Watnouquote:
Ja, en de algemene kennis leert dat Skv dat niet doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De regel is dat de lapo de nieuwe opent
Dan moeten we de gebruikelijke lijfstraffen gaan toepassen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en de algemene kennis leert dat Skv dat niet doet.
Ik heb shift ook nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
Waarom meet iedereen moh en shift behalve ik.
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
quote:
Vanavond achter het station afspreken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
Jij wa'd met huuhrhurr en krutsj.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.
kon gister gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.quote:
Bro's before bro'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.
Vriendinnen boven Mur zettenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.
Dit zijn extra minpunten voor je.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
En ik heb godverdomme hun eten en bier ook nog betaald.
Dan kom ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Zullen we een gedumpt-snuif-en-slikfeest doen?
Uitelkaargedumpt feestjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan kom ik niet.Drugs
die tijd heb ik wel gehad.
dan kom ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.
Pass.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Deze man weet waar hij over praat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zijn extra minpunten voor je.
Mur is een speciale vriend en hij had je op zijn minst getrakteerd
Dat laatste vind ik een slecht idee. Snowballen mag je met Mur doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.
Of plompzakkenquote:
Dat wordt een kippenhok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of plompzakken
Ik heb een goed idee, als je nou al die meisjes die heb hebt gehosselt uitnodigt
Niet als je ons ook uitnodigtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat wordt een kippenhok..
Met krabben en slaan enzo. En huilen en troosten.
Maar dat huilen, tjah. Daar doe je niets aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je ons ook uitnodigt. Dan word het een vet feest waar veel gespeekseld en gehosseld word
Jouw broek laten zakken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat huilen, tjah. Daar doe je niets aan.
Ja maar jullie zijn allemaal gore krassende alto's die naar muziek van schubbenkut luisterenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je ons ook uitnodigt. Dan word het een vet feest waar veel gespeekseld en gehosseld word
Ik neem de roofies wel mee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Maar het mag wel!
Lekker rapedaten bij Skv thuis
Heul niet waar, je hebt mijn foto's gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal gore krassende alto's die naar muziek van schubbenkut luisteren
daar willen mijn studentenmeisjes niet mee speekselen want jullie smaken naar wiet
Het huilen zal omslaan in een daverende schatersalvo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist niet! Als ie hem nu eens aanhield..
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh skv.. weet jij iemand die ene kamer over heeft in enschede vanaf augustus/september?
Tis een vrouwelijke nietstudentequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
Ja.
Wel alleen voor een jongerejaars mannelijke student die wel wat kan hebben.
Afhankelijk van de leeftijd en inkomen kan ze dan even kijken bij FMT vastgoedbeheer. Daar hebben ze beheer over de meeste appartementen in Boswinkel. Kost niet duur enzeauxquote:
26 en momenteel geen inkomen. Ze verhuisd/t/dt terug vanuit Curacao. Dus eerstkomende tijd is het zeg maar beetje afwachten qua inkomen / werk. Denk dat ze dan niet terecht komt voor corporaties en dergelijke.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
Afhankelijk van de leeftijd en inkomen kan ze dan even kijken bij FMT vastgoedbeheer. Daar hebben ze beheer over de meeste appartementen in Boswinkel. Kost niet duur enzeaux
Ik kan even navraag voor je doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
Iemand vrienden/kennissen in Amsterdam of Haarlem die een kamer verhuren per 1 september?
Niet iets in een enorme achterstandsbuurt.Wil wel een beetje dicht bij een station oid zitten ivm werk.
Dus een kamer voor gratis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
26 en momenteel geen inkomen. Ze verhuisd/t/dt terug vanuit Curacao. Dus eerstkomende tijd is het zeg maar beetje afwachten qua inkomen / werk. Denk dat ze dan niet terecht komt voor corporaties en dergelijke.
Mensen moeten geld bij leggen om haar in een van hun kamers te kunnen stoppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een lekker dingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Foto's!
Misschien heb ik nog wel een kamertje over. Het is niet in Enschede, maar hey, beggars can't be choosers!
400 ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Oke laat Amsterdam maar zitten, dat is niet te betalen..
Haarlem ook niet, maar wel beter.Plus dat ik dan niet hoef te reizen naar mn werk.
Das wel te doen. ZIjn het werkenden of studenten? Ik trek het echt niet meer om in de tyfuszooi in een studentenhuis te gaan zitten.quote:
Ik weet het niet, wisselt vrij veel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Das wel te doen. ZIjn het werkenden of studenten? Ik trek het echt niet meer om in de tyfuszooi in een studentenhuis te gaan zitten.
400 is prima te betalen.
Nee?quote:
quote:
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?
Ik ben een (nep)nerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?
Of totdat blijkt dat ze helemaal niet kan wassen, strijken, koken en zuigen. Staat ze zo weer op straat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon ja zeggen, dan heeft ze iig onderdak totdat ze iets beters heeft
Daar heb ik niet te maken met anderen, behalve mijn slachtofferquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
Met jouw reputatie zou je juist onwijs goed moeten zijn in alles aanbieden.
Kun je die post pm'en zoals de vorige keer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)513_1059166533_n.jpg
GOffdeomme dit komt ineens op mn fb langs.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet eens zo heel erg lekker vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)513_1059166533_n.jpg
GOffdeomme dit komt ineens op mn fb langs.
nou nog een nietszeggende uitspraak er overheen en je hebt een perfecte emokaart!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)8095_518204653_n.jpg
's dezelfde.
OK, nu zou ik haar wel doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)8705_515767338_n.jpg
's dezelfde.
1500 FB-vrienden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet eens zo heel erg lekker vind.
Zou haar dan ook weer niet mijn bed uit schoppen, maar je hebt wel eens lekkerdere gelinkt
Sometimes I dream...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
nou nog een nietszeggende uitspraak er overheen en je hebt een perfecte emokaart!
Life is like walking down a beautiful road, until you have to take a shit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
nou nog een nietszeggende uitspraak er overheen en je hebt een perfecte emokaart!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sometimes I dream...
Of taking a crap on a country road.
1500 faceboek vrienden dafuq is met haarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
Noujazeg. Ik denk jullie een plezier te doen en dan krijg ik 'muuuhuuu maar skv je hebt wel eens lekkerdere gedaan nu vinden we je stom'
NOU DAN NIET HE
De foto vroeg er ook gewoon om!quote:
Die 2e foto is echt alles behalve charmant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)8705_515767338_n.jpg
's dezelfde.
1500 FB-vrienden.
Ik zou der nog steeds mijn bed niet uittrappen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
Die 2e foto is echt alles behalve charmant.
Ze heeft littekens op haar linkerarm Mur, we hebben een krasserquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die 2e foto is echt alles behalve charmant.
Godverdomme, het is waarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft littekens op haar linkerarm Mur, we hebben een krasser![]()
![]()
Voor de kijkers linksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef muhahaha het volgende:
Shit, ik bedoel haar rechterarm eigenlijk![]()
Ja, dat weet ikquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft littekens op haar linkerarm Mur, we hebben een krasser![]()
![]()
Ik ga eskavee om zijn facebook vragen en dan door zijn 500 potentiele liefjes heen graven opzoek naar deze droomvrouwquote:
Doubleteam?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga eskavee om zijn facebook vragen en dan door zijn 500 potentiele liefjes heen graven opzoek naar deze droomvrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent de captain.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moeten we even een battleplan opstellen en de buit verdelen
Heeee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga eskavee om zijn facebook vragen en dan door zijn 500 potentiele liefjes heen graven opzoek naar deze droomvrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Dan voeg je hem/hen/ze niet toequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeee.Dan kunnen jullie al mijn private vakantiepics zien enzo
Magniet
Kun je blokkeren heurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeee.Dan kunnen jullie al mijn private vakantiepics zien enzo
Magniet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voeg je hem/hen/ze niet toeOch het leven is zo simpel
Ik zal jou een keer aanstampen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voeg je hem/hen/ze niet toeOch het leven is zo simpel
Nee dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zal jou een keer aanstampen.
In je kut.
Godverdomme.
Dan rag ik mur wel rul.quote:
quote:
Mijn Episch Epistel bestaat dan voornamelijk uit nietszeggende conglomeraties van woordpartijen waar werkelijk níemand ook maar ene Thora van begrijpt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
[..]je moet je uitspraken en posts bijhouden en dan bundelen onder de noemer 'Skv's episch epistel'
dat zijn nu juist de schrijfsels die bekroond wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn Episch Epistel bestaat dan voornamelijk uit nietszeggende conglomeraties van woordpartijen waar werkelijk níemand ook maar ene Thora van begrijpt..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
MUR
Prepare for trouble!
MUHAHAHA
Make it double!
MUR
To protect the world from devastation!
MUHAHAHA
To unite all peoples within our nation!
MUR
To denounce the evils of truth and love!
MUHAHAHA
To extend our reach to the stars above!
MUR
MUHAHAHA
Muhahaha!
MUR
Team Rocket, blast off at the speed of light!
MUHAHAHA
Surrender now, or prepare to fight!
MEOWTH
Meowth!
That's right!
Lijk je wel op jesse of james?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Daar lijk ik nog niet op en ik zie ook een soort vetpens.
Die plant die James op eet??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent dat gele kutbeest, altijd onze snode plannetjes verpesten!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent dat gele kutbeest, altijd onze snode plannetjes verpesten!
scherpquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Hey, "Vis een optie?" is verdwenen uit de menubalk.
Is het niet ondertussen een (half) jaar geleden ofzo? dan werd het wel eens tijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Hey, "Vis een optie?" is verdwenen uit de menubalk.
ditquote:
24. OEH DAN ZIJN WE OVER EEN JAAR EVEN OUD WANT IK BEN NU 25!!11quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Yes
24 AlweerBegin in de buurt van de topic oma's te komen
Dank!quote:
Nice! Wel even wachten daar dan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:19 schreef Skv het volgende:
[..]
24. OEH DAN ZIJN WE OVER EEN JAAR EVEN OUD WANT IK BEN NU 25!!11
Gefeliciteerd ouwe!![]()
Nee bedanktquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
Een breezersletje die ik niet ken wil me toevoegen op FB. Wil jij haar als verjaardagscadeau, Shift?
Ja doe ik. Over twee jaar ben je ouder dan ik! Stoer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Nice! Wel even wachten daar dan!Anders volgend jaar zelfde probleem
24 is mijn minimumquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Yes
24 AlweerBegin in de buurt van de topic oma's te komen
Strikte leeftijden aanhouden, really?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
24 is mijn minimumGefeliciteerd met deze mijlpaal!
Stalk je mij ofzo?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strikte leeftijden aanhouden, really?.
Yes, shifto is nog in de league!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
24 is mijn minimumGefeliciteerd met deze mijlpaal!
Sommigen hebben tenminste een ondergrensquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strikte leeftijden aanhouden, really?.
Hij heeft me verschillende keren in real life mogen aanschouwenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Pics, die wil hij zien natuurlijk (ik ook trouwens).
Ja, heel erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft me verschillende keren in real life mogen aanschouwen
Ben je nu jaloers?
Je hebt al een vriendjequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon voor jezelf houden
Meer medelijden voor die arme jongenquote:
Heb ik ook! Die noemen we 'age of consent'!quote:
Bij mijn weten alleen Cue_ en Moh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
Tijd voor een lijstje wie elkaar heeft ontmoet, ik raak het spoor bijster
en wie ze het leukst vinden zeker ook nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
Tijd voor een lijstje wie elkaar heeft ontmoet, ik raak het spoor bijster
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
Gevolg: met de moeder aller katers nu weer aan het werk. Jezus, wat ben ik kotsmisselijk nuZelden zoveel gezopen. Zeker nooit zoveel gezopen en dat het mij geen cent heeft gekost
Nee. Sowieso een beetje raar als je met je projectleider en een andere collega in 1 hotel zit en ik meld me de volgende dag ziek.quote:
Ik ben als vrijgezel rond die tijd naar bed gegaan om een boek te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Al die actie op een dinsdag!! Ik lag braaf om 10 uur in bed na een avondje bankhangen tegen mn vent aan
OMG wat is er met mij gebeurd?! Ik mis het vrijgezelle bestaan
Ik weet een quick fixquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Al die actie op een dinsdag!! Ik lag braaf om 10 uur in bed na een avondje bankhangen tegen mn vent aan
Haha spirit hangt op de bankquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Wat is dat voor rotzooi dat je kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Van die eerste ken ik alles alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die tweede al te vaak gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of....juist wel, *wink wink, nudge nudge"quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of....juist wel, *wink wink, nudge nudge".
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die eerste ken ik alles al
en die tweede al te vaak gezienDank je Cue! Ten koste van jou voel ik mij al een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
Dank je Cue! Ten koste van jou voel ik mij al een stuk beter
Relaties maken mij weekquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dat voor rotzooi dat je kijkt
ja, dus? Zo hoort het toch ook? Al kappertje gepakt?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
say yes to the dress, ow dat is die show waar ze de bruid aankleden? Die ken ik
Afgelopen zaterdag zijn we samen naar de kapper geweest. Maar iets zegt mij dat dat niet is wat je bedoelt, en zo wel, dan zit er vast een heul ernstige betekenis achterquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Zo hoort het toch ook? Al kappertje gepakt?.
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag zijn we samen naar de kapper geweest. Maar iets zegt mij dat dat niet is wat je bedoelt, en zo wel, dan zit er vast een heul ernstige betekenis achter
Kaal. Nóg makkelijker in het onderhoud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?.
Dat mag niet van hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?.
En nog een reden om hem te dumpen, too easy ditquote:
Kom jij nou ineens al onze dushi's husselen ouwequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nog een reden om hem te dumpen, too easy dit.
Nee hoor, carry onquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Kom jij nou ineens al onze dushi's husselen ouwe
Dan is hij wel een maand bezig als hij al die sletjes van jou moet hosselen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Maand? Skv heeft 500 geregistreerde sletjes, het kunnen er nog meer zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is hij wel een maand bezig als hij al die sletjes van jou moet hosselen.
Tried. Failed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Onderschat HW's hosselkrachten niet zeg!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maand? Skv heeft 500 geregistreerde sletjes, het kunnen er nog meer zijn![]()
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Help mij, zegt ze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meer medelijden met de kerel waar je tegenaan zat.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onderschat HW's hosselkrachten niet zeg!!
quote:
Die was aant gamen op zn laptop. Geen centje pijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Help mij, zegt ze...
Ik heb meer medelijden met de kerel waar je tegenaan zat.
Ow, ok! Dan is het goed!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Die was aant gamen op zn laptop. Geen centje pijn
Ja kijk dat het op mij niet werkt is natuurlijk logischquote:
Er moet toch 1 uitdaging blijven bestaan natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja kijk dat het op mij niet werkt is natuurlijk logischIk ben zoooooo out of ieder's league
Heel verstandig zo te horenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
Goddamnit!Ik ga zo naar de supermarkt. Bier kopen.
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn eerste poging tot creme brulee staat in de oven!
Ik ben echt een enorme bitch aan het worden. Dat vrijgezellen bestaan heeft me nog niet echt veel mannelijker gemaakt. En de seks is zegmaar, minder frequent. Tot het teleurstellende aan toe eigenlijk wel.
Goddamnit!Ik ga zo naar de supermarkt. Bier kopen.
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
say yes to the dress, ow dat is die show waar ze de bruid aankleden? Die ken ik
Daar zijn vrouwen dol opquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!
Ach het vies worden gaat ook op halve snelheid hequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!
Ik ga zo in de supermarkt mijn borsthaar laten zien en gruntend op zoek naar het bier en de whiskey. \m/
Ongeloofwaardige verdedigingquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schat, ik ga wel eens op bezoek bij mensen zonder smaak
Stel dat ik bij jou op bezoek kom en jij kijkt dat, dan kijk ik toch ongewilt mee?quote:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar ik heb nog steeds geen seks!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
Daar zijn vrouwen dol opIk whatsappte vanochtend nog naar mn vriend dat ik het zo fijn vond dat hij gister uit zichzelf de afwas heeft gedaan en de kattenbak heeft schoongemaakt
Edit; en mannen met haar... prrrr
Vaatwasser FTWquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
Ach het vies worden gaat ook op halve snelheid he. En de afwas kan wel een weekje blijven staan
Echt, regel het dan , zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar ik heb nog steeds geen seks!![]()
Dat zeggen alleen mensen waarbij het al gemakkelijk afgaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt, regel het dan , zo moeilijk is het niet
Ja!quote:
Ik weet het, ik ben al aan het kijken wanneer een keer langs kan komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Echt, regel het dan , zo moeilijk is het niet
Dat ging het voor mij vroeger ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Dat zeggen alleen mensen waarbij het al gemakkelijk afgaat.
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seksquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik weet het, ik ben al aan het kijken wanneer een keer langs kan komen.
Als vrouw is het toch wel ff anders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ging het voor mij vroeger ook niet.
Hij komt voor de gezelligheid en dan samen gezellig een afsluitertjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seks
Ik vraag me echt af of het tegenwoordig nog altijd zo anders is. Genoeg mannen die willen, genoeg vrouwen die willen.quote:
Dit sowieso.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als vrouw is het toch wel ff anders.
Dronken in een kroeg worden je standaarden vanzelf lager. En die van de ontzettend lekkere wijven ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit sowieso.
Daarbij is seks niet moeilijk te regelen maar ik heb graag seks met ontzettend lekkere wijven en dan moet je over het algemeen toch meer je best doen. Daar moet dan ook nog eens motivatie voor zijn.
Die motivatie is er meestal pas als ik een meisje mooi en leuk vind.
Aah kijk, daar ga je alweer eisen/wensen/voorkeuren maken. Als ik enkel seks zou willen hebben met de zogenaamde hunks dan kan ik seks ook wel op m'n buik schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef shifto het volgende:
Daarbij is seks niet moeilijk te regelen maar ik heb graag seks met ontzettend lekkere wijven en dan moet je over het algemeen toch meer je best doen. Daar moet dan ook nog eens motivatie voor zijn.
Die motivatie is er meestal pas als ik een meisje mooi en leuk vind.
Ohja, dat was het!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seks
Laat het dan maar zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ohja, dat was het!![]()
En het is niet de seks wat moeilijk is... Het is meer mijn irritante 'smaak' die in de weg zit!
Truequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dronken in een kroeg worden je standaarden vanzelf lager. En die van de ontzettend lekkere wijven ook
En daarom ben jij de topic sletquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk, daar ga je alweer eisen/wensen/voorkeuren maken. Als ik enkel seks zou willen hebben met de zogenaamde hunks dan kan ik seks ook wel op m'n buik schrijven![]()
Gelukkig val ik daar niet op
Dankewelquote:
Dat is wel een bitch om te timen alleen!quote:
het is zo simpelquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je zorgen dat jij niet teveel zuipt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je zorgen dat jij niet teveel zuipt
Was het maar simpel!quote:
Krijg ik een kadootje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
En ik wilde net nog DM'en over mijn cadeautje.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
En ik wilde net nog DM'en over mijn cadeautje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat ik het heb gekregen is het natuurlijk nog van jou
Nu wel, jullie 2 worden bij deze verantwoordelijk gehoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
WACHTWAT.
Teveel slowchats
Oh mooi, wij zijn nog niet eens genoemd.
Hohoho. Alleen Cue-. Ik gooi alleen wat benzine op het vuur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel, jullie 2 worden bij deze verantwoordelijk gehouden
wel want nu is yvonne boos en huilquote:
Nee, alles en iedereen de tyfes in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Ok nu mogen de R&P bezoekers met een voorstel komen. Oke alles dicht behalve deze?
Ik zag in V&A een leuke kettingquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
Vanavond de verjaardag van exlief overigens.. Wat moet ik nou kopen
Omdat het doel nit is om topics vol te gooienquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
We krijgen elke dag á twee dagen een topic vol hier, terwjil al die andere dooie kutSC's na 9 dagen nog niet vol zijn.
Ow die moet ik rechtzetten, in het laatste deel postte er ineens 5 andere users met een heel hoop bagger onzin en toen is de SC geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Doet me denken aan afgelopen jaar, toen hadden we in de zomer ook een SC opgezet die ineens dicht werd gezet door Yvonne
Dit gejank komt elke keer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
Ach, hou op zeg. Ze moeten ophouden met dat gejank. Anders ga ik weer lopen zeiken en wordt het weer bannen en tranen met tuiten huilen enzo.
Ik ga gewoon duizend uithuiltopics openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit gejank komt elke keer terugheerlijk!
Elk jaar aan het eind van de zomerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit gejank komt elke keer terugheerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |