gewoon een gummy wormquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een Aziatische snack, gefrituurd en al?
Gisteren Zomergasten gezien? Was nog erger...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
het woord vagina op tvhet is nog niet eens 12.00 verdomme.
L De Jong op #1.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Topshowtje. Ben benieuwd naar de voetbalnieuwtjes van Derksen
Daar kijken geen kinderen naar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren Zomergasten gezien? Was nog erger...
Kinderen moeten allang in bed liggen nu.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kijken geen kinderen naar.
In tegenstelling tot dit wat een echte familieshow is.
Net als Sierd. KOEKOEK GOL ATLETIquote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Dit artikel sla ik sowieso over. Hoe kan zo'n man het presteren om die hele minuut te vullen met schijtlolligheden en non-informatie? Het gaat niet meer over het beantwoorden van de vraag, maar alleen over Gert die camerageil is.
Oe dat vind ik ook lekker, alleen zonder de champignons.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Maver24 het volgende:
Het eten wat ik het lekkerst vind
[ afbeelding ]
kippenlevertjes met uitjes en champignons
Allemaal met hun foef in de soda.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Chillie gel, dat is toch gewoon voor gore wijven die hun flamoes niet wassen?Maar waarom zouden ze dan wel opeens hun flamoes gaan insmeren..
BOEM KNAL RAAK SOOOOWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETI FALCAOOOquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Net als Sierd. KOEKOEK GOL ATLETI
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Chillie gel, dat is toch gewoon voor gore wijven die hun flamoes niet wassen?Maar waarom zouden ze dan wel opeens hun flamoes gaan insmeren..
KOEKOEKquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEM KNAL RAAK SOOOOWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETI FALCAOOO
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal met hun foef in de soda.
Kutgelquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..
Als je gewoon wast met water is er niks aan de hand. Snap al die uberreiniging dingen ook niet. Meestal levert dat juist schimmel en ontstekingen op. Gewoon water is genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..
Ik vind dit zo ontzettend lekkerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat vind ik ook lekker, alleen zonder de champignons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |