quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Chillie gel, dat is toch gewoon voor gore wijven die hun flamoes niet wassen?Maar waarom zouden ze dan wel opeens hun flamoes gaan insmeren..
KOEKOEKquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEM KNAL RAAK SOOOOWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETI FALCAOOO
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal met hun foef in de soda.
Kutgelquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..
Als je gewoon wast met water is er niks aan de hand. Snap al die uberreiniging dingen ook niet. Meestal levert dat juist schimmel en ontstekingen op. Gewoon water is genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..
Ik vind dit zo ontzettend lekkerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat vind ik ook lekker, alleen zonder de champignons.
En als het gaat schimmelen gewoon er over heen pissen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je gewoon wast met water is er niks aan de hand. Snap al die uberreiniging dingen ook niet. Meestal levert dat juist schimmel en ontstekingen op. Gewoon water is genoeg.
Wie is Ben?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had Ben het net ook niet over gel dat 2 bananen moest voorstellen?
En dan voor de rest van je leven vermijdenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ontzettend lekker
ik ben er alleen 1x ontzettend ziek van geworden, althans, de volgende dag merkte ik het toen ik wakker werd, echt pijn in me buik en kotsmisselijk
Weet niet of het van die dingen zijn geweest maar het zou heel goed kunnen
Niet helemaal goed klaargemaakt denk ik
quote:
Ach, hij is toch al weg bij de FCquote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag wel eens wat beter zijn best gaan doen.
Fietsen in het algemeen had ie het over toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als er iemand is die weet hoe zwaar de Tour is ben ik het, want ik rij elke ochtend op de dijk met wind tegen.
Hij zegt het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |