Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen.
[Bron] SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Battlelog is offline nu, dus kan de OP niet updaten.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
KroodjeBip
Spoordweling
quote:
Argh, die breaks zijn eruit, kies ff voor
bewerken in Wiki en kopieer dat, dan ziet het er wel goed uit.
Auti
-weg-
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 13:50 schreef Convict het volgende:ik heb elke ingame shotgun al gebruikt en net ook een paar weer... klote zooi

op usas na want ik heb nogwel wat zelfrespect
Je speelt wel als engineer?
-weg-
Convict
Like deja vu all over again.
quote:
Shit ik denk dat dat het wel is zou kunnen zijn

zo gelijk proberen
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
JK
In for a penny, in for a pound
quote:
Dat besneeuwde bos..

Eindelijk herken ik Battlefield weer.
Alleen jammer van Battlefield 4..
Sneeuwmapppppp!

. Met ijs en sjit ook.
ik kan niet wachten tot bf3 amoured Kill uitkomt.
Wel vind ik jammer dat er nog geen dag of nacht licht in spel heeft.
Ook de weer type, zoals regen, stevige regen en of mist, laag hangende wolk, en of sneeuwbui.
Hoe zou ie ervoor staan als er een mist op map zoals caspair border staat.
Voor de piloten is uitdaging om door wolk vliegen zonder knallen.
En dikke pech voor sniper.
En in donker kunnen ze gewoon met nachtkijker gebruiken en of een lamp aan geweren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
KroodjeBip
Spoordweling
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Convict het volgende:nogsteeds blijft mijn assignment hangen op 5/25 shotgun kills.... hoe kan ik dice contacten over mijn probleem? ik ga er geen twitter voor aanmaken iig...
Ik had dat trouwens met de SCAR-H, hij telde geen enkele kill, en nu staan alle kills er ineens bij .. de assignment was bij mij een soort van grijs, verder geen aandacht aan geschonken ..
Waardeloos dat het bij jou niet werkt, maakt niet uit welke shotty je pakt, ze tellen allemaal mee. .. 2 posts verder pleurde ik van mn stoel (ik lig nu nog steeds op de grond trouwens

)
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
gebruik de site van EA
werkt makelijker
en heeft ideal
quote:
Origin store heeft ook ideal