Zoals wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat je wel nog leeft!!
Maarre ga jij eens met Rival kletsen![]()
Je hebt vast nog wel plek om nog iets mee te nemen zaterdag
1 plafondlampdingusquote:
Ik rij nietquote:
nvmquote:
Oh chill dan uhm gaat het vast niet lukken. Die verdomde kerstboom ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik rij niet
En het is niet eens zeker of uft rijdt
Die zit in Utrecht vrijdag en ik op een illegaal techno feest in Amsterdam
Quote het dan niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet schat!!
Valt onder dm/pm posten enz
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag niet schat!!
Valt onder dm/pm posten enz
dit dusquote:
Ook ik kan toch editten sulle!!quote:
Kerstboom is wel moeilijk doodquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh chill dan uhm gaat het vast niet lukken. Die verdomde kerstboom ook
Half 12 is niet echt ontbijten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ontbijt op![]()
Nu vergaat de wereld hoor
Die gaat het niet redden tot Gorinchem dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kerstboom is wel moeilijk dood
Pakte hem gisteren even en mag niet teveel bewegen of hij flikkert uit elkaar
Is ook niet echt vanochtendquote:
Ik denk dat ie al overlijd als ik hem naar het station brengquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat het niet redden tot Gorinchem dus
Heyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al overlijd als ik hem naar het station breng
Hee schatjequote:
Van wie allemaal dan? Ik wil wel lijstjes nu, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Myra maagdelijk is, wil ik best geloven. Zij is lief en onschuldig en verlegen.
Maar van jou geloof ik het totaal niet. Je hoeft maar in de regio te vragen naar Twi de oldbie en je krijg de meest fantastische verhalen te horen.
Het is geen middag.quote:
Ja zondag toen ik je sprak was ik echt knetterlam, anders had ik wel iets meer dan hee gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klef doen in het 'openbaar' is niet cool maar ik heb je gemist
Nou je leeft nog in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zondag toen ik je sprak was ik echt knetterlam, anders had ik wel iets meer dan hee gezegd
Viel ook vrij snel in slaap daarna
Ja maar ik had al gezegd dat ik het weekend in Amersfoort zou zijn toch?quote:
Ik zou zeggen: Pak het telefoonboek er bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Van wie allemaal dan? Ik wil wel lijstjes nu, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |