Okeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef JK het volgende:
Mja die knie komt hoop ik goed, na 3 maanden en ook al fysio en een dokter weet ik nog niet zo goed hoe lang het moet duren.. maargoed, daarom het ziekenhuis.. al heb ik echt geen trek in een eventuele operatie. Dat van de motor is denk ik kettingspray, maar dan opgehoopt ofzo... nouja, binnenkort maar eens naar kijken. Vandaag wel een mooi rondje gereden.
Ik ga zo Exotische Liefde op SBS kijken, misschien daarna nog ff BF3.
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Topiek het volgende:
Een uur? Ik heb 8mb internetZit te ver van de centrale
Die belgen zijn idd domquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef JK het volgende:
Ja mooi man, van die Belgen die scammers geld sturen enzo. Vind het wel aardig om te kijken.
Waar ik woon hebben ze dat niet. Ik zit dus hier met een lijn van maar 600KB/S max. Satteliet is niet optie want dan heb je standaard een ping van 200 of meer. En hier gaan ze geen kabels trekken binnen nu en 2 jaar dus tja. Geen keuze hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
Dat ligt niet overal in Nederland he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Kwartiertje eigenlijk. Neem kabel, dat heeft geen last van de afstand (ik had eerst ADSL 20Mb en hield uiteindelijk 5Mb over).
maak fff een screenshot man!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
Zo lang nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
RPG? knal je de hele voorkant eruitquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:30 schreef Convict het volgende:
Weet iemand hoe je op de 2de verdieping komt bij metro aan de rebellen kant? Met uitzicht op dat eerste punt? Ik zie mensen daar steets vaker zitten en zowat onmogelijk om ze daar weg te krijgen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef VelitoX het volgende:
Huh rebellen kant?
Als je de Russische kant bedoelt, dr zijn aan beide kanten van beide gebouwen trappenhuizen naar boven (zowel aan spawnkant als aan metrokant).
lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
RPG? knal je de hele voorkant eruit
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef Convict het volgende:
[..]
[..]
lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..
maar bedoel op de eerste verdieping kan je die kamers nog door lopen maar op de 2de verdieping kan je alleen in die trappen gang en niet die kamers in omdat de deur dicht zit, maar toch lukt het mensen om dan in die kamers te komen. en sorry de kant van de russen ja
Ik dacht dat ze het hadden gepatched zodat je het niet als lift kon gebruiken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.
kan niet meer inderdaad. eerst kon je de patch nog ontlopen door er op te gaan liggen maar ook dat werkt niet meer, maar het blijft schijt irritant want op die verdieping kan je gewoon niet bij maar ze zijn wel in range om dat punt over te nemen waardoor de russen een zwaar nadeel hebben omdat ze daar mankracht moeten inzetten om het te behouden en dus minder in de hall kunnen inzettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh dat gaat via dat vliegding van de sniper.
Die kabel providers die gooien stiekem steeds de prijzen omhoog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon op een kut server.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef Convict het volgende:
[..]
[..]
lastig met rpg dan riskeer je een kick als je hem per ongeluk dood..
Metro en no rules dan tja ga dan gewoon arcade spelletjes spelen. Ik speel niet vaak metro maar als ik het speel dan heb ik geen zin om nades te spammen want je kan anders niet eens de trap op lopen zonder dood te gaan door de explosivesquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon op een kut server.
Servers met regels als No Shotguns, Claymores, no RPG's
Je komt daar niet met de MAV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef Convict het volgende:
[..]
kan niet meer inderdaad. eerst kon je de patch nog ontlopen door er op te gaan liggen maar ook dat werkt niet meer, maar het blijft schijt irritant want op die verdieping kan je gewoon niet bij maar ze zijn wel in range om dat punt over te nemen waardoor de russen een zwaar nadeel hebben omdat ze daar mankracht moeten inzetten om het te behouden en dus minder in de hall kunnen inzetten
Ik speel nooit op maps met 64 man, maakt niet uit welke map het is of welke gamemode, er is meteen geen zak meer aan dan. Veel te druk, veel te hectisch. 32 man max, dan blijft het leuk en heb je al die onzin regeltjes ook niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef Convict het volgende:
[..]
Metro en no rules dan tja ga dan gewoon arcade spelletjes spelen. Ik speel niet vaak metro maar als ik het speel dan heb ik geen zin om nades te spammen want je kan anders niet eens de trap op lopen zonder dood te gaan door de explosives
Caspian border is nog wel aardig met 64 man hoor. Firestorm word al wat drukjes. Maar andere mappen zijn er veel te klein voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel nooit op maps met 64 man, maakt niet uit welke map het is of welke gamemode, er is meteen geen zak meer aan dan. Veel te druk, veel te hectisch. 32 man max, dan blijft het leuk en heb je al die onzin regeltjes ook niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |