Watnouquote:
Ja, en de algemene kennis leert dat Skv dat niet doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De regel is dat de lapo de nieuwe opent
Dan moeten we de gebruikelijke lijfstraffen gaan toepassen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en de algemene kennis leert dat Skv dat niet doet.
Ik heb shift ook nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
Waarom meet iedereen moh en shift behalve ik.
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
quote:
Vanavond achter het station afspreken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
Jij wa'd met huuhrhurr en krutsj.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.
kon gister gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niemand gemeet. ooit.
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.quote:
Bro's before bro'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.
Vriendinnen boven Mur zettenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met twee vrienden van me uit Adam en één uit Den Bosch omdat ik de baan kreeg. Beetje lullig als ik dan niet op kom dagen.
Dit zijn extra minpunten voor je.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
En ik heb godverdomme hun eten en bier ook nog betaald.
Dan kom ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Zullen we een gedumpt-snuif-en-slikfeest doen?
Uitelkaargedumpt feestjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
Zullen we een gedumpt-snuif-en-slikfeest doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |