Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen je basis aan plakken en van daar uit heel je team leegmoorden als het passeert.
Dennis heeft weer een tank in Metro, zet die GOD-mode nou eens uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?
Met een tank zou ik ze niet flanken maar gewoon bestoken...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan kan je ze alsnog flanken hoor, ik weet niet of jou sniper kogels door tanks heen gaan ?
Sorry voor de GOD modes maar ik had het eigenlijk gewoon over andere mapsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dennis heeft weer een tank in Metro, zet die GOD-mode nou eens uit
Wat is het probleem dan gewoon minder metroquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een tank zou ik ze niet flanken maar gewoon bestoken...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan gewoon minder metro
Vraag rubbels maar na gister
Jij gaat veel op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Jorwol het volgende:
Zo, m'n prehistorie-systeem gaat weg, nieuwe pc is mooi op tijd voor Armored KillMaar eerst nog even weer op vakantie!
Ik ben dan op TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef JK het volgende:
Vanavond weer eens een rondje doen. Weet niet hoe laat.
Oh, is dat het ..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijkbaar hebben ze weer stagaires aangenomen die zitten te msn'en op de servers want het lagged weer als de ziekte op het moment.
Ik mocht willen dat Zuid-Frankrijk in m'n achtertuin lagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kamperen in de tuin telt niet mee he
Mag ik mee ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat Zuid-Frankrijk in m'n achtertuin lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |