Ik juist welquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb naast Old Man Logan alleen Evolution, Civil War, Weapon X en Goes to hell gelezen. Vond ze niet bijster boeiend.
Batman als persoon boeit me dan ook minder. De verhalen en schurken spreken mij vooral aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
Wolverine's adamantium klauwen laten niks heel van de Bat
Geen Deadpool?quote:
Welke ik wel boeiend vond was: The best there is, maxiseries van 12 issues.quote:
Et tu?quote:
Je hebt ook Darkclaw.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
Wolverine's adamantium klauwen laten niks heel van de Bat
Ik moet echt meer batman comics gaan lezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
Welke ik wel boeiend vond was: The best there is, maxiseries van 12 issues.
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Het was toch kiezen tussen Batman en Wolverine?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Darkclaw was tijdens de crossover tussen Marvel en DC de uitkomst van Batman en Wolverine. Je had ook Iron Lantern en Super Patriot ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet echt meer batman comics gaan lezen.
Ik ken alleen de films toch.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was toch kiezen tussen Batman en Wolverine?
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.quote:
Deadpool zijn ze toch ook bezig met een film?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.
[..]
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.
Ik heb vakantie, wie weet waat ik in die tijd kan leren kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.
[..]
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.
Van Batman en Wolverine.quote:
Ik bedoelde welke Batman films.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van Batman en Wolverine.
Strips etc. daar heb ik de boot redelijk gemist. Tenzij Donald Duck, Suske en Wiske enzo meetellenDeadpool zegt mij dus weinig.
Film zijn ze al tijden mee bezig, vraag me af of het nog van de grond komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deadpool zijn ze toch ook bezig met een film?
Sowieso met een game
Deadpool is tof.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, wie weet waat ik in die tijd kan leren kennen.
De meest recente. Batman begins en Dark knight.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke Batman films.
Is er een remake?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
Wat vinden we trouwens van de remake van Highlander?
er komt een remake ja.quote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?
Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film zijn ze al tijden mee bezig, vraag me af of het nog van de grond komt.
Maar idd een game. Ook een game van Hitmonkey.
[..]
Deadpool is tof.
En grappig. En meelijwekkend. Hij wil een held zijn, maar dat lukt niet altijd even goed.
Hij is een kankerpatient die vrijwilligerde voor een onderzoek. Daar kreeg hij Wolverine zijn healingfactor ingespoten. Sindsdien heelt alles bij hem, maar ziet hij er wel extreem lelijk uit. Ook is hij gestoord geworden doordat de healingfactor in zijn hoofd alle tumorcellen afbreekt en die weer opgebouwd worden. Zoiets.
En nu kan hij zijn mond niet houden en weet hij dat hij een stripfiguur is. Hij praat met de lezer en in zichzelf, via zijn caption boxes.
Sean Connery die een Spanjaard speelt met een enorm Schots accent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er komt een remake ja.
Ik weet niet of ik het tof vind.
Connor kan voor mij alleen maar gespeeld worden door Christopher Lambert.
En verder vond ik de serie toch altijd al toffer.
Duncan
Wat een bazenserie was dat zeg
Heb je 1 bond gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?
Ik heb de oude niet eens allemaal gezien en de laatste 2 ook niet. Dus die wil ik eerst zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik vond de laatste 2 super tegenvallen
Dat vind ik dus een kut Bondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.
Er is niet één Bond die het personage uit de boeken, zonder het letterlijk te zijn, zo dicht weet te naderen. We verschillen van meningquote:
Striptwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten
"naked twister" lijkt me wel wat voor jouquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten
eens met deze manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.
Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van meningquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.
Alleen met jou toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
"naked twister" lijkt me wel wat voor jou
De pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van mening
Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.
Twwiiiiiiiiiiiiquote:
Ik heb triviant en het spel van de lama'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twwiiiiiiiiiiii
Ik dacht dat je het tegen Roy had.
Ik weet niet, ik heb niet zoveel spelletjes. Ik heb heroquest, triviant en Munchkin.
Ik heb een paar voor de xbox.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
Wat zou je graag willen spelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb triviant en het spel van de lama's
quote:
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat zou je graag willen spelen?
[..]
Tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.
En op alle covers stond.
Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadpool die de tegenstander slaat met zijn eigen levensbalk:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit.
Zolang ik maar win
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.quote:
Mooi plaatje manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
Alien en predator hebben het tijdens gevechten altijd netjes gehouden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eens!!quote:
Kaneel, doe mij.quote:
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.
Strippokerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat voor spelletjes gaan jullie spelen?
Hoi, was een stom grapje omdat spelletjes doen op een meet. En als jij komt, kunnen we allemaal Monopoly doen. Haha, grappig hè? Nee? Grappen uitleggen is nooit zo leukquote:
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
Ik vond batman altijd nogal gay.
Behlave batman from the future.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.
[ afbeelding ]
En hij is een detective.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat kan hij nou helemaal? Het is gewoon een gespierde vent in een duur pak met duur speelgoed toch?
Gistermiddag is de loodgieter geweest en nu is het verholpenquote:
Strippoker op de housewarming whut?quote:
hmm, klinkt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Strippoker op de housewarming whut?
Ik ben hier niet meer zo vaakquote:
Deze had ik even gemist.quote:
Nee nee!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Strippoker op de housewarming whut?
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.
Maar as zaterdag is die en zonder strippoker!
aanstaande?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.
Maar as zaterdag is die en zonder strippoker!
Je houdt van mij!!quote:
Ik ook.quote:
Ksst ga weg jij!!quote:
ohaiquote:
en nog een oude bekendequote:
UFTquote:
Doe het zelf.quote:
Dat zeg ik.quote:
Sinds gisteren he. Toen stond het pas op fb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben hier niet meer zo vaak
Sinds wanneer?
Helaas danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet je toch
Heb al planning........
Ik heb even pauze ja!!quote:
Oh, dan loop ik dus niet eens ze heel erg achter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds gisteren he. Toen stond het pas op fb.
Nu al?quote:
Ja goed en met jou? Al aan het genieten van de vakantie?quote:
Ik heb lekker vaak pauze johquote:
nou, echt genieten. ik ben net maar rubber laarzen gaan kopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed en met jou? Al aan het genieten van de vakantie?
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
noujah tot op mijn housewarming dan maar he
Kantoorbaan ftw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb lekker vaak pauze joh![]()
En toch hard aan het werk
Hihi, Murquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje, je mag er zelf ook best wezen.
Ik heb het gemistquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gistermiddag is de loodgieter geweest en nu is het verholpen
Zo goed als. Ik heb nog geen lampen dus dat moet ik nog ff regelen maar daar heb ik geen haast mee. Kaarsjes aan heeft ook wel ietsquote:
heb een witte of zwarte schemerlamp voor je, mag je hebben.... ik heb er nu 2 en hou er maar 1 van...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik heb nog geen lampen dus dat moet ik nog ff regelen maar daar heb ik geen haast mee. Kaarsjes aan heeft ook wel iets
Nog niet, donderdag bouvakbbq!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, echt genieten. ik ben net maar rubber laarzen gaan kopen
jij ook bouwvak?
Joahquote:
Kaarsjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik heb nog geen lampen dus dat moet ik nog ff regelen maar daar heb ik geen haast mee. Kaarsjes aan heeft ook wel iets
nice, dat hadden wij vrijdag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog niet, donderdag bouvakbbq!
En ja het weer is indd balen
Heel lief maar ik heb sowieso een bloedhekel aan lampenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
heb een witte of zwarte schemerlamp voor je, mag je hebben.... ik heb er nu 2 en hou er maar 1 van...
is een kleinere voor op een tafeltje.. denk 30 cm hoog oid...
10 augustusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, dat hadden wij vrijdag.
wanneer ging je op vakantie?
Sowieso snap ik niet zo goed wat er nou zo enorm bijzonder is aan Australië, behalve dat het ver weg is..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
Wel grappig Australie (waarschuwing: lange klacht)
Vriendinnetje vertelde mij precies dezelfde klacht.
heb ik er ook nog 1 van liggen..... just sayingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief maar ik heb sowieso een bloedhekel aan lampen![]()
Het plan is dan ook om gewoon omdat het moet simpele plafonnieres op te hangen
Kijk daar heb ik wel interesse inquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik er ook nog 1 van liggen..... just saying
diversiteit in natuur... allemaal op rij afstand van elkaar e.d.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet zo goed wat er nou zo enorm bijzonder is aan Australië, behalve dat het ver weg is..
it never hurts to help!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wel interesse in![]()
What's the catch?
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die het eerst hardop zeggen en vervolgens toch nog posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die alleen maar hoi of goedemorgen posten.
Terechte opmerkingen zijn terecht op meerdere communicatieniveau's.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik nou altijd zo'n hekel aan, aan mensen die het eerst hardop zeggen en vervolgens toch nog posten.
You're the best babe!!quote:
Moeten jullie niet neuken ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Terechte opmerkingen zijn terecht op meerdere communicatieniveau's.
Oh, is dat ding daarvoor?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten jullie niet neuken ofzo?
Jeweet wel, piemels en vagina's.
Dat Myra maagdelijk is, wil ik best geloven. Zij is lief en onschuldig en verlegen.quote:
Graagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Bij lange na niet, maar heb dus wel een plafondlampje voor je
Daarom. Je kan mooie omgevingen een stuk dichterbij vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
diversiteit in natuur... allemaal op rij afstand van elkaar e.d.....
Het is er echt heel mooi..
Maarja, sowieso als je hier een beetje vandaan gaat is het overal mooi
Geen idee of Ez komt naar mn HWquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
misschien dat ik die hier ergens af kan geven zodat jij em krijgt met je HW?.....
alles tussen hier en Adam is goed te doen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of Ez komt naar mn HW![]()
Flips ook geen idee, Steven komt wel maar die zit in Wormer
Kan jij dan Steven aanspreken of moet ik dat doen? Volgens mij is die namelijk al een paar dagen afwezig ook op FOK!, ik zag al dat Yvonne een hellup stief is kwijt topic had gemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
alles tussen hier en Adam is goed te doen....
Ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij dan Steven aanspreken of moet ik dat doen? Volgens mij is die namelijk al een paar dagen afwezig ook op FOK!, ik zag al dat Yvonne een hellup stief is kwijt topic had gemaakt
Jij die iemand een homo noemde. Homo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik heb een note omdat ik ene Breuls een homo noemde bij dat John Carter gebeuren in de bios
Wat is dat dan
Ik herkende je niet met je roze UIquote:
Bijdehandjes op?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij die iemand een homo noemde. Homo.
Nee, croissantje vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijdehandjes op?
Woehoe nog maar een half uurtje
Was ook sinds ik vrijdag onder Mono zijn account zat niet meer op FOK! tot vannachtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je roze UI
Je hebt ontbijt opquote:
Yvonne was je al kwijt en allesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook sinds ik vrijdag onder Mono zijn account zat niet meer op FOK! tot vannacht
WHAHAquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik heb een note omdat ik ene Breuls een homo noemde bij dat John Carter gebeuren in de bios
Wat is dat dan
Ik zag het bericht op fb jaquote:
Blij dat je wel nog leeft!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag het bericht op fb ja
Maar ik zou zaterdag nog richting Amsterdam gaan maarja was in slaap gevallen bij ex tijdens film kijken toen we terug kwamen van de bios!!!!
En toen laatste trein gemist
Zondag hele dag met mijn ma pa weg en gisteren weer Amersfoort
Zoals wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat je wel nog leeft!!
Maarre ga jij eens met Rival kletsen![]()
Je hebt vast nog wel plek om nog iets mee te nemen zaterdag
1 plafondlampdingusquote:
Ik rij nietquote:
nvmquote:
Oh chill dan uhm gaat het vast niet lukken. Die verdomde kerstboom ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik rij niet
En het is niet eens zeker of uft rijdt
Die zit in Utrecht vrijdag en ik op een illegaal techno feest in Amsterdam
Quote het dan niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet schat!!
Valt onder dm/pm posten enz
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet schat!!
Valt onder dm/pm posten enz
dit dusquote:
Ook ik kan toch editten sulle!!quote:
Kerstboom is wel moeilijk doodquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh chill dan uhm gaat het vast niet lukken. Die verdomde kerstboom ook
Half 12 is niet echt ontbijten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ontbijt op![]()
Nu vergaat de wereld hoor
Die gaat het niet redden tot Gorinchem dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kerstboom is wel moeilijk dood
Pakte hem gisteren even en mag niet teveel bewegen of hij flikkert uit elkaar
Is ook niet echt vanochtendquote:
Ik denk dat ie al overlijd als ik hem naar het station brengquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat het niet redden tot Gorinchem dus
Heyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al overlijd als ik hem naar het station breng
Hee schatjequote:
Van wie allemaal dan? Ik wil wel lijstjes nu, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Myra maagdelijk is, wil ik best geloven. Zij is lief en onschuldig en verlegen.
Maar van jou geloof ik het totaal niet. Je hoeft maar in de regio te vragen naar Twi de oldbie en je krijg de meest fantastische verhalen te horen.
Het is geen middag.quote:
Ja zondag toen ik je sprak was ik echt knetterlam, anders had ik wel iets meer dan hee gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klef doen in het 'openbaar' is niet cool maar ik heb je gemist
Nou je leeft nog in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zondag toen ik je sprak was ik echt knetterlam, anders had ik wel iets meer dan hee gezegd
Viel ook vrij snel in slaap daarna
Ja maar ik had al gezegd dat ik het weekend in Amersfoort zou zijn toch?quote:
Ik zou zeggen: Pak het telefoonboek er bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Van wie allemaal dan? Ik wil wel lijstjes nu, natuurlijk.
True!!quote:
Nee, niet gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had al gezegd dat ik het weekend in Amersfoort zou zijn toch?
Alleen zondag was ik heel even thuis om naar een festival met mijn pa te gaan
En gisteren ben ook de hele dag weg geweest
Welquote:
Toch fijn Stevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb wel mijn telefoonrekening betaald dus eind van de week ben ik weer mobiel en kan ik iedereen op de hoogte houden waar ik verblijf
quote:
Alsof ik alles ga bijhouden wat jij schrijft en misschien was ik er niet eens op dat momentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel
Onder Mono zijn account heb ik dat donderdag of vrijdag verteld
Hoe is het met hem?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Nog 12 minuten!! Dankzij mn kreupele zoon halve dag werken
Je was er welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga bijhouden wat jij schrijft en misschien was ik er niet eens op dat moment
[..]
Hoe is het met hem?
Als een ware man is hij zwaar misbruik aan het maken van de situatiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga bijhouden wat jij schrijft en misschien was ik er niet eens op dat moment
[..]
Hoe is het met hem?
Nou dan heb ik het gewoon niet gelezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was er wel
En doe maar weer zo ongeïnteresseerd
Hahaha je mag hem bedienen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een ware man is hij zwaar misbruik aan het maken van de situatie
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan heb ik het gewoon niet gelezenof ik ben het vergeten, want zo ben ik
![]()
En ik doe niet ongeinteresseerd
Uftquote:
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
oke nog mensen interesse naar mijn notes?
ja kan ze inlezen nuquote:
quote:
Zitten wel paar pareltjes bij jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Godsamme, zitten er mooie dingen bij of valt het tegen?
En dat doe ik met liefdequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zitten wel paar pareltjes bij ja
1 positieve omdat ik iemand een cliniclown noemde en dat mild was voor mijn doen
1 negatieve omdat ik ene breuls homo noemde bij die john carter gebeuren
Zaterdag ga je ook met liefde voor mij zorgen heb ik vernomenquote:
http://www.fok.nl/shop/quote:
Haiquote:
Niet, heb je een abo voor nodig.quote:
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, die 4,50, want moderators kunnen ze ook gewoon zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
aha.,. of 4.50 betalen zie ik.... nou dat zijn die 11 notes niet waard natuurlijk
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, die 4,50, want moderators kunnen ze ook gewoon zien.
Tsja, ik vind het vooral gluiperig dat ze het doen lijken alsof het administratiekosten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef rival het volgende:
wat ze verzinnen om geld te verdienen, slim bedacht hoor als je het mij vraagt.... vast zat mensen die zo nieuwsgierig zijn dat ze ervoor betalen...
geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het vooral gluiperig dat ze het doen lijken alsof het administratiekosten zijn.
Geen idee nog.quote:
die is uitgekocht geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?
Een koe voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hai
[..]
Niet, heb je een abo voor nodig.
Wat inmiddels is gebeurdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?
Cow does not agree.quote:
quote:
Het ziet er meer uit alsof hij moest niezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Swiss brown. Tof beest joh. Hij ging snuiven toen ik te dichtbij kwam
.
Hij was aan het herkauwen en ik klikte net toen hij z'n bek open hadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit alsof hij moest niezen.
Charmant beest dat het is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij was aan het herkauwen en ik klikte net toen hij z'n bek open had.
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag ga je ook met liefde voor mij zorgen heb ik vernomen
als jij gegevens weet van jullie server en jouw account kunnen we dat zo fixen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus as donderdag komt de it meneer op kantoor om oa even te zorgen dat ik op mijn werklaptop outlook werkend ga krijgen![]()
Ja als ik dat wist dan had ik het al gefixt lieverdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
als jij gegevens weet van jullie server en jouw account kunnen we dat zo fixen hoor
jij zelf? kiek er goan dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik dat wist dan had ik het al gefixt lieverd
Ik had dan als een ware pro teamviewer opgestart en Ez gestalkt jaquote:
1 maand abo is goedkoperquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
aha.,. of 4.50 betalen zie ik.... nou dat zijn die 11 notes niet waard natuurlijk
Nee, dat lukt mij zelfs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe gegevens gevonden![]()
Even kutten, ik moet dit zelf kunnen. Zo moeilijk is het niet om outlook in te stellen, toch?
Mjah normaal heb ik dat ook in een paar tellen gedaan maar de vorige gebruiker van deze laptop heeft goed haar best gedaan om dingen te slopenquote:
we zijn trots op je!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukt![]()
Geen mislukte webmail meer gebruiken op mijn werk
Daar doe ik het voorquote:
Bips!!quote:
Toch niet helemaal gelukt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukt![]()
Geen mislukte webmail meer gebruiken op mijn werk
waarom moest je dan webcam gebruiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niet helemaal gelukt.
Alle mail, verzonden en ontvangen, staat in "postvak in".
We snappen dat dat niet de bedoeling is he
Jij wilde cyberseksen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom moest je dan webcam gebruiken?
Ik 61 en 8 bans (op dit account)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
24 volgens mij en in totaal 5 bans
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde cyberseksen!![]()
Was het weer niet goed genoeg?
Nou omdat de mail het in Outlook niet deed. En mijn collega vertelde dat mijn voorganger het ook al niet voor elkaar kreeg om die werkend te krijgen. Zij kreeg het ook niet voor elkaar dus was het de bedoeling dat onze freelancepcnerd dat donderdag even zou fixxen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]de auto correctie staat aan kennelijk
![]()
webmail dus
maar nu staat alles in je inboxquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou omdat de mail het in Outlook niet deed. En mijn collega vertelde dat mijn voorganger het ook al niet voor elkaar kreeg om die werkend te krijgen. Zij kreeg het ook niet voor elkaar dus was het de bedoeling dat onze freelancepcnerd dat donderdag even zou fixxen.
Nu heb ik het bedrijf even geld bespaard![]()
Ik ben goed
Ik heb gecheckt en dat zijn alleen de mails tot nu toe!quote:
quote:
en vriendinnetjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwijg hups!! Zwijg!! Gewoon niks doen en doorlopen hups!!
* Huppelmuts loopt al zwijgend door!quote:
Nou...?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts loopt al zwijgend door!
Jaquote:
Je gaat echt niet door een ruit trappen hier hoorquote:
Die fase ben ik allang al voorbijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat echt niet door een ruit trappen hier hoor![]()
Just sayin'!
Dan is het goed!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die fase ben ik allang al voorbij
Op het moment heb ik last van de zonquote:
heb je al pics?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment heb ik last van de zon![]()
Maar verder goed hoor, bevalt prima hier
Zal ik wat brengen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb hongerrrr en ik ben nog op mijn werk
Nog even niet echt. Zal ik asap voor gaan zorgen, maar niet nu!!quote:
hoe laat ben je afgewerkt dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb hongerrrr en ik ben nog op mijn werk
Doe je dat ook voor mij?quote:
En nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even niet echt. Zal ik asap voor gaan zorgen, maar niet nu!!
Nee sorryquote:
Neequote:
quote:
Ik was om 10 uur al afgewerkt maar ik moet nog een kwartiertje door en dan heb ik af wat ik af moet hebbenquote:
Bah!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was om 10 uur al afgewerkt maar ik moet nog een kwartiertje door en dan heb ik af wat ik af moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |