SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Yuki and MaleDuck are sitting in a tree..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik dacht babbelen over hardlopenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als ik in een boom zat had ik wel andere plannen dan babbelenquote:![]()
zorgen dat ik er niet uit donder bijvoorbeeld, jeugdtrauma's![]()
![]()
Goedemorgen. Wordt er nu al liefde bedreven op deze prachtige ochtend?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Hardlopers zijn er altijd snel bij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Goedemorgen. Wordt er nu al liefde bedreven op deze prachtige ochtend?![]()
Btw, YAY voor m'n benen
Van de tandarts naar de stad gelopen om te ontbijten (heb immers nog dik een uur voor ik de trein moet hebben) en geen pijn
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
![]()
kusje op je pijn en zoenen zijn in mijn ogen toch 2 verschillende dingen...
En tja liefde bedrijven... wat moet ik daarvan zeggen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Goedemorgen. Wordt er nu al liefde bedreven op deze prachtige ochtend?
o ja, had het kunnen weten, zit op Fok! natuurlijk...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ochtendseksquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Goedemorgen. Wordt er nu al liefde bedreven op deze prachtige ochtend?![]()
![]()
B L O W J O Bquote:
rijmt ook
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ik zat te kijken in het weertopic (terwijl ik dacht hier te zijn) ik snapte ook al niet dat jullie zo met het weer bezig waren
*tijd voor meer koffie*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
de wens is de moeder der gedachten toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik las Maraca en Yuki in de TT.
Laat maar dan.
* Viking84 gaat weer werken.
Ik ga zo mn gerepareerde telefoon ophalen. Mn s2 laten stuiteren tijdens de zombie run
Ecosia
Geeft niet schat, er is nog hoopquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Laat maar dan.
* Viking84 gaat weer werken.![]()
![]()
Twee zoenende mooie vrouwen is inderdaad wel aantrekkelijker dan een mooie vrouw en een ventquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Laat maar dan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zij wil me niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Laat maar dan.
Ze heeft laatst een ander ten huwelijk gevraagd
Mond doet pijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
kusje op je pijn en zoenen zijn in mijn ogen toch 2 verschillende dingen...
[..]
En tja liefde bedrijven... wat moet ik daarvan zeggen...
o ja, had het kunnen weten, zit op Fok! natuurlijk...
Kusje op de pijn.
--> kusje op m'n mond
Zo kwam ie naar voren
Maar ik steel jou niet weg bij FeMaleDuck en MiniDuck hoor
kom hier dan...kusje op je gebroken hartquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zij wil me niet meer
Ze heeft laatst een ander ten huwelijk gevraagd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je PI is in strijd met de inhoud van je berichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zij wil me niet meer
Ze heeft laatst een ander ten huwelijk gevraagd. Open huwelijken zijn tegenwoordig heel hip hoor
.
Niet meer actief op Fok!![]()
antropofage liefde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom hier dan...kusje op je gebroken hart![]()
![]()
ZAL IK JE EVEN BEFFEN OM HET IJS TE BREKEN?
ik weet niet meer wie dat riep, theo maassen?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
topic killer
vanavond 10km knallen in steenwijk... Heb er zin in!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:33 schreef Jumparound het volgende:
ZAL IK JE EVEN BEFFEN OM HET IJS TE BREKEN?
ik weet niet meer wie dat riep, theo maassen?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hopelijk heb je het weer mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef Jumparound het volgende:
topic killer
vanavond 10km knallen in steenwijk... Heb er zin in!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh te zien aan de TT moet ik zeker even terug gaan lezen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
er is alleen wat onduidelijkheid of het kussen of zoenen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te zien aan de TT moet ik zeker even terug gaan lezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom hier dan...kusje op je gebroken hart
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is alleen wat onduidelijkheid of het kussen of zoenen was
Oke ik ben weer bijgelezen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je PI is in strijd met de inhoud van je bericht. Open huwelijken zijn tegenwoordig heel hip hoor
.
Maar polygamie is volgens mij nog steeds bij wet verboden, dus als Maraca met iemand anders trouwt, kan ik niet meer met haar trouwen
En ik kan niet zo goed delen in de liefde![]()
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maar ik begrijp dat je dus weer single bent! ^^ *huppeltje doet*quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar polygamie is volgens mij nog steeds bij wet verboden, dus als Maraca met iemand anders trouwt, kan ik niet meer met haar trouwen
En ik kan niet zo goed delen in de liefde
Nope nooit. Ik wandel alleen 5 a 10 minuten in en ga vervolgens pas beginnen aan mijn hardlooprondje. (eindig ook met 5/10 min wandelen ).quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?![]()
Ik was het van plan. Maar ik rek liever na het lopen goed uit dan ervoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ah zaten alleen beetje te trollen op deze ochtend. Niemand is gewond geraakt of in gevaar gebracht
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?alleen na afloop. Ik heb voorheen wel gestretcht na inlopen, maar 1) inlopen beviel niet (want dan was ik toch al moe tijdens m'n training en hield ik t minder lang vol) en 2) een keer te koud gestretcht en toen 3 weken last gehad van m'n kuit (waardoor hardlopen niet ging).
Dus ik durf niet zo goed meer
ik doen het alleen voor een wedstrijd.... inlopen en daarna stretchen zodat je daarna meteen volop kun gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik deed het altijd. Maar sinds ik daar mee gestopt ben heb ik veel minder pijntjes. Dus mijn advies zou zijn: Loop gewoon lekker 5 a 10 minuten in(wandelen op een goed tempo) en bewaar het rek en strek werk voor na het hardlopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?![]()
![]()
Jepquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat je dus weer single bent! ^^ *huppeltje doet*
Dat ben ik al sinds Ekiden, je was erbij toen Maraca me bruut afwees vlak voor het huwelijk, toch?
Btw, kan je dat huppeltje nog eens doen, filmen en naar me PM'en?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Laat maar dan.
* Viking84 gaat weer werken.Zo afschrikwekkend ben ik nou toch ook weer niet
Ja, twijfelde al of ik het wel zo moest zeggen... volgende keer bij twijfel niet meer doen dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mond doet pijn.
Kusje op de pijn.
--> kusje op m'n mond
Zo kwam ie naar vorenquote:Maar ik steel jou niet weg bij FeMaleDuck en MiniDuck hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom hier dan...kusje op je gebroken hartdat is nog heftiger dan een kusje op de mond
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Was ongeveer zoietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep
Dat ben ik al sinds Ekiden, je was erbij toen Maraca me bruut afwees vlak voor het huwelijk, toch?
Btw, kan je dat huppeltje nog eens doen, filmen en naar me PM'en?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Zo afschrikwekkend ben ik nou toch ook weer niet
[..]
Ja, twijfelde al of ik het wel zo moest zeggen... volgende keer bij twijfel niet meer doen dus
[..]
[..]dat is nog heftiger dan een kusje op de mond
En dat is dus gewoon een kusje. Op de wang.
Oké. Nu heb ik een idee.quote:
Nu jij
Ik kan toch mezelf helemaal niet filmen terwijl ik zo'n huppeltje doe!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ja. Fuckquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan toch mezelf helemaal niet filmen terwijl ik zo'n huppeltje doe!
Nou ja, dan demonstreer je m maar als je voor me gaat koken
Nou de reden dat ik het vroeg is omdat ik mijn scriptie schrijf over de invloed van hamstrings stretch op de prestatie van een sprinter en afstandloper.
En lees overal dat mensen puur uit gewoonte stretchen maar helemaal geen idee hebben wat dit doet.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vrijdag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Fuck
Nou ja, dan demonstreer je m maar als je voor me gaat kokenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef Drassss het volgende:
Nu zou ik bluffen Hosselmossel dat je zaterdagavond kan.![]()
![]()
Je leest inderdaad tegenstrijdige verhalen over het wel/niet rekken voor/tijdens/na het sporten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou de reden dat ik het vroeg is omdat ik mijn scriptie schrijf over de invloed van hamstrings stretch op de prestatie van een sprinter en afstandloper.
En lees overal dat mensen puur uit gewoonte stretchen maar helemaal geen idee hebben wat dit doet.![]()
ik ben een voetballer en weet 100% zeker dat rekken voordeel heeft voor het sporten. Of het in de zelfde maten voor hardlopen geld durf ik niet te zeggen maar dat lijkt me aannemelijk van wel
Ecosia
Ik heb geen idee wat de invloed is van het stretchen, ik korfbal al jaren en doe nu een klein jaar aan hardlopen en doe het eigenlijk altijd en heb nog nooit blessures gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En lees overal dat mensen puur uit gewoonte stretchen maar helemaal geen idee hebben wat dit doet.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo makkelijk is het niet. Je hebt verschillende vormen van rekken, daar moet je al rekening mee houden. Dan heeft iedere sport andere trainingsbehoefte dus als het voor bijv een voetballer werkt wil het niet zeggen dat het voor andere sporten hetzelfde geld. En dan heb je nog het moment van rekken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef Jumparound het volgende:
ik ben een voetballer en weet 100% zeker dat rekken voordeel heeft voor het sporten. Of het in de zelfde maten voor hardlopen geld durf ik niet te zeggen maar dat lijkt me aannemelijk van wel
Tot nu toe lijkt de conclusie van mijn scriptie te worden dat statisch rekken (zoals de meeste mensen doen) voor aanvang van een wedstrijd niet aan te raden is voor aanvang van een sprint of duurloop.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vanwege dat je een redelijk continuë beweging hebt bij duurlopen en bij bijv. voetbal allemaal sprintjes de ene en de andere kant op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet. Je hebt verschillende vormen van rekken, daar moet je al rekening mee houden. Dan heeft iedere sport andere trainingsbehoefte dus als het voor bijv een voetballer werkt wil het niet zeggen dat het voor andere sporten hetzelfde geld. En dan heb je nog het moment van rekken.
Tot nu toe lijkt de conclusie van mijn scriptie te worden dat statisch rekken (zoals de meeste mensen doen) voor aanvang van een wedstrijd niet aan te raden is voor aanvang van een sprint of duurloop.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vertel dat aan mijn hamstringquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet. Je hebt verschillende vormen van rekken, daar moet je al rekening mee houden. Dan heeft iedere sport andere trainingsbehoefte dus als het voor bijv een voetballer werkt wil het niet zeggen dat het voor andere sporten hetzelfde geld. En dan heb je nog het moment van rekken.
Tot nu toe lijkt de conclusie van mijn scriptie te worden dat statisch rekken (zoals de meeste mensen doen) voor aanvang van een wedstrijd niet aan te raden is voor aanvang van een sprint of duurloop.
Ecosia
Onder andere. Maar het is gewoon een compleet andere sport dus heb je ook andere trainingsbehoefte. Daarom richt ik mijn scriptie ook alleen maar op de sprinter en duurloper want anders kan ik geen uitspraken doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vanwege dat je een redelijk continuë beweging hebt bij duurlopen en bij bijv. voetbal allemaal sprintjes de ene en de andere kant op?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik zeg stretchen voor aanvang van een wedstrijd. Dus niets over achteraf of tijdens trainingen stretchen! Het kan dus goed zijn dat stretchen heel er goed is alleen niet voor aanvang van een prestatie.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Klinkt wel logisch. Bij 'normaal' lopen is er continue belasting aanwezig en bij voetbal intensere inspanningen verdeeld over zeer korte periodes. De belasting bij een voetballer is dan veel groter. Maar als een loper interval trainingen maakt dus om de 100 meter bijvoorbeeld dan is de situatie ook weer anders.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mwua.. begreep dat mijn blessure o.a. te danken is aan het niet goed opwarmen van de spieren/pezenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat kan. Maar opwarmen is niet hetzelfde als stretchen. Sterker nog veel mensen stretchen koud want juist blessures kan opwekken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:20 schreef Maraca het volgende:
Mwua.. begreep dat mijn blessure o.a. te danken is aan het niet goed opwarmen van de spieren/pezenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maar maakt ook allemaal niet uit, door mijn scriptie was ik gewoon benieuwd wat mensen hier aan stretchen deden en wat hun reden was om op dat moment te stretchen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
oke, dat veranderd de zaak. Je moet idd nooit koud stretchenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat kan. Maar opwarmen is niet hetzelfde als stretchen. Sterker nog veel mensen stretchen koud want juist blessures kan opwekken.
Ecosia
Maar een sprinter en een duurloper zijn toch ook twee uitersten? Zeker als het gaat om spierbelasting, zeg ik met mijn boerenverstand...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Onder andere. Maar het is gewoon een compleet andere sport dus heb je ook andere trainingsbehoefte. Daarom richt ik mijn scriptie ook alleen maar op de sprinter en duurloper want anders kan ik geen uitspraken doen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Absoluut, daarom heb ik beide gekozen. Juist omdat ze totaal anders sporten wil ik weten wat bij beide groepen aangeraden wordt mbt stretchen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar een sprinter en een duurloper zijn toch ook twee uitersten? Zeker als het gaat om spierbelasting, zeg ik met mijn boerenverstand...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik stretch, Lange kuit spieren, de korte (in verband met ooit opgelopen shinsplint) dij, hamsting en lies.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar maakt ook allemaal niet uit, door mijn scriptie was ik gewoon benieuwd wat mensen hier aan stretchen deden en wat hun reden was om op dat moment te stretchen.
Daarna draai ik mn schouders los (ik heb de neiging verkrampt te lopen) al met al ongeveer 500 mtr. inlopen (niet veel.) en iets van 5 minuten rekken. Dan loop ik meestal nog een beetje los en begin ik aan mn (duur)loop
na mn loop en uitwandelen doe ik de zelfde strekoefeningen, als het kan onder de douche
Ecosia
OK, maar voor mijn gevoel is dat hetzelfde als dat je marathonschaatsen en voetbal met elkaar vergelijkt... en je gaf aan dat het compleet andere sporten zijn en dus andere trainingsbehoeften, maar sprinters hebben ook een andere trainingsbehoeften dan marathonlopers...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut, daarom heb ik beide gekozen. Juist omdat ze totaal anders sporten wil ik weten wat bij beide groepen aangeraden wordt mbt stretchen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor degene die het interessant vinden kan ik mijn scriptie wel opsturen als ik in aug klaar ben.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Altijd leuk om te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor degene die het interessant vinden kan ik mijn scriptie wel opsturen als ik in aug klaar ben..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nou bij voetbal komt er meer bij kijken dan alleen lopen. Dus ook tegen een bal aan trappen, medespelers ontwijken, bal aannemen, spelvorm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, maar voor mijn gevoel is dat hetzelfde als dat je marathonschaatsen en voetbal met elkaar vergelijkt... en je gaf aan dat het compleet andere sporten zijn en dus andere trainingsbehoeften, maar sprinters hebben ook een andere trainingsbehoeften dan marathonlopers...
Bij zowel de sprinter als de afstandlopen is de enige taak lopen. En ik doe het onderzoek ook express bij 2 uiterste. Ik heb ook heel duidelijk in mijn scriptie staan dat ik de sporters niet met elkaar vergelijk maar van beide wil weten wat er aangeraden wordt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Als ik echt een prestatie ga leveren (dus een wedstrijd) wil ik na het inlopen toch wel even rekken. Heel het lichaam van boven naar onderen om alles goed los te krijgen. Vervolgens gaat het gas eropDat heb ik vroeger ook altijd gedaan bij hockey trainingen/wedstrijden waarbij je je steeds meer richting 100% van je kunnen gaat.
Maar als ik gewoon een balletje ga slaan of rustig een duurloop ga starten hoeft dat voor mijn gevoel niet. Mijn lichaam vraagt daar ook niet naar. Dit gaat ook al jaren goed dus zie ik ook niet in om dit te wijzigen. Het lijkt me wel logisch dat elk lichaam anders zal reageren om een prestatie dus een moeilijk vraagstuk![]()
![]()
Ja dat laatste is zo maar goed trainers moeten toch ergens een bepaalde lijn stellen. Je kunt bij recreatieve sporters als trainer niet voor iedereen een aparte training maken. Dus vandaar dat er toch aanbevelingen worden gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:28 schreef Drassss het volgende:
Als ik echt een prestatie ga leveren (dus een wedstrijd) wil ik na het inlopen toch wel even rekken. Heel het lichaam van boven naar onderen om alles goed los te krijgen. Vervolgens gaat het gas eropDat heb ik vroeger ook altijd gedaan bij hockey trainingen/wedstrijden waarbij je je steeds meer richting 100% van je kunnen gaat.
Maar als ik gewoon een balletje ga slaan of rustig een duurloop ga starten hoeft dat voor mijn gevoel niet. Mijn lichaam vraagt daar ook niet naar. Dit gaat ook al jaren goed dus zie ik ook niet in om dit te wijzigen. Het lijkt me wel logisch dat elk lichaam anders zal reageren om een prestatie dus een moeilijk vraagstukWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor degene die het interessant vinden kan ik mijn scriptie wel opsturen als ik in aug klaar ben.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Begrijp ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat laatste is zo maar goed trainers moeten toch ergens een bepaalde lijn stellen. Je kunt bij recreatieve sporters als trainer niet voor iedereen een aparte training maken. Dus vandaar dat er toch aanbevelingen worden gedaan.Ik lees vaak en merk dat echt rekken hooguit je pijngrens zal vergroten. Soort Psychologisch effect, maar als je dan echt over de grens raakt tijdens je prestatie het meteen ook goed misgaat..
Wetenschappers zijn het ook niet eens met elkaar dus het blijft een erg lastig vraagstuk![]()
![]()
Als ik in augustus klaar ben en heb verdedigd zal ik wel posten dat iedereen die interesse heeft even moet dmenquote:
Dat is ook precies de reden dat dit mijn onderwerp is. Omdat er zoveel verschillende meningen zijn wilde ik die gewoon eens naast elkaar leggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp ikIk lees vaak en merk dat echt rekken hooguit je pijngrens zal vergroten. Soort Psychologisch effect, maar als je dan echt over de grens raakt tijdens je prestatie het meteen ook goed misgaat..
Wetenschappers zijn het ook niet eens met elkaar dus het blijft een erg lastig vraagstukWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb nooit serieus gerekt en gestrekt. Niet toen ik op het hoogste niveau korfbalde, niet toen ik wedstrijden en marathons schaatste en niet toen ik tenniste. Nu doe ik het alleen met de loopgroep, maar da's meer voor het groepsgevoel. Mooi moment om te dollen
F means you're fucked![]()
volgens mij is de regel als je het doet en je hebt er baat bij, lekker blijven doen doe je het niet en heb je nergens last van lekker niet doen. ik ben vooral van het laatste.![]()
Ik doe het zelf achteraf na het lopen. Maar sinds ik pilates doe ben ik er veel minder mee bezig omdat de pilatestrainingen mij heel soepel houden.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
tijdens mijn vakantie toch maar eens kijken of ik wat loopschoenen op de kop kan tikken...lijkt er op dat het zelfde type schoen in de US 50 euro goedkoper zijn dan hier in NZ.
nu alleen Mrs.RD er van proberen te overtuigen dat het echt nodig is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
beloof haar dat ze voor het prijsverschil luchtje of sieraden mag kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
tijdens mijn vakantie toch maar eens kijken of ik wat loopschoenen op de kop kan tikken...lijkt er op dat het zelfde type schoen in de US 50 euro goedkoper zijn dan hier in NZ.
nu alleen Mrs.RD er van proberen te overtuigen dat het echt nodig isis ze meteen om
Scheelt dat zoveel ja? Dan zou ik zeker een paar nieuwe meenemen. Al is het alleen al voor als dit paar wat je nu hebt versleten is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu alleen Mrs.RD er van proberen te overtuigen dat het echt nodig isWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik kocht mijn laatste paar schoenen voor NZ$260.- en die zelfde zie ik op het internet voor US$120.- staan (NZ$156.-) dus daar moet wel wat voordeel te behalen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Scheelt dat zoveel ja? Dan zou ik zeker een paar nieuwe meenemen. Al is het alleen al voor als dit paar wat je nu hebt versleten is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dan kun je dat veel beter in Us halen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kocht mijn laatste paar schoenen voor NZ$260.- en die zelfde zie ik op het internet voor US$120.- staan (NZ$156.-) dus daar moet wel wat voordeel te behalen zijnWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik denk dat ik gelijk maar 2 paar koopquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dan kun je dat veel beter in Us halen!ze wegen toch bijna niets dus dat past wel in de koffer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en nog in gave kleuren ook
gecko-groen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou de was is gedaan, heb ontbeten en discussies gevoerd op internet... nu toch maar even aan de scriptie werken een uurtje en dan lekker lopen
Wil jij mijn stretch master zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou de was is gedaan, heb ontbeten en discussies gevoerd op internet... nu toch maar even aan de scriptie werken een uurtje en dan lekker lopen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wow, da's groen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
gecko-groenJa doei.![]()
Is goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wil jij mijn stretch master zijn?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
gecko-groenhee, die heb ik in m'n handen gehad
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef mosselmossel het volgende:
/hosselmosselmodus
moeilijk =/= onmogelijk
Ik moet zaterdagochtend iemand naar Schiphol brengen vanuit Heerhugowaard. Dus erg moeilijk
Graag!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor degene die het interessant vinden kan ik mijn scriptie wel opsturen als ik in aug klaar ben.
Helpt het als ik zeg dat ik niet meer weet wie ik ten huwelijk heb gevraagd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zij wil me niet meer
Ze heeft laatst een ander ten huwelijk gevraagd
Wattist lieverd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Zal me nog 's inschrijven voor loopevenementen *baalt*
Ja, ik heb dus de 29e die ik al aan m'n neus voorbij moeten laten gaan (ga die 10km nooit meer op een gezonde manier halen voor die tijd) en nu maar hopen dat ik 19 augustus wel weer kan![]()
Ja doei.![]()
Vanavond maar 's kijken hoe 't spinnen gaatdoe ik in ieder geval nog iets! Misschien zaterdag nog een mooie hike ofzo
Ja doei.![]()
Toch goed dat je het niet doen en naar je lijf luistert!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik heb dus de 29e die ik al aan m'n neus voorbij moeten laten gaan (ga die 10km nooit meer op een gezonde manier halen voor die tijd) en nu maar hopen dat ik 19 augustus wel weer kan
Ik ga me omkleden en dan even 4 km aan 1 stuk lopen. (voor het eerst wiehoe, moet goed gaanw ant door mijn langzame opbouw heb ik mijn achillespees niet meer gevoeld!)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
M'n lijf (gezondheid) is sowieso het állerbelangrijkste voor me: de reden dat ik zoveel mogelijk sport en beweegquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch goed dat je het niet doen en naar je lijf luistert!!dus geen zin om dat juist met die middelen te gaan verpesten
Ja doei.![]()
Cantfazeme geloof ik... Omdat hij geen kindjes wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik niet meer weet wie ik ten huwelijk heb gevraagd?
En nee
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga me omkleden en dan even 4 km aan 1 stuk lopen. (voor het eerst wiehoe, moet goed gaanw ant door mijn langzame opbouw heb ik mijn achillespees niet meer gevoeld!)loop ze
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Succes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga me omkleden en dan even 4 km aan 1 stuk lopen. (voor het eerst wiehoe, moet goed gaanw ant door mijn langzame opbouw heb ik mijn achillespees niet meer gevoeld!)
Ja doei.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cantfazeme geloof ik... Omdat hij geen kindjes wil.
En neeen
Wie, wat en hoe?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cantfazeme geloof ik... Omdat hij geen kindjes wil.
En nee
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb al een trouwring aan het beeldscherm geplaktquote:.
En ik heb geen kinderwens inderdaad. Ik weet niet of dat wereldvreemd wordt gevonden?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ff snel en kort :
Poes is geweest! Niet gisteren, mijn hele planning liep in het honderd maar daarnet.
Onaangename verassing, ik dacht dat les 1 t/m 3 hetzelfde zouden zijn en de eerste les ging zo : 1-1 1-1 2-2 2-2 3-3.
Dus ik loop dat eerste gedeelte en ging goed, wel ff pittig maar flink doorgebeten en mijn gedachten verzet dankzij jullie hulpDus ik loop 2-2 en daarna hoor ik in mijn oor 3 minuten lopen.
Oke denk ik, ik dacht dat er nog 2 min kwam maargoed dan ben ik al verder dan dat ik dacht en we gaan ervoor (letterlijk mijn gedachte) dus ik loop naar mijn gevoel mijn laatste 3 minuten.
Daarna 3 minuten uitwandelen dus ik loop uit , lekker einde van de les goed gevoel etc hoor ik ineens in mijn oor en nu gaan we de LAATSTE 3 minuten lopen!!!! ik dacht echt wtf? toen ben ik daar ook nog maar voor gegaanMaar echt dat dubbele en tegenstrijdige gevoel, ik was echt helemaal in de war.
Keek ik later op het schema en het klopt, 2x 3-3. Volgende les gaan ze weer omhoog haha.
Maar daar ben ik nu op voorbereid.
Ik doe nu nog de oude evy ,zit eraan te denken om over te gaan op die nieuwe maar die gaat wel iets langzamer geloof ik he?
MAARRRRRR ik heb het VOLGEHOUDEN!!!![]()
![]()
Ennnn ik ben GEGAAN!
![]()
![]()
Zo mijn verslag, 5 minuten nadat ik terug ben. Ik ga nu heel gauw douchen enz want moet zo weer weg....![]()
Goed dat je toch hebt volgehouden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ff snel en kort :
Poes is geweest! Niet gisteren, mijn hele planning liep in het honderd maar daarnet.
Onaangename verassing, ik dacht dat les 1 t/m 3 hetzelfde zouden zijn en de eerste les ging zo : 1-1 1-1 2-2 2-2 3-3.
Dus ik loop dat eerste gedeelte en ging goed, wel ff pittig maar flink doorgebeten en mijn gedachten verzet dankzij jullie hulpDus ik loop 2-2 en daarna hoor ik in mijn oor 3 minuten lopen.
Oke denk ik, ik dacht dat er nog 2 min kwam maargoed dan ben ik al verder dan dat ik dacht en we gaan ervoor (letterlijk mijn gedachte) dus ik loop naar mijn gevoel mijn laatste 3 minuten.
Daarna 3 minuten uitwandelen dus ik loop uit , lekker einde van de les goed gevoel etc hoor ik ineens in mijn oor en nu gaan we de LAATSTE 3 minuten lopen!!!! ik dacht echt wtf? toen ben ik daar ook nog maar voor gegaanMaar echt dat dubbele en tegenstrijdige gevoel, ik was echt helemaal in de war.
Keek ik later op het schema en het klopt, 2x 3-3. Volgende les gaan ze weer omhoog haha.
Ik doe nu nog de oude evy ,zit eraan te denken om over te gaan op die nieuwe maar die gaat wel iets langzamer geloof ik he?
![]()
Ennnn ik ben GEGAAN!
![]()
![]()
Zo mijn verslag, 5 minuten nadat ik terug ben. Ik ga nu heel gauw douchen enz want moet zo weer weg....
De nieuwe evy is wel iedere week 3x dezelfde les, dus als je dat fijner vind zou ik daarop overstappen.![]()
Goed bezig, op naar het lopen van een half uur aan een stuk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Net 8,5km in 48 minuten, het lijkt alsof ik de laatste tijd slechter word, vorige week kon ik het in 1 keer rennen deze keer ben ik zeker 8 keer gestopt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ff snel en kort :
![]()
Ennnn ik ben GEGAAN!
![]()
![]()
Zo mijn verslag, 5 minuten nadat ik terug ben. Ik ga nu heel gauw douchen enz want moet zo weer weg....Goed bezig alebei! En langzamer lopen is niet slechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef SunTzu het volgende:
Net 8,5km in 48 minuten, het lijkt alsof ik de laatste tijd slechter word.
Ja, dat komt doordat je 2 kg kwijt bent denk ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef SunTzu het volgende:
Net 8,5km in 48 minuten, het lijkt alsof ik de laatste tijd slechter word.
En als je continue op wedstrijdtempo loopt, is dat niet gek
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat komt doordat je 2 kg kwijt bent denk ik...
En als je continue op wedstrijdtempo loopt, is dat niet gek![]()
En dan verwacht je dat je op een gegeven moment de kenianen eruit loopt? Want ja, als je jezelf kunt blijven verbeteren dan moet dat op een gegeven moment wel hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.Ja doei.![]()
Langzamer lopen dan je top is alleen maar beter. Minder blessuregevoelig, je kan het langer volhouden, waardoor je uithoudingsvermogen groeit, je geniet meer van de omgeving, vanalles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
langzaam lopen maakt juist sneller tijdens wedstrijden word er gezegd ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet om Kenianen eruit te lopen maar gewoon om fitter dan gisteren te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat je op een gegeven moment de kenianen eruit loopt? Want ja, als je jezelf kunt blijven verbeteren dan moet dat op een gegeven moment wel hè?
Ok de volgende keer ga ik wat rustiger proberen te lopen. De omgeving mehhh is alleen maar weiland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Langzamer lopen dan je top is alleen maar beter. Minder blessuregevoelig, je kan het langer volhouden, waardoor je uithoudingsvermogen groeit, je geniet meer van de omgeving, vanalles.![]()
Hosselmosselquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hosselmossel gaat achter de mannen aan?
Ja doei.![]()
In weilanden lopen vogels, scharrelen paarden en loopt een moederkloek met haar kroost naar een volgend stukje voedsel. Weilanden zijn een bron van zoveel geluk. Daar moet je gewoon zo nu en dan naar kijken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Soms kijk ik er wel naar eigenlijk, hier in de buurt is pas een veulentje geboren en die zie dan altijd spelen met zijn/haar moeder als ik voorbij kom. Wel mooi om te zien. Verder geniet ik wel van R&B, hip-hop en house muziek als ik ren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
In weilanden lopen vogels, scharrelen paarden en loopt een moederkloek met haar kroost naar een volgend stukje voedsel. Weilanden zijn een bron van zoveel geluk. Daar moet je gewoon zo nu en dan naar kijken.![]()
zo dat was een dramatisch slecht loop zeg, nondejuWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haha. Leuk verslagquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ff snel en kort :
![]()
Ennnn ik ben GEGAAN!
![]()
![]()
Zo mijn verslag, 5 minuten nadat ik terug ben. Ik ga nu heel gauw douchen enz want moet zo weer weg....![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
zo dat was een dramatisch slecht loop zeg, nondeju![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
zo dat was een dramatisch slecht loop zeg, nondeju
Vind ik ook leuk om te zien. De natuur. Lekker lopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
In weilanden lopen vogels, scharrelen paarden en loopt een moederkloek met haar kroost naar een volgend stukje voedsel. Weilanden zijn een bron van zoveel geluk. Daar moet je gewoon zo nu en dan naar kijken..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als je beetje engels kan lezen, is dit wel een goed artikel om te lezen: http://www.mcmillanrunning.com/articlesquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou wilde dus 4 km aan 1 stuk lopen. Heb er met pijn en moeite 3 km uitgeperst, toen moest ik echt stoppen (terwijl ik maandag 3 km zonder problemen hem gelopen) toen een halve km gelopen en toen heb ik er nog een km uitgeperst maar niet van harte.
Was echt niet vooruit te branden en had het bloedheet! want liep recht in de zon. Denk dat de hooikoorts ook een flinke rol speelde.
Zaterdag ga ik een nieuwe poging wagen maar dan gewoon weer lekker savonds!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou wilde dus 4 km aan 1 stuk lopen. Heb er met pijn en moeite 3 km uitgeperst, toen moest ik echt stoppen (terwijl ik maandag 3 km zonder problemen hem gelopen) toen een halve km gelopen en toen heb ik er nog een km uitgeperst maar niet van harte.
Was echt niet vooruit te branden en had het bloedheet! want liep recht in de zon. Denk dat de hooikoorts ook een flinke rol speelde.
Zaterdag ga ik een nieuwe poging wagen maar dan gewoon weer lekker savonds!
Kan heel goed! Maar je hebt het geprobeerd toch?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja en ben blij dat ik die 3 km er nog uit heb weten te persen want eigenlijk wilde ik naar 500 meter al stoppen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan heel goed! Maar je hebt het geprobeerd toch?
Maar heb echt op mezelf in moeten praten: nee niet stoppen, in september moet je in bikini hop doorlopen nu.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maar 3km is ook ver
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en ben blij dat ik die 3 km er nog uit heb weten te persen want eigenlijk wilde ik naar 500 meter al stoppen.
Maar heb echt op mezelf in moeten praten: nee niet stoppen, in september moet je in bikini hop doorlopen nu..
In september een bikini marathon?
Dan moet ik er zorgen dat ik erbij ben. Waar?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ah thnx das lief om te zeggen!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haha nee weekje zeeland (dus dikke kans met het nederlandse weer dat ik niet eens in bikini kan maar voor de zekerheid wil ik voorbereid zijn)quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
In september een bikini marathon?
Dan moet ik er zorgen dat ik erbij ben. Waar?
Het is toch ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah thnx das lief om te zeggen!toen ik begon kom ik ècht geen 3km rennen hoor!
Nu wel, en verder. Maar jij straks ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah zo! Lekker zeg! Soort vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee weekje zeeland (dus dikke kans met het nederlandse weer dat ik niet eens in bikini kan maar voor de zekerheid wil ik voorbereid zijn)█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maar ben al maandje of 2-3 bezig daarom vind ik het stom als het niet lukt. Maar ik weet dat ik het makkelijk kan. Maandag ging het prima was ook 3 km.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is toch ooktoen ik begon kom ik ècht geen 3km rennen hoor!
Nu wel, en verder. Maar jij straks ook!!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Niet echt familieuitje van mijn vriends familie. Dus heb daar nooit zo'n zin in. Maar als het dan lekker weer is kunnen we in ieder geval naar het strand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah zo! Lekker zeg! Soort vakantie?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oeh! Herkenbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet echt familieuitje van mijn vriends familie. Dus heb daar nooit zo'n zin in. Maar als het dan lekker weer is kunnen we in ieder geval naar het strand.. Familieuitjes
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik deed het nooit maar sinds een week of 6 wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doen er hier trouwens veel mensen voor aanvang van het lopen stretchen? En zo ja waarom?
Toen heb ik namelijk met compleet koude spieren een sprintje getrokken (op sportdag van zoon) en daarbij een spiertje verrekt in m'n hamstring.
Dus als ik nu ga lopen, moet ik echt goed ingelopen zijn en stretch ik ook, want anders kan ik halverwege stoppen.
Zodra m'n hamstring weer volledig ok voelt, dan loop ik gewoon in, en stretch ik achteraf.![]()
Bedankt voor de reacties iedereen!![]()
Ben best een beetje trots haha ,het begin is er in ieder geval! En tot nu toe (maar wel afkloppen!) een goed begin.
Als die nieuwe evy inderdaad elke keer hetzelfde is ,3 lessen lang wie weet is dat dan wel wat. Vraag me af of het wel goed is om zo snel elke keer te verhogen. (en of ik dat wel volhoud)
He,he rustig aan hequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
Goed bezig, op naar het lopen van een half uur aan een stukZo gaat t wel heel erg snel.
![]()
Welkom in onze mooie provincie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee weekje zeeland (dus dikke kans met het nederlandse weer dat ik niet eens in bikini kan maar voor de zekerheid wil ik voorbereid zijn)![]()
Vorige week iets doms gedaan.. Mezelf opgegeven voor de MudMasters.. 12 km ploegen.. Maarreeehmmm conditie? ho maar.. Na een stop van 3 maanden omdat ik er geen zin/tijd meer in had (dus gewoon geen zin). Vandaag weer hard gelopen, maar nu met hartslag meter. Als doel had ik gesteld om hem niet boven de 160 uit te laten komen en gemiddeld zo'n 150. Nou, ik heb het geweten. Rustiger dan anders, maar veel en veel soepeler! 4,5 km zonder noemenswaardige problemen uit gelopen.De tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar who cares. Als ik over 3 maanden die 12 km. maar vol hou.
![]()
Ik wens je heel veel succes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vorige week iets doms gedaan.. Mezelf opgegeven voor de MudMasters.. 12 km ploegen.. Maarreeehmmm conditie? ho maar.. Na een stop van 3 maanden omdat ik er geen zin/tijd meer in had (dus gewoon geen zin). Vandaag weer hard gelopen, maar nu met hartslag meter. Als doel had ik gesteld om hem niet boven de 160 uit te laten komen en gemiddeld zo'n 150. Nou, ik heb het geweten. Rustiger dan anders, maar veel en veel soepeler! 4,5 km zonder noemenswaardige problemen uit gelopen.De tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar who cares. Als ik over 3 maanden die 12 km. maar vol hou.
![]()
Pas je op voor blessures..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoelang liep je hiervoor hard? (in de zin van jaren ervaring of half jaartje hard gelopen.)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hardlopen is nooit mijn sport geweest.. Maar ga maar uit van een half jaar. Dus qua training zal ik ook echt niet boven de 8 km. uit komen, dan die uitspatting naar de 12, compleet gesloopt zijn voor een week, een maand herstellen, en daarna weer hervatten ergens. Zo ziet mijn planning er ongeveer uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pas je op voor blessures..
Hoelang liep je hiervoor hard? (in de zin van jaren ervaring of half jaartje hard gelopen.)![]()
![]()
Hee, mijn oude motivatorquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Leuk dat je er weer bent
![]()
![]()
Dan zou ik toch een beetje oppassen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hardlopen is nooit mijn sport geweest.. Maar ga maar uit van een half jaar. Dus qua training zal ik ook echt niet boven de 8 km. uit komen, dan die uitspatting naar de 12, compleet gesloopt zijn voor een week, een maand herstellen, en daarna weer hervatten ergens. Zo ziet mijn planning er ongeveer uitWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik hou van domme dingen doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een beetje oppassen..Maar zal zeker wat oppassen. Ongetwijfeld dat ik de boel ga overbelasten, als ik het maar niet compleet verneuk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, mijn oude motivatorLeuk dat je er weer bent
Ja, ik heb me weer opgegeven voor wat stoms, dus een doel!
![]()
![]()
Jaja, de wereld is klein hequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wut? Woon jij ook in Zeeland? Waar? Ik in Goes.woon in de buurt van Vlissingen, pm je wel ff
![]()
![]()
Zucht...
Gisteren met mijn vrouw een klein stukje proberen te lopen om te kijken hoe het met mijn voet is.
Het is een heel stuk beter maar ik merk als ik wat harder afzet op mijn bal van mijn voet dat ik het nog steeds erg goed voel waar ik last heb.
Hopelijk is het na een paar dagen helemaal over en kan ik weer rustig opbouwn.
/geklaag.![]()
Hoe vervelend het ook is, goed rust nemen nu en niet te snel weer belasten... Rust is nu het beste medicijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef streamnl het volgende:
Zucht...
Gisteren met mijn vrouw een klein stukje proberen te lopen om te kijken hoe het met mijn voet is.
Het is een heel stuk beter maar ik merk als ik wat harder afzet op mijn bal van mijn voet dat ik het nog steeds erg goed voel waar ik last heb.
/geklaag.
Sterkteen geniet ook een beetje van je vakantie he
(je bent toch op vakantie?
)
Dank je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook is, goed rust nemen nu en niet te snel weer belasten... Rust is nu het beste medicijn.
Sterkteen geniet ook een beetje van je vakantie he
(je bent toch op vakantie?
)
Rusten is moeilijkmaar ik doe het wel. Ik wil er niet langer last van hebben dan nodig is
En inderdaad, ik ben nu in de Veluwe (gratis mee met mijn schoonlui)
Over 3 weken gaan we (hopelijk naar de zon) en dan wil ik trainen in de bergen (Toscane).![]()
Balen. Kalm aan doen hè!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef streamnl het volgende:
Zucht...
/geklaag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan maar hopen dat je daar wel lekker kunt lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dank je.
Rusten is moeilijkmaar ik doe het wel. Ik wil er niet langer last van hebben dan nodig is
En inderdaad, ik ben nu in de Veluwe (gratis mee met mijn schoonlui)
Over 3 weken gaan we (hopelijk naar de zon) en dan wil ik trainen in de bergen (Toscane).
Ik snap dat je vreselijk baalt hoor, sterkte!![]()
Vanmorgen een kleine 3 km gelopen, hoefde maar 4x3 min. volgens het schema, maar wel de 200 km van dit jaar gehaald *best beetje trots*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef Shravani het volgende:
Vanmorgen een kleine 3 km gelopen, hoefde maar 4x3 min. volgens het schema, maar wel de 200 km van dit jaar gehaald *best beetje trots*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Netjes!!!
(moet je voor de gein eens kijken hoever dat hemelsbreed is vanaf je woonplaat, en dat heb je gewoon gelopen)
Ik ben weer offline en ga weer genieten van de kuch kuch zon kuch kuch.![]()
![]()
Haha da's leuk! Ongeveer vanaf huis naar Brusselquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Netjes!!!
(moet je voor de gein eens kijken hoever dat hemelsbreed is vanaf je woonplaat, en dat heb je gewoon gelopen)
Ik ben weer offline en ga weer genieten van de kuch kuch zon kuch kuch.![]()
Hoop dat je nog een beetje beter weer krijgt.![]()
Vanmorgen een kleine 3 km gelopen, hoefde maar 4x3 min. volgens het schema, maar wel de 200 km van dit jaar gehaald *best beetje trots*Wij zijn ook trotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen een kleine 3 km gelopen, hoefde maar 4x3 min. volgens het schema, maar wel de 200 km van dit jaar gehaald *best beetje trots*NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef streamnl het volgende:
Zucht...
/geklaag.Kloten. Anders ga je eens lekker fietsen? Het werkt wonderen voor mij
(ook omdat je je kuiten gigantisch gebruikt en je met de bal van je voet trapt + dat het je knieen versterkt)
![]()
Verdomme inmiddels dik 5kg afgevallen. Terwijl ik juist wat gewicht kan gebruiken (nu 1m80 en 65Kg)![]()
Maar gelukkig ben ik wel van m'n kleine bierpensje af![]()
Toch maar eens naar die eiwitten kijken
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Lol ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en ik schrok me doodquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef henkde_j het volgende:
Verdomme inmiddels dik 5kg afgevallen. Terwijl ik juist wat gewicht kan gebruiken (nu 1m80 en 65Kg)![]()
Toch maar eens naar die eiwitten kijken3 kilo er bij uit het niets.
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en ik schrok me dood3 kilo er bij uit het niets.
Spieren mag ik hopen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oef! Je eet toch zo heel veel snoep en snacks dacht ik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben bang van nietNaja er maar wat harder tegen aan dan komende dagen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef henkde_j het volgende:
Toch maar eens naar die eiwitten kijkenIk was vanmorgen ineens nog 0,5 kilo kwijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lol ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en ik schrok me dood3 kilo er bij uit het niets.
Niet dat ik dat erg vind
Ja, die zat er bij dus aan vanochtend, dank je hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik was vanmorgen ineens nog 0,5 kilo kwijt
Niet dat ik dat erg vind.
Halve kilo is toch niets? Een keer naar het toilet en het is er weer af![]()
En dan moet je ook nog even rekening houden met de afronding van je weegschaal...Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Neuh, tis wel wat meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef henkde_j het volgende:
En dan moet je ook nog even rekening houden met de afronding van je weegschaal.... Vreetweek achter de rug. Maar vanaf komende week ben ik weer gewoon thuis en dan doe ik weer normaal
.
Ik ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oef! Je eet toch zo heel veel snoep en snacks dacht ik?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kilo's vliegen in het rond!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die zat er bij dus aan vanochtend, dank je hè.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee?quote:
Ik zie toch wel regelmatig pizzavoorbijkomen. Of ik ben in de war met iemand anders
.
@ plaatje:
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Humor/Jokes".
Lol dat zou betekenen dat ik op een goede dag vreten wel 1,5 a 2 kilo kwijt raakquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef henkde_j het volgende:
En dan moet je ook nog even rekening houden met de afronding van je weegschaal...![]()
![]()
Ik niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee?
Ik zie toch wel regelmatig pizzavoorbijkomen. Of ik ben in de war met iemand anders
.
Vanavond toevallig wel
Maar dan ga ik braaf voor een halve.
Ik heb heul geen blauwe ogenquote:Bruin met groen
![]()
![]()
Ik heb deze week belachelijk ongezond gesnacked. En dan nog![]()
Ik snap er niets van. Alhoewel ik ook wel erg veel water heb gedronken
Jij begrijpt _O_![]()
Halve marathon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik niet hoorVanavond toevallig wel
Maar dan ga ik braaf voor een halve.
[..]
Ik heb heul geen blauwe ogenBruin met groen
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Ik denk dat ik ongesteld moet wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb deze week belachelijk ongezond gesnacked. En dan nog![]()
Ik snap er niets van. Alhoewel ik ook wel erg veel water heb gedronken![]()
En nee zover ren ik voorlopig niet. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doenDenk dat ik mijn tempo wat wil gaan trainen.
![]()
Ik weet niet hoeveel jij poept hoor, maare...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef henkde_j het volgende:
En dan moet je ook nog even rekening houden met de afronding van je weegschaal...
Halve kilo eraf, ondanks flink eten gister en geen toiletgangKomt dus puur door het hardlopen (en zal ook wel wat vochtachterstand in zitten).
Ik denk dat ik vandaag maar een berehap met pindasaus en patat neem om maar mijn lichaam laten te schrikken.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mensen die geen Jos Brink en een Trekkerband bestellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar een berehap met pindasaus en patat neem om maar mijn lichaam laten te schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja aangezien ik mijn streefgewicht binnen bereik had.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Shravani het volgende:
serieus, tellen jullie halve kilo's mee??![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mensen die geen Jos Brink en een Trekkerband bestellenEen waterfietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Als ik me dagelijks zou wegen zit er zo een verschil van 1 a 2 kilo in.. Daarom weeg ik me maar 2x in de maand.![]()
op 75,2 was ik teleurgesteld... ik wou verdomme 75 kg wegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Shravani het volgende:
serieus, tellen jullie halve kilo's mee??
Ecosia
analoge weegschaal aanschaffenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
op 75,2 was ik teleurgesteld... ik wou verdomme 75 kg wegen![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad ook!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Shravani het volgende:
Als ik me dagelijks zou wegen zit er zo een verschil van 1 a 2 kilo in.. Daarom weeg ik me maar 2x in de maand.
Ik schommel altijd met ongeveer 2 kg.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Die van mij zegt ALTIJD hetzelfde...quote:
Dus weeg me altijd bij mijn ouders.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Met een bijstel wieltjequote:
Jij begrijpt _O_![]()
Slimme weegschaal! Houd niet van teleurstellingen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die van mij zegt ALTIJD hetzelfde...
Dus weeg me altijd bij mijn ouders.
flauw grapje
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Weet je zeker dat het een weegschaal is? En niet een snijplank?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die van mij zegt ALTIJD hetzelfde...
Dus weeg me altijd bij mijn ouders.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Goeden tip!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef mosselmossel het volgende:
Beetje naar achteren leunen. Dan geeft je weegschaal minder aan ^^
Ik vind m'n weegschaal niet zo belangrijk eigenlijk.
Ik word echt niet gelukkiger van een halve kilo minder, ik let meer op hoe m'n kleding zit.![]()
Hmm zal het nog eens nakijken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een weegschaal is? En niet een snijplank?
Nee dat kreng geeft altijd hetzelfde aan terwijl hij bij mijn vriend wel schommelingen aangeeft. En ik weeg echt niet altijd hetzelfde... zal wel iets persoonlijks zijn van die weegschaal!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ook! Lekker 7km op het gemakje. Al kan het ook zo zijn dat ik daar vrijdag pas aan toe kom, maar het vooruitzicht is leuk.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik houd het nu ook alleen in de gaten omdat ik een streefgewicht heb en wil weten hoe ik vorder. Weeg me normaliter max 2 keer per week; nu toevallig 2 dagen achter elkaar maar da's eigenlijk niet de bedoelingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Shravani het volgende:
Ik vind m'n weegschaal niet zo belangrijk eigenlijk.
Ik word echt niet gelukkiger van een halve kilo minder, ik let meer op hoe m'n kleding zit.Wilde vooral weten of ik iets terugzag van het vele drinken gister na het lopen.
Als ik eenmaal op gewicht ben ga ik me eens per maand wegen denk ik; verder let ik op hoe m'n spijkerbroeken zitten
Ik heb ook een streefgewicht hoorWas door ge(schild)klier, in 6 maanden 11 kilo aangekomen n.l. daar zijn er nu weer 7 vanaf in 4 maanden tijd.
Wat ik wel doe soms is voor en na het lopen wegen, maar alleen om te kijken hoeveel vocht ik moet aanvullen. Ik krijg snel hoofdpijn als ik te weinig drink.![]()
Hmm klinkt niet als een slecht idee. Ben ook wel benieuwd hoeveel ik verliesquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Shravani het volgende:
Ik heb ook een streefgewicht hoorWas door ge(schild)klier, in 6 maanden 11 kilo aangekomen n.l. daar zijn er nu weer 7 vanaf in 4 maanden tijd.
Wat ik wel doe soms is voor en na het lopen wegen, maar alleen om te kijken hoeveel vocht ik moet aanvullen. Ik krijg snel hoofdpijn als ik te weinig drink.
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Over hardlopen gesproken..
http://vimeo.com/45784191#![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie dr glimlachen op het eind: awwww meid goed gedaan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ondertussen in haar gedachten:
Gna gna gna take that lelijke cavetroll waar ik mijn hond nou vanaf zou trappen, m'n oma is nog sneller. Kansloze sukkelsHoe dan ook, ik ben mooi
*gooit gaar los*
![]()
Trouwens. Extragratis tip: Bij de Bruna is de Runnersworld te koop met 20% korting met een bon die je bij de kassa kan vragen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Treinen rijden nog steeds niet... Just my luck really
Oeh, tof!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Extragratis tip: Bij de Bruna is de Runnersworld te koop met 20% korting met een bon die je bij de kassa kan vragen.
Boh bohquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen nog geldig?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Extragratis tip: Bij de Bruna is de Runnersworld te koop met 20% korting met een bon die je bij de kassa kan vragen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Pause. Bohhhh wat een lekkere bil heeft die vrouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Jor_Dii het volgende:
http://vimeo.com/45784191#.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sorry. Ik was even in de waan door de ronde vormingen wat ik voorgeschoteld kreeg in een uiterst interessant filmpjequote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
change of plans ... ik ga morgen lopen en vanavond Forest Gump kijken
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry. Ik was even in de waan door de ronde vormingen wat ik voorgeschoteld kreeg in een uiterst interessant filmpje.
Kijk ze hardlopen naar het water
![]()
Dan is het maar goed dat we niet getrouwd zijnquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Huh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat we niet getrouwd zijn![]()
quote:
Wat zit die lieftalige dame op een grote (palm)boom!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Surfen.quote:
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Oeh Zalando was vandaag binnen gekomen!![]()
http://www.zalando.nl/mil(...)ni1-qzw-0082-99.html
en
http://www.zalando.nl/nik(...)d-n1241b01q-303.html
Ze zitten echt lekker en de mouwen zijn niet te kort! (ben vrij lang en heb vaak dat mouwen dan net te kort zijn en dat williknie!)![]()
Dank allen voor het gedeelde enthousiasme. Ben trots dat ik de 4 heb gepasseerd, en 3x 5 minuten uitgelopen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
pfffff en yahoe!!!!
pr op de 5 en de 8.
9km in 52.07
wel te snel begonnen maar goed volgehouden.
erg zware benen en gevoelige knieen.
maar ik lig prima op schema!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102861155home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Poe, nette snelheid hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:10 schreef winterstorm666 het volgende:
pfffff en yahoe!!!!
pr op de 5 en de 8.
9km in 52.07
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102861155![]()
![]()
Heb dat filmpje nu wel kunnen zien (er gaat iets mis met m'n browser ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Jor_Dii het volgende:
http://vimeo.com/45784191#)... Mooie meid hoor, en damn wat kan ze hard lopen
Maar ik kan haar bijna niet meer serieus nemen na dat springen voor de wedstrijd. Ze staat er echt alsof ze een bikinimodel is ofzo, voor een heule heule foute reclame
Dat meisje met bril rechts van haar staat ook heel vuil te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb dat filmpje nu wel kunnen zien (er gaat iets mis met m'n browser ofzo)... Mooie meid hoor, en damn wat kan ze hard lopen
Maar ik kan haar bijna niet meer serieus nemen na dat springen voor de wedstrijd. Ze staat er echt alsof ze een bikinimodel is ofzo, voor een heule heule foute reclame.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb dat filmpje nu wel kunnen zien (er gaat iets mis met m'n browser ofzo)... Mooie meid hoor, en damn wat kan ze hard lopen
Maar ik kan haar bijna niet meer serieus nemen na dat springen voor de wedstrijd. Ze staat er echt alsof ze een bikinimodel is ofzo, voor een heule heule foute reclameTypisch vrouwenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat meisje met bril rechts van haar staat ook heel vuil te kijken.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:10 schreef winterstorm666 het volgende:
pfffff en yahoe!!!!
pr op de 5 en de 8.
9km in 52.07
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/102861155
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
over heel veel prdukten moet hier aardig wat invoerbelasting betaald worden, en NZ is geen goedkoop land voor een importeur.quote:
Er wonen relatief weining mensen dus de wet van de grote getallen gaat niet altijd op, daar komt nog bij dat ik in het diepe zuiden woon en de meeste prdukten via Auckland het land binnen komen en dan nog eens 1500km naar beneden getranporteerd moeten worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dus dan hebben je schoenen er al 2500km opzitten voordat ze uberhaubt aan je voeten geroken hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over heel veel prdukten moet hier aardig wat invoerbelasting betaald worden, en NZ is geen goedkoop land voor een importeur.
Er wonen relatief weining mensen dus de wet van de grote getallen gaat niet altijd op, daar komt nog bij dat ik in het diepe zuiden woon en de meeste prdukten via Auckland het land binnen komen en dan nog eens 1500km naar beneden getranporteerd moeten worden.![]()
![]()
![]()
! Dan moeten het wel schoenen zijn van Mr. Miyagi
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
even terug lezen en dan kom je dit tegen.... hoe vaak nog...??quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
What, lopen jullie expres langzamer soms? Ik probeer elke keer mijn vorige tijd te verslaan.
Die heb ik gemist..quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even terug lezen en dan kom je dit tegen.... hoe vaak nog...??
Maar inderdaad![]()
![]()
Ik negeer het maar... Ben er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mensen in dit topic:quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a. De stervelingen
b. De halfgoden (op sneakers richting de sportschool)![]()
Na een kilometer of 6 ben ik een halfgod op sterven na dood...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mensen in dit topic:
a. De stervelingen
b. De halfgoden (op sneakers richting de sportschool)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Na een kilometer of 6 ben ik een halfgod op sterven na dood...![]()
![]()
Waarom heeft Endo geen grafiekje van hoeveel sportschoenen er maandelijks al niet versleten zijn?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Of het aantal keer dat er gevloekt is na het door een enkel gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom heeft Endo geen grafiekje van hoeveel sportschoenen er maandelijks al niet versleten zijn?![]()
Het lijkt mij wel interessant grafiekje het aantal runs per maand, zodat je goed kan zien hoeveel mooi weer lopers er zijn![]()
![]()
daar zat ikook naar te kijken, sommig mensen hebben imo echt een fobische angst voor eten...denk je nu echt dat als je een keer per week een patatje eet je opeens een kilo aankom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Shravani het volgende:
serieus, tellen jullie halve kilo's mee??
En verder, gewoon zo veel lopen dat je alles er weer afloop..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Puntensysteem gekoppeld aan het weer zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt mij wel interessant grafiekje het aantal runs per maand, zodat je goed kan zien hoeveel mooi weer lopers er zijn
Achievement systeem er aan vast.![]()
dit dus...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Shravani het volgende:
Als ik me dagelijks zou wegen zit er zo een verschil van 1 a 2 kilo in.. Daarom weeg ik me maar 2x in de maand.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
that's the spiritquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef DJMO het volgende:
change of plans ... ik ga morgen lopen en vanavond Forest Gump kijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon om nat te worden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Shravani het volgende:
Ik heb zin om te lopen, omdat het aan het regenen is, maar ben vanmorgen al geweest
Je kan ook onder de douche stappen![]()
![]()
Als jij gaat, ga ik ook nog een stukje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Shravani het volgende:
Ik heb zin om te lopen, omdat het aan het regenen is, maar ben vanmorgen al geweest![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef Shravani het volgende:
Ik heb zin om te lopen, omdat het aan het regenen is, maar ben vanmorgen al geweest
Ach joh. Zo begint iedereen. Logisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Jij begrijpt _O_![]()
heb vandaag trouwens een ultra gedaan! geslapen van half drie tot 14.15.
vanavond de nachtdienst in dus voorgeslapen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker in klamme spullen de hort opquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Shravani het volgende:
M'n loopkleding hangt te drogen, maar wordt toch nat... hmmzzz zal ik of zal ik niet.
![]()
Jeumigquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef winterstorm666 het volgende:
heb vandaag trouwens een ultra gedaan! geslapen van half drie tot 14.15.
vanavond de nachtdienst in dus voorgeslapen.Lekker ritme zo
![]()
ritme??? welk ritme? ik ken geen ritme!
tsja part of the job helaas.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zo lang slapen of onregelmatige diensten?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tsja ik doe het al zo`n 6 jaar maar wil wel minderen met de nachtdiensten.
ik heb meestal 6 ploegendiensten met sterk wisselende diensten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Allebeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang slapen of onregelmatige diensten?![]()
![]()
same.... ooit een keer (gedwongen) nachtdiensten moeten doen tijdens mijn diensttijd.. eens maar nooit meerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
10k 49 min. Verslag volgt :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wij halen soms wel eens een nacht door op het werk... Het is niet m'n hobby, zeg maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same.... ooit een keer (gedwongen) nachtdiensten moeten doen tijdens mijn diensttijd.. eens maar nooit meer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: