wel 3...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben ook een dopingzondaar aan tafel dus
Die heeft alles wat we gisteren hebben gepost zitten eten vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bossie is betrapt op te hoog cholestrol%.
Ik deed het afgelopen week ook zo. Ik belandde alleen head first op het asfalt.quote:
Auwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik deed het afgelopen week ook zo. Ik belandde alleen head first op het asfalt.
Bestwel ja. Alle respect voor de Gesinks, die twee keer zo hard als ik op de grond gingen. Ik zit een week in de ziektewet.quote:
Hier kan je gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks, dan word ik weer van jaloezie beticht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks
Je neemt haar in haar neusgaten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks
Ik vind dat toch een partij ranzigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Djokotron het volgende:
Ik heb ook een bamihapje gehad vanmiddag btw![]()
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkrakenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik vond het niks en het jurkje was ook stom.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkraken
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een partij ranzig. Blijft hier altijd als laatste liggen bij zo'n partypack
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijf
Zonder saus ftw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
Ja..quote:
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja..
Proberen jullie daarmee een concurrentiestrijd om de meest perfecte partner te beslechten ofzo?
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oud
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.
Nou wat is dit nou...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijk
Of sambalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
En tieners ook niet, of nog erger zelfs?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry, ik mocht toch eerlijk zijn hier?
Dacht ik net ook al evenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk steeds dat dé Johan er zit als Genee 'Johan' zegt.
Die zijn nog erger natuurlijk. Die worden obstinaat en brutaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En tieners ook niet, of nog erger zelfs?
Daar zou jij nu nog uit geboren kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Danny is in ieder geval niet meer de dikste aan tafel nu, sjesus, wat een pens heeft Boskamp.
:wquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk steeds dat dé Johan er zit als Genee 'Johan' zegt.
Echt he? EN dan ook nog zo een shirt aandoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Daar zou jij nu nog uit geboren kunnen worden.
Tja, maar daar dien je als moeder dan adequaat op te reagerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn nog erger natuurlijk. Die worden obstinaat en brutaal.
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, maar daar dien je als moeder dan adequaat op te reageren
Totdat je uiteindelijk alsnog kinderen wil. Moeder Natuur zorgt daar wel voorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.
Ik zeg al sinds ik 10 ben dat ik ze niet wilm dat gaat echt niet meer veranderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Totdat je uiteindelijk alsnog kinderen wil. Moeder Natuur zorgt daar wel voor
is werkelijk.niet te geloven iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Alcatranz. het volgende:
Johan weet er veel van. Kerel kijkt echt werkelijk alles
Wel ooit aan getwijfeld, of had je voor jezelf al vroeg besloten dat je nooit kinderen wilde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou een hele slechte moeder zijn. OF te streng OF juist veel te makkelijk.
Nooit enige twijfel gehad. Wat ik zei: al vanaf ik heel jong was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel ooit aan getwijfeld, of had je voor jezelf al vroeg besloten dat je nooit kinderen wilde?
En het is stiekem niet om jezelf niet te laten kennen nu het te laat is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg al sinds ik 10 ben dat ik ze niet wilm dat gaat echt niet meer veranderen
Nee hoor, serieus niet. Echt helemaal niets voor mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En het is stiekem niet om jezelf niet te laten kennen nu het te laat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |