde op SBS kijken, misschien daarna nog ff BF3.
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Topiek het volgende:
Een uur? Ik heb 8mb internetZit te ver van de centrale
Die belgen zijn idd domquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef JK het volgende:
Ja mooi man, van die Belgen die scammers geld sturen enzo. Vind het wel aardig om te kijken.
Waar ik woon hebben ze dat niet. Ik zit dus hier met een lijn van maar 600KB/S max. Satteliet is niet optie want dan heb je standaard een ping van 200 of meer. En hier gaan ze geen kabels trekken binnen nu en 2 jaar dus tja. Geen keuze hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
Dat ligt niet overal in Nederland he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
maak fff een screenshot man!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
Zo lang nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
RPG? knal je de hele voorkant eruitquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |