Hou toch eens op met dat negatieve gejank van je.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wij gaan zo met een kut selectie het seizoen in
Morgen presenteren ze de nieuwe Atoubaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Andere beleid
Niet meer de hoofdprijs betalen
Nee maar toch een last minute bod doen en dan daarna zeggen dat hij te duur was omdat dat ze verlies gingen maken met zijn salarisquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Andere beleid
Niet meer de hoofdprijs betalen
Zeikerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wij gaan zo met een kut selectie het seizoen in
He onderschat atouba niet hequote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen presenteren ze de nieuwe Atouba
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan Nellissen geen wielernieuws doen in VI, zo af en toe? Dan blijven mensen op de hoogte van de wielerwereld en is de overgang naar Tour du Jour vloeiender. Mensen weten dan ook wat meer van de renners die een beetje gepresteerd hebben af.
Zou ik helemaal niet erg vinden. Danny had wat mij betreft ook wel 's bij VI Oranje mogen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan Nellissen geen wielernieuws doen in VI, zo af en toe? Dan blijven mensen op de hoogte van de wielerwereld en is de overgang naar Tour du Jour vloeiender. Mensen weten dan ook wat meer van de renners die een beetje gepresteerd hebben af.
Durf het gewoon te schallen man. Ajax wordt voor de 32e keer landskampioen. Frank weet wat hij doetquote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja alles gaat weg en er komt niemand bij . lekker naar Blind enz kijken
Stuur het in en dan komt hij naar de kasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hadden jullie wel een 2e rustdag, Gert?
Ik werk niet in een kasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur het in en dan komt hij naar de kas
Alles gaat weg?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja alles gaat weg en er komt niemand bij . lekker naar Blind enz kijken
Ik hoop het van harte want ik hou mn hart vast als er niks bijkomt .quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf het gewoon te schallen man. Ajax wordt voor de 32e keer landskampioen. Frank weet wat hij doet
hij was ook slapquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles gaat weg?Vertonghen is weg en die noemde je vorig seizoen nog een slappe Belg. Oh en opa Ooijer is er ook niet meer.
Waarom loop je dan te janken dat iedereen weg gaat en er niemand bij komt? Zo'n slappe speler en die opa kunnen we toch wel missen of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |