Heeee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga eskavee om zijn facebook vragen en dan door zijn 500 potentiele liefjes heen graven opzoek naar deze droomvrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Dan voeg je hem/hen/ze niet toequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeee.Dan kunnen jullie al mijn private vakantiepics zien enzo
Magniet
Kun je blokkeren heurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeee.Dan kunnen jullie al mijn private vakantiepics zien enzo
Magniet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voeg je hem/hen/ze niet toeOch het leven is zo simpel
Ik zal jou een keer aanstampen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voeg je hem/hen/ze niet toeOch het leven is zo simpel
Nee dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zal jou een keer aanstampen.
In je kut.
Godverdomme.
Dan rag ik mur wel rul.quote:
quote:
Mijn Episch Epistel bestaat dan voornamelijk uit nietszeggende conglomeraties van woordpartijen waar werkelijk níemand ook maar ene Thora van begrijpt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
[..]je moet je uitspraken en posts bijhouden en dan bundelen onder de noemer 'Skv's episch epistel'
dat zijn nu juist de schrijfsels die bekroond wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn Episch Epistel bestaat dan voornamelijk uit nietszeggende conglomeraties van woordpartijen waar werkelijk níemand ook maar ene Thora van begrijpt..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
MUR
Prepare for trouble!
MUHAHAHA
Make it double!
MUR
To protect the world from devastation!
MUHAHAHA
To unite all peoples within our nation!
MUR
To denounce the evils of truth and love!
MUHAHAHA
To extend our reach to the stars above!
MUR
MUHAHAHA
Muhahaha!
MUR
Team Rocket, blast off at the speed of light!
MUHAHAHA
Surrender now, or prepare to fight!
MEOWTH
Meowth!
That's right!
Lijk je wel op jesse of james?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Daar lijk ik nog niet op en ik zie ook een soort vetpens.
Die plant die James op eet??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent dat gele kutbeest, altijd onze snode plannetjes verpesten!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent dat gele kutbeest, altijd onze snode plannetjes verpesten!
scherpquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Hey, "Vis een optie?" is verdwenen uit de menubalk.
Is het niet ondertussen een (half) jaar geleden ofzo? dan werd het wel eens tijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Hey, "Vis een optie?" is verdwenen uit de menubalk.
ditquote:
24. OEH DAN ZIJN WE OVER EEN JAAR EVEN OUD WANT IK BEN NU 25!!11quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Yes
24 AlweerBegin in de buurt van de topic oma's te komen
Dank!quote:
Nice! Wel even wachten daar dan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:19 schreef Skv het volgende:
[..]
24. OEH DAN ZIJN WE OVER EEN JAAR EVEN OUD WANT IK BEN NU 25!!11
Gefeliciteerd ouwe!![]()
Nee bedanktquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
Een breezersletje die ik niet ken wil me toevoegen op FB. Wil jij haar als verjaardagscadeau, Shift?
Ja doe ik. Over twee jaar ben je ouder dan ik! Stoer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Nice! Wel even wachten daar dan!Anders volgend jaar zelfde probleem
24 is mijn minimumquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Yes
24 AlweerBegin in de buurt van de topic oma's te komen
Strikte leeftijden aanhouden, really?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
24 is mijn minimumGefeliciteerd met deze mijlpaal!
Stalk je mij ofzo?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strikte leeftijden aanhouden, really?.
Yes, shifto is nog in de league!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
24 is mijn minimumGefeliciteerd met deze mijlpaal!
Sommigen hebben tenminste een ondergrensquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Strikte leeftijden aanhouden, really?.
Hij heeft me verschillende keren in real life mogen aanschouwenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Pics, die wil hij zien natuurlijk (ik ook trouwens).
Ja, heel erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft me verschillende keren in real life mogen aanschouwen
Ben je nu jaloers?
Je hebt al een vriendjequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon voor jezelf houden
Meer medelijden voor die arme jongenquote:
Heb ik ook! Die noemen we 'age of consent'!quote:
Bij mijn weten alleen Cue_ en Moh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
Tijd voor een lijstje wie elkaar heeft ontmoet, ik raak het spoor bijster
en wie ze het leukst vinden zeker ook nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
Tijd voor een lijstje wie elkaar heeft ontmoet, ik raak het spoor bijster
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
Gevolg: met de moeder aller katers nu weer aan het werk. Jezus, wat ben ik kotsmisselijk nuZelden zoveel gezopen. Zeker nooit zoveel gezopen en dat het mij geen cent heeft gekost
Nee. Sowieso een beetje raar als je met je projectleider en een andere collega in 1 hotel zit en ik meld me de volgende dag ziek.quote:
Ik ben als vrijgezel rond die tijd naar bed gegaan om een boek te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Al die actie op een dinsdag!! Ik lag braaf om 10 uur in bed na een avondje bankhangen tegen mn vent aan
OMG wat is er met mij gebeurd?! Ik mis het vrijgezelle bestaan
Ik weet een quick fixquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Al die actie op een dinsdag!! Ik lag braaf om 10 uur in bed na een avondje bankhangen tegen mn vent aan
Haha spirit hangt op de bankquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Wat is dat voor rotzooi dat je kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Van die eerste ken ik alles alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die tweede al te vaak gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of....juist wel, *wink wink, nudge nudge"quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of....juist wel, *wink wink, nudge nudge".
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die eerste ken ik alles al
en die tweede al te vaak gezienDank je Cue! Ten koste van jou voel ik mij al een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
Dank je Cue! Ten koste van jou voel ik mij al een stuk beter
Relaties maken mij weekquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dat voor rotzooi dat je kijkt
ja, dus? Zo hoort het toch ook? Al kappertje gepakt?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
say yes to the dress, ow dat is die show waar ze de bruid aankleden? Die ken ik
Afgelopen zaterdag zijn we samen naar de kapper geweest. Maar iets zegt mij dat dat niet is wat je bedoelt, en zo wel, dan zit er vast een heul ernstige betekenis achterquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Zo hoort het toch ook? Al kappertje gepakt?.
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag zijn we samen naar de kapper geweest. Maar iets zegt mij dat dat niet is wat je bedoelt, en zo wel, dan zit er vast een heul ernstige betekenis achter
Kaal. Nóg makkelijker in het onderhoud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?.
Dat mag niet van hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, meer of het al rood en kort is geworden, lekker makkelijk, je hebt toch al een vent. waarom nou moeite doen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |