Prima kerel (jammer dat er geen twee uitzendingen op een dag zijn, kan hij zich tussendoor weer even scheren) en die Hulzebosch kan ik ook altijd wel pruimen, maar het kan niet onbestraft blijven om Hansie Hansie en Boskamp aan te kondigen en dat ze dan allebei toch niet verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST is er niets bij!twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:15:22@SigaarSnor @rtl4tourdujour Boskamp is al onderweg ga zo met hem eten #derrannn reageer retweet
Entrecote met bearnaisesaus en frietjes ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Veerboot het volgende:
GTST is er niets bij!twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:15:22@SigaarSnor @rtl4tourdujour Boskamp is al onderweg ga zo met hem eten #derrannn reageer retweet
Toch Bossie, ze brengen ons wel in verwarringquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Veerboot het volgende:
twitter:rtl4tourdujour twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 15:12:27Kleine wijziging: Carl Huybrechts is ziek, dus schuiven nu Jan Boskamp en Johan van der Velden aan! #tourdujour #rtl4 reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:rtl4tourdujour twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 15:12:27Kleine wijziging: Carl Huybrechts is ziek, dus schuiven nu Jan Boskamp en Johan van der Velden aan! #tourdujour #rtl4 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja Pretty Woman is ook niet echt een nummer dat hem ligtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:30 schreef Heufd het volgende:
Iedereen heeft het er dan wel over dat Wilfred toe is aan rust, maar wat denken jullie van Danny Vera? Die moet na Tour du Jour nog 3 weken door.
Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.quote:
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.
Vergeet de Van der Gijp familie niet:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |