quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
En ik wilde net nog DM'en over mijn cadeautje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat ik het heb gekregen is het natuurlijk nog van jou
Nu wel, jullie 2 worden bij deze verantwoordelijk gehoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
WACHTWAT.
Teveel slowchats
Oh mooi, wij zijn nog niet eens genoemd.
Hohoho. Alleen Cue-. Ik gooi alleen wat benzine op het vuur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel, jullie 2 worden bij deze verantwoordelijk gehouden
wel want nu is yvonne boos en huilquote:
Nee, alles en iedereen de tyfes in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Ok nu mogen de R&P bezoekers met een voorstel komen. Oke alles dicht behalve deze?
Ik zag in V&A een leuke kettingquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
Vanavond de verjaardag van exlief overigens.. Wat moet ik nou kopen
Omdat het doel nit is om topics vol te gooienquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
We krijgen elke dag á twee dagen een topic vol hier, terwjil al die andere dooie kutSC's na 9 dagen nog niet vol zijn.
Ow die moet ik rechtzetten, in het laatste deel postte er ineens 5 andere users met een heel hoop bagger onzin en toen is de SC geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Doet me denken aan afgelopen jaar, toen hadden we in de zomer ook een SC opgezet die ineens dicht werd gezet door Yvonne
Dit gejank komt elke keer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
Ach, hou op zeg. Ze moeten ophouden met dat gejank. Anders ga ik weer lopen zeiken en wordt het weer bannen en tranen met tuiten huilen enzo.
Ik ga gewoon duizend uithuiltopics openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit gejank komt elke keer terugheerlijk!
Elk jaar aan het eind van de zomerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit gejank komt elke keer terugheerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |