Bestwel ja. Alle respect voor de Gesinks, die twee keer zo hard als ik op de grond gingen. Ik zit een week in de ziektewet.quote:
Hier kan je gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niks, dan word ik weer van jaloezie beticht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks
Je neemt haar in haar neusgaten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grote neus das lastig met orale seks
Ik vind dat toch een partij ranzigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Djokotron het volgende:
Ik heb ook een bamihapje gehad vanmiddag btw![]()
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkrakenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik vond het niks en het jurkje was ook stom.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaloerse vrouwen die andere vrouwen afkraken
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een partij ranzig. Blijft hier altijd als laatste liggen bij zo'n partypack
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet van die kleine.. gewoon een bamischijf
Zonder saus ftw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
Ja..quote:
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oudquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja..
Proberen jullie daarmee een concurrentiestrijd om de meest perfecte partner te beslechten ofzo?
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers omdat zij nog jong is en ik oud
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, je mag wel mijn tweede moeder worden hoor. Ik hou vast wel van je; ongeacht je leeftijd.
Nou wat is dit nou...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kinderen eigenlijk
Of sambalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies die en dan een beetje mayo erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |