Kom jij nou ineens al onze dushi's husselen ouwequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nog een reden om hem te dumpen, too easy dit.
Nee hoor, carry onquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Kom jij nou ineens al onze dushi's husselen ouwe
Dan is hij wel een maand bezig als hij al die sletjes van jou moet hosselen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Maand? Skv heeft 500 geregistreerde sletjes, het kunnen er nog meer zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is hij wel een maand bezig als hij al die sletjes van jou moet hosselen.
Tried. Failed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Onderschat HW's hosselkrachten niet zeg!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maand? Skv heeft 500 geregistreerde sletjes, het kunnen er nog meer zijn![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, en ik heb eerst "say yes to the dress" en daarna "a cinderella story gekeken"Help mij, zegt ze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meer medelijden met de kerel waar je tegenaan zat.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onderschat HW's hosselkrachten niet zeg!!
quote:
Die was aant gamen op zn laptop. Geen centje pijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Help mij, zegt ze...
Ik heb meer medelijden met de kerel waar je tegenaan zat.
Ow, ok! Dan is het goed!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Die was aant gamen op zn laptop. Geen centje pijn
Ja kijk dat het op mij niet werkt is natuurlijk logischquote:
Er moet toch 1 uitdaging blijven bestaan natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja kijk dat het op mij niet werkt is natuurlijk logischIk ben zoooooo out of ieder's league
Heel verstandig zo te horenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
Goddamnit!Ik ga zo naar de supermarkt. Bier kopen.
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn eerste poging tot creme brulee staat in de oven!
Ik ben echt een enorme bitch aan het worden. Dat vrijgezellen bestaan heeft me nog niet echt veel mannelijker gemaakt. En de seks is zegmaar, minder frequent. Tot het teleurstellende aan toe eigenlijk wel.
Goddamnit!Ik ga zo naar de supermarkt. Bier kopen.
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier wel hoor, lekker doen waar ik zin in heb, thuiskomen wanneer ik zin heb, naar bed gaan wanneer ik zin heb, kijken naar shows die ik wil zien zonder gezever, heerlijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
say yes to the dress, ow dat is die show waar ze de bruid aankleden? Die ken ik
Daar zijn vrouwen dol opquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!
Ach het vies worden gaat ook op halve snelheid hequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, klopt, klopt, maar ook schoonmaken, stofzuigen, wasjes draaien, opvouwen, koken én ik draag tegenwoordig kraagjes en ik heb weer haar... Waskebeurt!?!
Ik ga zo in de supermarkt mijn borsthaar laten zien en gruntend op zoek naar het bier en de whiskey. \m/
Ongeloofwaardige verdedigingquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schat, ik ga wel eens op bezoek bij mensen zonder smaak
Stel dat ik bij jou op bezoek kom en jij kijkt dat, dan kijk ik toch ongewilt mee?quote:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar ik heb nog steeds geen seks!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
Daar zijn vrouwen dol opIk whatsappte vanochtend nog naar mn vriend dat ik het zo fijn vond dat hij gister uit zichzelf de afwas heeft gedaan en de kattenbak heeft schoongemaakt
Edit; en mannen met haar... prrrr
Vaatwasser FTWquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
Ach het vies worden gaat ook op halve snelheid he. En de afwas kan wel een weekje blijven staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |