Ik juist welquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb naast Old Man Logan alleen Evolution, Civil War, Weapon X en Goes to hell gelezen. Vond ze niet bijster boeiend.
Batman als persoon boeit me dan ook minder. De verhalen en schurken spreken mij vooral aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
Wolverine's adamantium klauwen laten niks heel van de Bat
Geen Deadpool?quote:
Welke ik wel boeiend vond was: The best there is, maxiseries van 12 issues.quote:
Et tu?quote:
Je hebt ook Darkclaw.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
Wolverine's adamantium klauwen laten niks heel van de Bat
Ik moet echt meer batman comics gaan lezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
Welke ik wel boeiend vond was: The best there is, maxiseries van 12 issues.
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Het was toch kiezen tussen Batman en Wolverine?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Darkclaw was tijdens de crossover tussen Marvel en DC de uitkomst van Batman en Wolverine. Je had ook Iron Lantern en Super Patriot ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet echt meer batman comics gaan lezen.
Ik ken alleen de films toch.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen Deadpool?
[..]
[..]
Et tu?
[..]
Je hebt ook Darkclaw.
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het was toch kiezen tussen Batman en Wolverine?
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.quote:
Deadpool zijn ze toch ook bezig met een film?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.
[..]
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.
Ik heb vakantie, wie weet waat ik in die tijd kan leren kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En Batman heeft Alfred.
[..]
Beter leer je dan wel Deadpool kennen. Anders kunnen we niet daten ben ik bang.
Van Batman en Wolverine.quote:
Ik bedoelde welke Batman films.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van Batman en Wolverine.
Strips etc. daar heb ik de boot redelijk gemist. Tenzij Donald Duck, Suske en Wiske enzo meetellenDeadpool zegt mij dus weinig.
Film zijn ze al tijden mee bezig, vraag me af of het nog van de grond komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deadpool zijn ze toch ook bezig met een film?
Sowieso met een game
Deadpool is tof.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, wie weet waat ik in die tijd kan leren kennen.
De meest recente. Batman begins en Dark knight.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke Batman films.
Is er een remake?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
Wat vinden we trouwens van de remake van Highlander?
er komt een remake ja.quote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?
Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film zijn ze al tijden mee bezig, vraag me af of het nog van de grond komt.
Maar idd een game. Ook een game van Hitmonkey.
[..]
Deadpool is tof.
En grappig. En meelijwekkend. Hij wil een held zijn, maar dat lukt niet altijd even goed.
Hij is een kankerpatient die vrijwilligerde voor een onderzoek. Daar kreeg hij Wolverine zijn healingfactor ingespoten. Sindsdien heelt alles bij hem, maar ziet hij er wel extreem lelijk uit. Ook is hij gestoord geworden doordat de healingfactor in zijn hoofd alle tumorcellen afbreekt en die weer opgebouwd worden. Zoiets.
En nu kan hij zijn mond niet houden en weet hij dat hij een stripfiguur is. Hij praat met de lezer en in zichzelf, via zijn caption boxes.
Sean Connery die een Spanjaard speelt met een enorm Schots accent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er komt een remake ja.
Ik weet niet of ik het tof vind.
Connor kan voor mij alleen maar gespeeld worden door Christopher Lambert.
En verder vond ik de serie toch altijd al toffer.
Duncan
Wat een bazenserie was dat zeg
Heb je 1 bond gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Batman, Highlander...er is hier toch zeker nog wel iemand die ook op de nieuwe Bond zit te wachten?
Ik heb de oude niet eens allemaal gezien en de laatste 2 ook niet. Dus die wil ik eerst zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik vond de laatste 2 super tegenvallen
Dat vind ik dus een kut Bondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, Quantum of Solace viel mij ook wat tegen door de montagestijl en de té overduidelijke Bourne-invloed, maar Craig was nog steeds geweldig.
Er is niet één Bond die het personage uit de boeken, zonder het letterlijk te zijn, zo dicht weet te naderen. We verschillen van meningquote:
Striptwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten
"naked twister" lijkt me wel wat voor jouquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Maar wat voor een soort spelletjes hadden jullie in je gedachten dan? Ik heb weinig zin om te gaan pim-pam-petten
eens met deze manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.
Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van meningquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef twi het volgende:
Mijn Bond is trouwens Pierce Brosnan, en niemand gaat beter worden.
Alleen met jou toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
"naked twister" lijkt me wel wat voor jou
De pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, de pratende paspop. Ook wij verschillen van mening
Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut. Dat klinkt wel vrij bizar eigenlijk.
Twwiiiiiiiiiiiiquote:
Ik heb triviant en het spel van de lama'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twwiiiiiiiiiiii
Ik dacht dat je het tegen Roy had.
Ik weet niet, ik heb niet zoveel spelletjes. Ik heb heroquest, triviant en Munchkin.
Ik heb een paar voor de xbox.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Ik wil m'n Xbox wel meenemen. Maar ik heb niet zoveel games. Ik ga geen bordspelletjes doen hoor.
Wat zou je graag willen spelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb triviant en het spel van de lama's
quote:
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat zou je graag willen spelen?
[..]
Tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Paar jaar geleden was hij zo populair dat hij 3 series tegelijk had.
En op alle covers stond.
Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadpool die de tegenstander slaat met zijn eigen levensbalk:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit.
Zolang ik maar win
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.quote:
Mooi plaatje manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
Alien en predator hebben het tijdens gevechten altijd netjes gehouden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Batman heeft al met Aliens (en Predator) gevochten.
[ http://img332.imageshack.us/img332/8063/batalieney6.jpg (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eens!!quote:
Kaneel, doe mij.quote:
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.
Strippokerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat voor spelletjes gaan jullie spelen?
Hoi, was een stom grapje omdat spelletjes doen op een meet. En als jij komt, kunnen we allemaal Monopoly doen. Haha, grappig hè? Nee? Grappen uitleggen is nooit zo leukquote:
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
Ik vond batman altijd nogal gay.
Behlave batman from the future.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hele boekwerken geschreven over het al dan niet gay zijn van Batman en Robin.
[ afbeelding ]
En hij is een detective.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat kan hij nou helemaal? Het is gewoon een gespierde vent in een duur pak met duur speelgoed toch?
Gistermiddag is de loodgieter geweest en nu is het verholpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |