Mensen moeten geld bij leggen om haar in een van hun kamers te kunnen stoppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een lekker dingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Foto's!
Misschien heb ik nog wel een kamertje over. Het is niet in Enschede, maar hey, beggars can't be choosers!
400 ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Oke laat Amsterdam maar zitten, dat is niet te betalen..
Haarlem ook niet, maar wel beter.Plus dat ik dan niet hoef te reizen naar mn werk.
Das wel te doen. ZIjn het werkenden of studenten? Ik trek het echt niet meer om in de tyfuszooi in een studentenhuis te gaan zitten.quote:
Ik weet het niet, wisselt vrij veel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Das wel te doen. ZIjn het werkenden of studenten? Ik trek het echt niet meer om in de tyfuszooi in een studentenhuis te gaan zitten.
400 is prima te betalen.
Nee?quote:
quote:
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?
Ik ben een (nep)nerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
Je bent niet echt een goeie verkoopster he?
Of totdat blijkt dat ze helemaal niet kan wassen, strijken, koken en zuigen. Staat ze zo weer op straat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon ja zeggen, dan heeft ze iig onderdak totdat ze iets beters heeft
Daar heb ik niet te maken met anderen, behalve mijn slachtofferquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
Met jouw reputatie zou je juist onwijs goed moeten zijn in alles aanbieden.
Kun je die post pm'en zoals de vorige keer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)513_1059166533_n.jpg
GOffdeomme dit komt ineens op mn fb langs.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet eens zo heel erg lekker vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Skv het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)513_1059166533_n.jpg
GOffdeomme dit komt ineens op mn fb langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |