Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan kom ik niet.Drugs
die tijd heb ik wel gehad.
dan kom ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.
Pass.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Zullen we een gedumpt-snuif-en-slikfeest doen?
Deze man weet waar hij over praat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zijn extra minpunten voor je.
Mur is een speciale vriend en hij had je op zijn minst getrakteerd
Dat laatste vind ik een slecht idee. Snowballen mag je met Mur doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Je mag ook snuiven aan de geur van dennenbomen en zaad slikken.
Of plompzakkenquote:
Dat wordt een kippenhok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of plompzakken
Ik heb een goed idee, als je nou al die meisjes die heb hebt gehosselt uitnodigt
Niet als je ons ook uitnodigtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat wordt een kippenhok..
Met krabben en slaan enzo. En huilen en troosten.
Maar dat huilen, tjah. Daar doe je niets aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je ons ook uitnodigt. Dan word het een vet feest waar veel gespeekseld en gehosseld word
Jouw broek laten zakken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat huilen, tjah. Daar doe je niets aan.
Ja maar jullie zijn allemaal gore krassende alto's die naar muziek van schubbenkut luisterenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je ons ook uitnodigt. Dan word het een vet feest waar veel gespeekseld en gehosseld word
Ik neem de roofies wel mee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Maar het mag wel!
Lekker rapedaten bij Skv thuis
Heul niet waar, je hebt mijn foto's gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal gore krassende alto's die naar muziek van schubbenkut luisteren
daar willen mijn studentenmeisjes niet mee speekselen want jullie smaken naar wiet
Het huilen zal omslaan in een daverende schatersalvo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist niet! Als ie hem nu eens aanhield..
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh skv.. weet jij iemand die ene kamer over heeft in enschede vanaf augustus/september?
Tis een vrouwelijke nietstudentequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
Ja.
Wel alleen voor een jongerejaars mannelijke student die wel wat kan hebben.
Afhankelijk van de leeftijd en inkomen kan ze dan even kijken bij FMT vastgoedbeheer. Daar hebben ze beheer over de meeste appartementen in Boswinkel. Kost niet duur enzeauxquote:
26 en momenteel geen inkomen. Ze verhuisd/t/dt terug vanuit Curacao. Dus eerstkomende tijd is het zeg maar beetje afwachten qua inkomen / werk. Denk dat ze dan niet terecht komt voor corporaties en dergelijke.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
Afhankelijk van de leeftijd en inkomen kan ze dan even kijken bij FMT vastgoedbeheer. Daar hebben ze beheer over de meeste appartementen in Boswinkel. Kost niet duur enzeaux
Ik kan even navraag voor je doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
Iemand vrienden/kennissen in Amsterdam of Haarlem die een kamer verhuren per 1 september?
Niet iets in een enorme achterstandsbuurt.Wil wel een beetje dicht bij een station oid zitten ivm werk.
Dus een kamer voor gratis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
26 en momenteel geen inkomen. Ze verhuisd/t/dt terug vanuit Curacao. Dus eerstkomende tijd is het zeg maar beetje afwachten qua inkomen / werk. Denk dat ze dan niet terecht komt voor corporaties en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |