SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leukste optreden was nog wel dat hij geen eens meer probeerde te playbacken maar gewoon met zijn microfoon zwaaide![]()
![]()
De Tour de France, die volg ik nu al vele jarenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef FredVleespet het volgende:
Ik ben nog altijd aan het ontdekken wat Dries nou werkelijk zingt, versta alleen ' De tour de france , de tijd van mn levuuuuh'
Met een transistorradiootje op het strand
Met Theo Koomen aan mijn oor, zo rolde ik de zomer door
Radio Tour klonk toen al door het hele land
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
Een nieuwe dag met weer een loodzware etappe
Ze strijden om het algemene klassement
En straks op Champs-Elysees
Daar sprinten alle renners mee
Want in Parijs daar is de winnaar pas bekend
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France![]()
Nee want het is altijd dezelfde TS die topics in deze reeks opentquote:Op maandag 16 juli 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
Bij het zien van de TT wist ik direct wie de TS was. Knap van mij he?![]()
Dat eerste couplet wil ik weer terug!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De Tour de France, die volg ik nu al vele jaren
Met een transistorradiootje op het strand
Met Theo Koomen aan mijn oor, zo rolde ik de zomer door
Radio Tour klonk toen al door het hele land![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee want het is altijd dezelfde TS die topics in deze reeks opent![]()
![]()
Niet gek, programma is zo voorspelbaar als wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
TdJ had 477.000 kijkers, op plek 24 van maandag. Nog minder als vorig jaar.
Zijn er echt mensen die items als die Eneco rijders, Tour de Sofa, de reservetafel en die kok leuk vinden ? Of Gert in de kas ? Zend dan gewoon 10 min reclame uit.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Reservetafel
Veruit het slechtste item van het programma.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Johan Derksen was gisteren weer lekker aan het brommen, ditmaal over de ploeg Rabobank en over Nederlandse wielrenners in het algemeen. Ik dacht dat hij zich uitsluitend met voetbal bezig hield of heeft hij voldoende kennis opgedaan in die paar weken Tour? Hij zet een ongenuanceerd beeld neer van de Nederlanders, brengt een hoop pessimisme in het programma, en niemand die het beeld aan tafel durft te nuanceren. Al heb ik altijd naar VI en VI Oranje gekeken - en zal dat altijd blijven doen waarschijnlijk, Tour du Jour laat ik aan mij voorbij gaan.![]()
ik heb het gister ook weer geprobeerd, maar het viel weer vies tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:52 schreef Oidipous het volgende:
Johan Derksen was gisteren weer lekker aan het brommen, ditmaal over de ploeg Rabobank en over Nederlandse wielrenners in het algemeen. Ik dacht dat hij zich uitsluitend met voetbal bezig hield of heeft hij voldoende kennis opgedaan in die paar weken Tour? Hij zet een ongenuanceerd beeld neer van de Nederlanders, brengt een hoop pessimisme in het programma, en niemand die het beeld aan tafel durft te nuanceren. Al heb ik altijd naar VI en VI Oranje gekeken - en zal dat altijd blijven doen waarschijnlijk, Tour du Jour laat ik aan mij voorbij gaan.
Derksen was bij het EK een stuk genuanceerder dan nu, zal wel iets met zijn blad te maken hebben, als die daar zo tekeer zou gaan als nu bij het wielrennen, dan is die gauw werkloos.
Als derksen het zo goed weet, moet die zelf maar eens een ploeg gaan leiden. Het enige wat die continu uit zijn bek krijgt is "leiding wisselen", "ideale schoonzoon", "lieve oom" en dat op de meest sarcastische wijze en het liefst 3 keer per zin.
Genee woordt ook steeds slechter, hij kan nog maar op 1 manier reageren en dat is continue beledigend sneren naar mensen waarbij die zelf vind dat ie erg leuk is.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
veruit het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Reservetafel
Veruit het slechtste item van het programma.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
heywoodu
![]()
Nee manquote:
Amper te verstaan en het voegt geen ene reet toe. Ik zou die lui daar eerder bij een programma van SBS verwachten eigenlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Hebben ze bij RTL niet iemand die wat van wielrennen weet EN een programma kan presenteren?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
dit hele programma past op SBS 6quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man
Amper te verstaan en het voegt geen ene reet toe. Ik zou die lui daar eerder bij een programma van SBS verwachten eigenlijk
Snap niet dat Neelisen en Jacobs daaraan meedoen.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
als je derksen en genee wegneemt en wat van die idiote onderwerpen dan houdt je best een aardig programma overquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Hebben ze bij RTL niet iemand die wat van wielrennen weet EN een programma kan presenteren?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Het beeld wat je hier probeert te schetsen is Johan onwaardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef crv het volgende:
Derksen was bij het EK een stuk genuanceerder dan nu, zal wel iets met zijn blad te maken hebben, als die daar zo tekeer zou gaan als nu bij het wielrennen, dan is die gauw werkloos.
Als derksen het zo goed weet, moet die zelf maar eens een ploeg gaan leiden. Het enige wat die continu uit zijn bek krijgt is "leiding wisselen", "ideale schoonzoon", "lieve oom" en dat op de meest sarcastische wijze en het liefst 3 keer per zin.
Kijk, dit is de echte Johan:
Beter zo?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Dat laatste is niet waar (sterker nog: het is exact evenveel als ze vorig jaar gemiddeld scoorden, er zat toen bijvoorbeeld ook een uitzending tussen die door maar 260.000 mensen werd bekeken), maar los daarvan: het is geen hele beste score inderdaad. Persoonlijk kijk ik overigens nog altijd zowel TdJ als De Avondetappe van Mart met veel plezier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
TdJ had 477.000 kijkers, op plek 24 van maandag. Nog minder als vorig jaar.![]()
P.S.: taaladvies.net: Moet ik als of dan gebruiken?![]()
Het ergste is dat hij de Rabobank alleen beoordeelt op de Tour de France.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb het gister ook weer geprobeerd, maar het viel weer vies tegen.
Genee woordt ook steeds slechter, hij kan nog maar op 1 manier reageren en dat is continue beledigend sneren naar mensen waarbij die zelf vind dat ie erg leuk is.
Zullen we dan de voetballers ook alleen maar beoordelen op basis van het EK ? Of op basis van de CL ?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het beeld wat je hier probeert te schetsen is Johan onwaardig.
Kijk, dit is de echte Johan:
[ afbeelding ]
Beter zo?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Groot verschil is natuurlijk dat ze toentertijd op RTL7 zaten met hun programma, een zender die per definitie minder kijkers trekt dan RTL4.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar (sterker nog: het is exact evenveel als ze vorig jaar gemiddeld scoorden, er zat toen bijvoorbeeld ook een uitzending tussen die door maar 260.000 mensen werd bekeken), maar los daarvan: het is geen hele beste score inderdaad. Persoonlijk kijk ik overigens nog altijd zowel TdJ als De Avondetappe van Mart met veel plezier.
P.S.: taaladvies.net: Moet ik als of dan gebruiken?![]()
Zeker. Wat dit jaar echter weer in hun nadeel is, is dat ze (eigen keuze trouwens) nu met directe concurrentie van #DeMart te maken hebben (andersom ook trouwens, Mart levert t.o.v. vorig jaar ook zo'n 200.000 kijkers per uitzending in). Een goede vergelijking is dus inderdaad niet echt te maken, maar stellen (zoals Kapitein_Schavuit deed) dat ze nog slechter scoren dan vorig jaar is sowieso onzin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:37 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Groot verschil is natuurlijk dat ze toentertijd op RTL7 zaten met hun programma, een zender die per definitie minder kijkers trekt dan RTL4.![]()
De slechte kijkcijfers komen gewoon door Wilfred. Wilfred brengt alles geforceerd, laat mensen niet uitpraten. Komt met domme stopwoordjes "maar dit geheel terzijde." Waardeloze presentator.
Stomme filmpjes uit de jaren nul erbij halen.
Die kijkersvragen aan Gert. "Gertje komt naar u toe deze zomer." Ja, maar dan moet je wel in de kas werken.![]()
![]()
Hoe verklaar je dan het succes van VI Oranje en de reguliere VV uitzendingen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef Zipportal het volgende:
De slechte kijkcijfers komen gewoon door Wilfred. Wilfred brengt alles geforceerd, laat mensen niet uitpraten. Komt met domme stopwoordjes "maar dit geheel terzijde." Waardeloze presentator.
Stomme filmpjes uit de jaren nul erbij halen.
Die kijkersvragen aan Gert. "Gertje komt naar u toe deze zomer." Ja, maar dan moet je wel in de kas werken.
Daar is hij namelijk precies hetzelfde.![]()
Heeft het er niet ook mee te maken dat het zo laat komt? Vorig jaar was het toch vroeger (dacht ik)? Als je moet werken is tot 12 uur kijken best wel laat.![]()
Zal er ook mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
Heeft het er niet ook mee te maken dat het zo laat komt? Vorig jaar was het toch vroeger (dacht ik)? Als je moet werken is tot 12 uur kijken best wel laat.
Maar ik vind het ook beduidend minder.
Die Genee heeft er gewoon geen zin meer in, na eerst al het EK gedaan te hebben.
Hadden beter van presentator kunnen ruilen, Genee is toe aan vakantie.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik heb het hier al een paar keer gepost: vorig jaar vond ik het echt leuker. Gertje vond ik leuk, maar af en toe begin ik me ook aan hem te ergeren met al zijn "vrouwenverhalen".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zal er ook mee te maken hebben.
Maar ik vind het ook beduidend minder.
Die Genee heeft er gewoon geen zin meer in, na eerst al het EK gedaan te hebben.
Hadden beter van presentator kunnen ruilen, Genee is toe aan vakantie.
Wel leuk nog steeds is de running gag met DriesMaar ja, dat is maar 1 minuut per dag.
![]()
Ik vind het wel grappig dat sommige users nu al dagen/weken klagen maar blijkbaar wel trouw blijven kijken.![]()
Ach weet je, soms is het gewoon leuk om je te ergeren aan iets, kijk maar eens in het DWDD topic bijvoorbeeld, ook zietsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat sommige users nu al dagen/weken klagen maar blijkbaar wel trouw blijven kijken.![]()
![]()
Voetbal, Johan, René, Boskamp & Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan het succes van VI Oranje en de reguliere VV uitzendingen ?
Daar is hij namelijk precies hetzelfde.![]()
Bedankt voor het aanbod, maar nee bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach weet je, soms is het gewoon leuk om je te ergeren aan iets, kijk maar eens in het DWDD topic bijvoorbeeld, ook ziets
Maar soms is dat idd best leuk maar omdat in je zomer(vakantie) 3 weken op rij te doen en dat dan steevast weer hier even melden hoe vreselijk het wel weer niet was is toch wel vrij ernstig.![]()
Maar daar is zijn manier van presenteren gewoon hetzelfde, en tevens een heel groot onderdeel van het succes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voetbal, Johan, René, Boskamp & Hansie Hansie.![]()
Ik kijk niet elke dag, zeker door de week niet, omdat, wat ik al noemde, het toch vrij laat is en ik vroeg op moet. het ligt ook heel erg aan de gasten natuurlijk,maar dat is bij Mart idem dito.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee bedankt.
Maar soms is dat idd best leuk maar omdat in je zomer(vakantie) 3 weken op rij te doen en dat dan steevast weer hier even melden hoe vreselijk het wel weer niet was is toch wel vrij ernstig.![]()
Ik heb het ook niet over jou hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke dag, zeker door de week niet, omdat, wat ik al noemde, het toch vrij laat is en ik vroeg op moet. het ligt ook heel erg aan de gasten natuurlijk,maar dat is bij Mart idem dito.![]()
En Johan geeft hem wel tegengas natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voetbal, Johan, René, Boskamp & Hansie Hansie.
Al was Genee bij VI Oranje al minder, komt ws ook door al die commerciele rotzooi waar ze wel erg mee doordraven nu.![]()
Zet daar Jack van Gelder i.p.v. Genee bij neer en die uitzendingen zouden stukken minder leuk/goed zijn. Je hebt Genee nodig om de boel een beetje op te zwepen en de vaart erin te houden. Die is echt wel onderdeel van het succes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voetbal, Johan, René, Boskamp & Hansie Hansie.
Misschien de Barbara Barend-periode nog maar eens in herinnering roepen?![]()
Echt dik meer dan de helft van de mooie momenten van Boskamp, Hansie Hansie en af en toe ook bij Johan komt gewoon door trolls van Genee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zet daar Jack van Gelder i.p.v. Genee neer en die uitzendingen zouden stukken minder leuk/goed zijn. Je hebt Genee nodig om de boel een beetje op te zwepen en de vaart erin te houden. Die is echt wel onderdeel van het succes.![]()
Niemand wil Wilfred toch wegsturen ? Alleen hij is wat moe blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zet daar Jack van Gelder i.p.v. Genee bij neer en die uitzendingen zouden stukken minder leuk/goed zijn. Je hebt Genee nodig om de boel een beetje op te zwepen en de vaart erin te houden. Die is echt wel onderdeel van het succes.
Misschien de Barbara Barend-periode nog maar eens in herinnering roepen?![]()
Dat jullie Genee hier nog verdedigen. Mensen met een beetje inhoud hebben geen overtuiging nodig, laat gaaaaan.![]()
Nou, ik geloof dat Zipportal toch niet zo van Wilfred als presentator van TdJ gecharmeerd is:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niemand wil Wilfred toch wegsturen ? Alleen hij is wat moe blijkbaar.Terwijl hij dus, zoals Paul-89 al opmerkte, ook tijdens VI/VI Oranje al "geforceerd" deed, stopwoordjes had en steeds oude filmpjes liet instarten. Die programma's zijn toch behoorlijk succesvol te noemen, maar dat zou dan niet door Wilfred maar doorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef Zipportal het volgende:
Stomme filmpjes uit de jaren nul erbij halen.komen. Daar wilde ik toch even tegen ageren. Niemand komt aan onze Wilfred!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Zipportal het volgende:
Voetbal, Johan, René, Boskamp & Hansie Hansie.![]()
![]()
Alleen bij VI dient Derksen hem van repliek, stangt ie Bossie en Hansie altijd ermee, wat een groot deel van de appeal ook is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar daar is zijn manier van presenteren gewoon hetzelfde, en tevens een heel groot onderdeel van het succes.
Bij TdJ reageert Nelissen er niet eens op, en Jakobs is alle schaamte voorbij en die negeert het ook compleet, dus valt ie meteen uit de toon.![]()
Het is overduidelijk dat al die filmpjes al ver van te voren zijn opgenomen in Mei ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef Zipportal het volgende:
Die kijkersvragen aan Gert. "Gertje komt naar u toe deze zomer." Ja, maar dan moet je wel in de kas werken.
Studio Voetbal anyone? Daarover klagen we al JAREN maar toch blijven we kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat sommige users nu al dagen/weken klagen maar blijkbaar wel trouw blijven kijken.Verschil met SV en TdJ is dat ik dit eigenlijk nog wel best leuk vind. Maar misschien heeft dat er mee te maken dat ik niet zo'n zuur type ben.
![]()
RTL meldt in persberichtmailtje van vanochtend als gasten voor vanavond: Erik Hulzebosch en Carl Huybrechts. Als Boskamp ons net als Hansie Hansie gisteren door de neus geboord wordt, ga ik uit protest niet meer kijken.![]()
![]()
Komt onder de avondetappe, das een keuze van RTL vorig jaar keek ik wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
TdJ had 477.000 kijkers, op plek 24 van maandag. Nog minder als vorig jaar.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Het wordt nog erger trouwens. Zondag Frits Barend te gast. Donderdag daarentegen, ter compensatie, Daniėlle Oerlemans.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn reactie op dit nieuws:
[ afbeelding ]![]()
Dat kunnen ze echt niet maken, krijg je gewoon 2 dagen achterelkaar een gast voorgeschoteld die garant staat voor een topshow, komt er een andere gast.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef Veerboot het volgende:
RTL meldt in persberichtmailtje van vanochtend als gasten voor vanavond: Erik Hulzebosch en Carl Huybrechts. Als Boskamp ons net als Hansie Hansie gisteren door de neus geboord wordt, ga ik uit protest niet meer kijken.![]()
![]()
![]()
Mensen moeten ook niet zo zeuren om de stopwoordjes van Wilfred, zonder stopwoordjes zouden de bingokaarten ook niet bestaan, maar dat geheel terzijde.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Inderdaad ja, wat dat betreft heb je wel een punt.
Vind het wel een beetje raar dat ze elke avond om 23u nog een maaltijd voorgeschoteld krijgen.![]()
Die maaltijd zal Wilfred wel bedongen hebben, dat is echt een vreetmachine. Als een andere gast niet geen maaltijd wil, dan werkt hij er net zo makkelijk 2 naar binnen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Zo, dat is duidelijke taal! Dat zijn teksten! HAHAHAHAHAHA. Sorry dat ik er zelf weer zo hard om moet lachen. Maar ja, ik heb het begrip afgang dan ook een nieuwe dimensie gegeven. Wat betreft de kijkcijfers: de bal is rond, het is elf tegen elf... We gaan het meemaken!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad ja, wat dat betreft heb je wel een punt.
Vind het wel een beetje raar dat ze elke avond om 23u nog een maaltijd voorgeschoteld krijgen.![]()
Zelfs je zus achter de piano kan hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zo, dat is duidelijke taal! Dat zijn teksten! HAHAHAHAHAHA. Sorry dat ik er zelf weer zo hard om moet lachen. Maar ja, ik heb het begrip afgang dan ook een nieuwe dimensie gegeven. Wat betreft de kijkcijfers: de bal is rond, het is elf tegen elf... We gaan het meemaken!![]()
Joh valt ook niet op ook, lekker weer neestal terwijl het al dagen regent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat al die filmpjes al ver van te voren zijn opgenomen in Mei ofzo
Van die reservetafel hebben ze ook alles in 1x opgenomen.![]()
Ja hoor:Ik ga vast een hobby zoeken om vanavond tussen 22.30 en 00.00 uur door te komen.twitter:rtl4tourdujour twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:07:45Vanavond schuiven Erik Hulzebosch en Carl Huybrechts aan in het Westland #tourdujour - http://t.co/qe7J5qmc reageer retweet
![]()
![]()
Prima kerel (jammer dat er geen twee uitzendingen op een dag zijn, kan hij zich tussendoor weer even scheren) en die Hulzebosch kan ik ook altijd wel pruimen, maar het kan niet onbestraft blijven om Hansie Hansie en Boskamp aan te kondigen en dat ze dan allebei toch niet verschijnen.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTST is er niets bij!twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:15:22@SigaarSnor @rtl4tourdujour Boskamp is al onderweg ga zo met hem eten #derrannn reageer retweet
![]()
Entrecote met bearnaisesaus en frietjes ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Veerboot het volgende:
GTST is er niets bij!twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:15:22@SigaarSnor @rtl4tourdujour Boskamp is al onderweg ga zo met hem eten #derrannn reageer retweet
![]()
Iedereen heeft het er dan wel over dat Wilfred toe is aan rust, maar wat denken jullie van Danny Vera? Die moet na Tour du Jour nog 3 weken door.![]()
Toch Bossie, ze brengen ons wel in verwarringquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Veerboot het volgende:
Maar in ieder geval weer hoop op een topshow met Bossie
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag dus Boskamp en C. Huybrechts
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
twitter:rtl4tourdujour twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 15:12:27Kleine wijziging: Carl Huybrechts is ziek, dus schuiven nu Jan Boskamp en Johan van der Velden aan! #tourdujour #rtl4 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erik Hulzebosch is ook ziek?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:rtl4tourdujour twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 15:12:27Kleine wijziging: Carl Huybrechts is ziek, dus schuiven nu Jan Boskamp en Johan van der Velden aan! #tourdujour #rtl4 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja Pretty Woman is ook niet echt een nummer dat hem ligtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:30 schreef Heufd het volgende:
Iedereen heeft het er dan wel over dat Wilfred toe is aan rust, maar wat denken jullie van Danny Vera? Die moet na Tour du Jour nog 3 weken door.![]()
![]()
Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.quote:![]()
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.![]()
Wat misschien niet iedereen weet: Wytze is zijn tv-carričre begonnen in het BNN programma Komt dat Schot! met onder meer Hugo Borst, Barbara Barend en Theo Reitsma, waar ze op zoek gingen naar een voetbalcommentator.![]()
Vergeet de Van der Gijp familie niet:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.
Heerlijk dat media wereldje. Denk dat alleen die Leo wat kan, die andere twee zijn goed geboren.![]()
Gastenlijst voor de laatste uitzendingen (onder voorbehoud, zeker met het gegoochel van RTL):
• di 17/07: Johan Boskamp & Johan van der Velde
• wo 18/07: Ben van der Burg & Dennis van der Geest
• do 19/07: Danielle Oerlemans & Emile Roemer
• vr 20/07: Erik Dekker & Johan Derksen
• za 21/07: Erben Wennemars & Peter Heerschop
• zo 22/07: Jan Janssen & Frits Barend![]()
Neee niet weer die Ben
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Emile Roemer!!!!!![]()
![]()
*TdJ meldt: Emile Roemer zal vanavond vervangen worden door dhr. Haersma-Buma*
![]()
![]()
Emile heeft net zoveel met wielrennen als met voetbal ?? Niets dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:43 schreef Khaleesi het volgende:
Emile Roemer!!!!!![]()
![]()
*TdJ meldt: Emile Roemer zal vanavond vervangen worden door dhr. Haersma-Buma*
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt hij nog steeds die grap als de klok terug moet of vooruit ? Net zo leuk als Tijl.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:
Peter Heerschop, dat wordt weer schuddebuiken.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:
Peter Heerschop, dat wordt weer schuddebuiken.Armoe troef....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
Emile heeft net zoveel met wielrennen als met voetbal ?? Niets dusAls je grootouders weer eens over de Hongerwinter van '44 beginnen, vertel ze dan over de Zomer van 4...
![]()
Wie ergert zich nog meer aan die gespeelde hyperactiviteit van die Ben (niet de kok maar die met dat rare haar)?![]()
Ik ook ja, maar ik erger aan al die types.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef JesseOzil het volgende:
Wie ergert zich nog meer aan die gespeelde hyperactiviteit van die Ben (niet de kok maar die met dat rare haar)?![]()
Vind Danny wel een toffe peerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar ik erger aan al die types.![]()
![]()
Nou ja, jeugdzondes... Foto is nog geen twee maanden geleden gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Heufd het volgende:
[..]
In dit land blijven je jeugdzondes je altijd achtervolgen.
Kijk, hier doet Wytse ook lekker mal:
Hier heeft hij een kleine teringaap om z'n nek hangen:
En hier knijpt hij z'n vriendin fijn. Ook leuk!
Heerlijk man, lekker ongegeneerd door iemands fotoalbumpje bladeren.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Veerboot het volgende:
Hier heeft hij een kleine teringaap om z'n nek hangen:
[ afbeelding ].
![]()
Bij voorkeur wo, do, za en zo maar overslaan danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Veerboot het volgende:
Gastenlijst voor de laatste uitzendingen (onder voorbehoud, zeker met het gegoochel van RTL):
• di 17/07: Johan Boskamp & Johan van der Velde
• wo 18/07: Ben van der Burg & Dennis van der Geest
• do 19/07: Danielle Oerlemans & Emile Roemer
• vr 20/07: Erik Dekker & Johan Derksen
• za 21/07: Erben Wennemars & Peter Heerschop
• zo 22/07: Jan Janssen & Frits Barend![]()
![]()
Daarom vind ik hem ook tof derest vind ik slecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Danny Nelissen ? Zeker, heeft veel verstand ervan. Maar die is niet hyperactief hoor !!
Genee is een goede voetbalpresentator.
Derksen weet niks van wielrennen af maar in VI vind ik hem legend.
Jakobs word voorspelbaar.
Boskamp en Nellisen vind ik goed.
Ben van den Burg vind ik een verschrikking.
Erik vind ik wel leuke gozer alleen wytse is niets toevoegend.
Items als de Rondemiss en die wielren dingen van energie vind ik heel overbodig.![]()
Er was toch geen etappe vandaag, ik was al benieuwd wat de onderwerpen zouden worden, wel een goede timingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Veerboot het volgende:
Frank Schleck betrapt op doping tijdens de Tour. Er is in ieder geval wat te bespreken vanavond.
Had Danny vorig jaar dus toch gelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Veerboot het volgende:
Frank Schleck betrapt op doping tijdens de Tour. Er is in ieder geval wat te bespreken vanavond.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Kan leuk worden met Nelissen vanavond ja, is groot fan van de SchlecksNatte dweilen of zoiets, had hij het de hele tijd over als hij het over Schleck had.
Natte winden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Natte dweilen of zoiets, had hij het de hele tijd over als hij het over Schleck had.
De auto van Tour du Jour stond duidelijk in beeld trouwens voor dat hotel.sig verwijderd door FA![]()
HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER![]()
Hoolies zitten er weer klaar voor? Wij houden het netjes iedere dag vol, zou bijna denken dat we ook aan de verboden middelen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoolies zitten er weer klaar voor? Wij houden het netjes iedere dag vol, zou bijna denken dat we ook aan de verboden middelen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stap halverwege af![]()
![]()
![]()
Ze voelt de slag niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER HARDER SNELLER![]()
Even Koert nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Even Koert nadoen.De echte KoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:43Gelukkig... Dan is de Tour eindelijk ook weer eens positief in het nieuws. #Schleck #tdf reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De echte Koerd
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:43Gelukkig... Dan is de Tour eindelijk ook weer eens positief in het nieuws. #Schleck #tdf reageer retweet
![]()
![]()
Sjezus Boskamp![]()
Boskamp heeft een betere vakantie gehad dan ik. Alleen maar 3 weken 15 graden en regen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Boskamp zou toch 3 maanden niet op tv komen? Of was het 3 weken
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jantje is bruin. Geen wonder dat wij geen zon hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jantje is bruin. Geen wonder dat wij geen zon hebben.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
3 maandenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef mitt het volgende:
Boskamp zou toch 3 maanden niet op tv komen? Of was het 3 weken
heywoodu
![]()
Kolobnev Danny, niet Kolebnov.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maar Frank heeft toch bijna geen reet gepresteerd. Goed spul dan
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dat hoef ik niet te zien, Boskamp in een zwembroekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp is nog bruiner dan Dries![]()
Nu nog een gele zwembroek voor Boskamp vinden![]()
![]()
Hij wordt er al verschillende malen op gewezen op Twitter. Hij checkt dat wel in de uitzending, ben benieuwd of ie er wat mee doet.![]()
2012 is ook het jaar waarin een nieuwe zwarte piet werd geintroduceerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Scheelt wel in de make-up, als iemand al halfzwart is![]()
![]()
Bossie heeft duidelijk meer interesse in de sport dan Johan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh bah, die vreselijke Jan Boskamp. Moet die schijtlollige onverstaanbaar zwammende kerel hier nu ook al bij zitten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
eindbaasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Danny doet me soms aan hem denken.
[ afbeelding ]![]()
iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny ook echt uitspreken als.. eh ja : danny![]()
![]()
Boskamp zit naast die kale hopelijk geeft hij koekies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wel 3...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben ook een dopingzondaar aan tafel dus
There are only 151 Pokémon.![]()
haha gertjeAnd I am a weapon of massive consumption
![]()
Hoe knullig
Die heeft alles wat we gisteren hebben gepost zitten eten vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bossie is betrapt op te hoog cholestrol%.![]()
![]()
Ik deed het afgelopen week ook zo. Ik belandde alleen head first op het asfalt.quote:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Auwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik deed het afgelopen week ook zo. Ik belandde alleen head first op het asfalt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Kijk ze nou allemaal op commando iets te vreten pakken..Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
NEINOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kijk die adamsappel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Beter doen ze dit:
• di 17/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp
• wo 18/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp
• do 19/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp
• vr 20/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp
• za 21/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp
• zo 22/07: Johan Boskamp & Johan Boskamp"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Bestwel ja. Alle respect voor de Gesinks, die twee keer zo hard als ik op de grond gingen. Ik zit een week in de ziektewet.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hier kan je gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks, dan word ik weer van jaloezie beticht.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks![]()
![]()
Je neemt haar in haar neusgaten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks![]()
Ik vind dat toch een partij ranzigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Djokotron het volgende:
Ik heb ook een bamihapje gehad vanmiddag btw![]()
. Blijft hier altijd als laatste liggen bij zo'n partypack
![]()
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkrakenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik vond het niks en het jurkje was ook stom.![]()
![]()
Nee helemaal niks.
Hoezo nu al reclameAnd I am a weapon of massive consumption
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkrakenErg he die wijven?
![]()
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een partij ranzig. Blijft hier altijd als laatste liggen bij zo'n partypack
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijfJa precies die en dan een beetje mayo erop.
![]()
Zonder saus ftw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
![]()
Ja..quote:
Proberen jullie daarmee een concurrentiestrijd om de meest perfecte partner te beslechten ofzo?![]()
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja..
Proberen jullie daarmee een concurrentiestrijd om de meest perfecte partner te beslechten ofzo?![]()
![]()
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oud![]()
![]()
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.![]()
![]()
Nou wat is dit nou...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijk![]()
Of sambalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
En tieners ook niet, of nog erger zelfs?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry, ik mocht toch eerlijk zijn hier?
![]()
Dacht ik net ook al evenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk steeds dat dé Johan er zit als Genee 'Johan' zegt.![]()
![]()
Die zijn nog erger natuurlijk. Die worden obstinaat en brutaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En tieners ook niet, of nog erger zelfs?![]()
Daar zou jij nu nog uit geboren kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Danny is in ieder geval niet meer de dikste aan tafel nu, sjesus, wat een pens heeft Boskamp.![]()
:wquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk steeds dat dé Johan er zit als Genee 'Johan' zegt.![]()
Echt he? EN dan ook nog zo een shirt aandoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Daar zou jij nu nog uit geboren kunnen worden.![]()
Tja, maar daar dien je als moeder dan adequaat op te reagerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn nog erger natuurlijk. Die worden obstinaat en brutaal.![]()
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, maar daar dien je als moeder dan adequaat op te reageren![]()
Totdat je uiteindelijk alsnog kinderen wil. Moeder Natuur zorgt daar wel voorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Als Boskamp een vrouw was zou je denken dat ze met der make-up heeft lopen knoeien. Allejezus wat ugly.![]()
![]()
Ik zeg al sinds ik 10 ben dat ik ze niet wilm dat gaat echt niet meer veranderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Totdat je uiteindelijk alsnog kinderen wil. Moeder Natuur zorgt daar wel voor![]()
![]()
is werkelijk.niet te geloven iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Alcatranz. het volgende:
Johan weet er veel van. Kerel kijkt echt werkelijk alles
![]()
Wel ooit aan getwijfeld, of had je voor jezelf al vroeg besloten dat je nooit kinderen wilde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.![]()
Nooit enige twijfel gehad. Wat ik zei: al vanaf ik heel jong was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel ooit aan getwijfeld, of had je voor jezelf al vroeg besloten dat je nooit kinderen wilde?![]()
En het is stiekem niet om jezelf niet te laten kennen nu het te laat is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg al sinds ik 10 ben dat ik ze niet wilm dat gaat echt niet meer veranderen![]()
![]()
Nee hoor, serieus niet. Echt helemaal niets voor mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En het is stiekem niet om jezelf niet te laten kennen nu het te laat is?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: