Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.quote:
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die wytse, maar dat komt puur doordat zn broer bij ruuddewild zit in de middag op radio 538. Hele nare stem en verveldne opmerkingen die het bloed onder je nagels vandaan halen.
Vergeet de Van der Gijp familie niet:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio (en al helemaal geen 538), dus moest even zoeken wie je bedoelde. Ik begrijp nu ook dat Leo van der Goot (oud-zenderbaas van RTL, nu van SBS) zijn pa is. De John de Mol-familie is er niets bij.
Emile heeft net zoveel met wielrennen als met voetbal ?? Niets dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:43 schreef Khaleesi het volgende:
Emile Roemer!!!!!![]()
![]()
*TdJ meldt: Emile Roemer zal vanavond vervangen worden door dhr. Haersma-Buma*
![]()
![]()
![]()
Maakt hij nog steeds die grap als de klok terug moet of vooruit ? Net zo leuk als Tijl.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:
Peter Heerschop, dat wordt weer schuddebuiken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:
Peter Heerschop, dat wordt weer schuddebuiken.
Armoe troef....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
Emile heeft net zoveel met wielrennen als met voetbal ?? Niets dus
Ik ook ja, maar ik erger aan al die types.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef JesseOzil het volgende:
Wie ergert zich nog meer aan die gespeelde hyperactiviteit van die Ben (niet de kok maar die met dat rare haar)?
Vind Danny wel een toffe peerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar ik erger aan al die types.
Nou ja, jeugdzondes... Foto is nog geen twee maanden geleden gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:41 schreef Heufd het volgende:
[..]
In dit land blijven je jeugdzondes je altijd achtervolgen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Veerboot het volgende:
Hier heeft hij een kleine teringaap om z'n nek hangen:
[ afbeelding ]
Bij voorkeur wo, do, za en zo maar overslaan danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Veerboot het volgende:
Gastenlijst voor de laatste uitzendingen (onder voorbehoud, zeker met het gegoochel van RTL):
• di 17/07: Johan Boskamp & Johan van der Velde
• wo 18/07: Ben van der Burg & Dennis van der Geest
• do 19/07: Danielle Oerlemans & Emile Roemer
• vr 20/07: Erik Dekker & Johan Derksen
• za 21/07: Erben Wennemars & Peter Heerschop
• zo 22/07: Jan Janssen & Frits Barend
Daarom vind ik hem ook tof derest vind ik slecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Danny Nelissen ? Zeker, heeft veel verstand ervan. Maar die is niet hyperactief hoor !!
Er was toch geen etappe vandaag, ik was al benieuwd wat de onderwerpen zouden worden, wel een goede timingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Veerboot het volgende:
Frank Schleck betrapt op doping tijdens de Tour. Er is in ieder geval wat te bespreken vanavond.
Had Danny vorig jaar dus toch gelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Veerboot het volgende:
Frank Schleck betrapt op doping tijdens de Tour. Er is in ieder geval wat te bespreken vanavond.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Kan leuk worden met Nelissen vanavond ja, is groot fan van de Schlecks
Natte winden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Natte dweilen of zoiets, had hij het de hele tijd over als hij het over Schleck had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |