Echt, regel het dan , zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar ik heb nog steeds geen seks!![]()
Dat zeggen alleen mensen waarbij het al gemakkelijk afgaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt, regel het dan , zo moeilijk is het niet
Ja!quote:
Ik weet het, ik ben al aan het kijken wanneer een keer langs kan komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Echt, regel het dan , zo moeilijk is het niet
Dat ging het voor mij vroeger ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Dat zeggen alleen mensen waarbij het al gemakkelijk afgaat.
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seksquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik weet het, ik ben al aan het kijken wanneer een keer langs kan komen.
Als vrouw is het toch wel ff anders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ging het voor mij vroeger ook niet.
Hij komt voor de gezelligheid en dan samen gezellig een afsluitertjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seks
Ik vraag me echt af of het tegenwoordig nog altijd zo anders is. Genoeg mannen die willen, genoeg vrouwen die willen.quote:
Dit sowieso.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als vrouw is het toch wel ff anders.
Dronken in een kroeg worden je standaarden vanzelf lager. En die van de ontzettend lekkere wijven ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit sowieso.
Daarbij is seks niet moeilijk te regelen maar ik heb graag seks met ontzettend lekkere wijven en dan moet je over het algemeen toch meer je best doen. Daar moet dan ook nog eens motivatie voor zijn.
Die motivatie is er meestal pas als ik een meisje mooi en leuk vind.
Aah kijk, daar ga je alweer eisen/wensen/voorkeuren maken. Als ik enkel seks zou willen hebben met de zogenaamde hunks dan kan ik seks ook wel op m'n buik schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef shifto het volgende:
Daarbij is seks niet moeilijk te regelen maar ik heb graag seks met ontzettend lekkere wijven en dan moet je over het algemeen toch meer je best doen. Daar moet dan ook nog eens motivatie voor zijn.
Die motivatie is er meestal pas als ik een meisje mooi en leuk vind.
Ohja, dat was het!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Je komt voor de gezelligheid, niet voor de seks
Laat het dan maar zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ohja, dat was het!![]()
En het is niet de seks wat moeilijk is... Het is meer mijn irritante 'smaak' die in de weg zit!
Truequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dronken in een kroeg worden je standaarden vanzelf lager. En die van de ontzettend lekkere wijven ook
En daarom ben jij de topic sletquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk, daar ga je alweer eisen/wensen/voorkeuren maken. Als ik enkel seks zou willen hebben met de zogenaamde hunks dan kan ik seks ook wel op m'n buik schrijven![]()
Gelukkig val ik daar niet op
Dankewelquote:
Dat is wel een bitch om te timen alleen!quote:
het is zo simpelquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je zorgen dat jij niet teveel zuipt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet je zorgen dat jij niet teveel zuipt
Was het maar simpel!quote:
Krijg ik een kadootje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
En ik wilde net nog DM'en over mijn cadeautje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |